00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Kancelársky nábytok
nábytok, kancelária, písací stôl, stolička, pohovka
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky nábytok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. kancelársky stôl | ks | 2 | ||
| rozmery - šírka | cm | 109 | 110 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 54 | 55 | |
| rozmery - výška | cm | 75 | 76,5 | |
| počet zásuviek | počet | 3 | ||
| počet otvorených úložných priestorov | počet | 1 | ||
| šírka dvoch rovnakých zásuviek | cm | 34 | 35 | |
| výška dvoch rovnakých zásuviek | cm | 12 | 12,5 | |
| šírka spodnej zásuvky | cm | 34 | 35 | |
| výška spodnej zásuvky | cm | 25 | 26 | |
| Šírka priestoru na kancelárske kreslo | cm | 66 | 67 | |
| Hrúbka materiálu | mm | 16 | ||
| 2. kancelársky stôl | ks | 2 | ||
| rozmery - šírka | cm | 137 | 138 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 49 | 50 | |
| rozmery - výška | cm | 75 | 76 | |
| šírka voľného priestoru uprostred pre umiestnenie stoličky | cm | 62 | 63 | |
| výška voľného priestoru uprostred pre umiestnenie stoličky | cm | 71 | 72 | |
| 3. kancelárska stolička | ks | 4 | ||
| nosnosť | kg | 100 | ||
| rozmery - šírka | cm | 56 | 57 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 85 | 86 | |
| rozmery - výška | cm | 86 | 94 | |
| Nastaviteľná výška sedu | cm | 42 | 50 | |
| Hĺbka sedu | cm | 40 | 41 | |
| Šírka sedu | cm | 48 | 49 | |
| Šírka chrbtovej opierky | cm | 39 | 40 | |
| Výška chrbtovej opierky | cm | 45 | 46 | |
| odolnosť proti oderu ( podľa testu martindale) | odery | 900000 | ||
| 4. Pohovka | ks | 1 | ||
| rozmery - šírka | cm | 205 | 206 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 89 | 90 | |
| rozmery - výška | cm | 84 | 85 | |
| Výška sedu | cm | 40 | 41 | |
| Hĺbka sedu | cm | 50 | 76 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. kancelársky stôl | |
| materiál | DTD laminovaná |
| farebné prevedenie | dub sonoma + biela |
| ľavá strana | tri zásuvky a otvorený úložný priestor |
| 2. kancelársky stôl | |
| materiál | drevotrieska min. 16 mm/32 mm - písacia plocha, kov, plast |
| farebné prevedenie | dub sonoma |
| ľavá strana | dvierka, vo vnútri úložný priestor, 1× polica – výškovo nastaviteľná, plocha 34×42 cm, nosnosť police min. 10 kg |
| pravá strana | 4× zásuvka (horná zásuvka plytká, vnútorná úložná plocha zásuviek cca 28×33 cm, nosnosť zásuviek min. 5 kg) |
| úchyt | hranatý profil, šedá alu farba |
| nízke klzáky | šedá alu farba |
| 3. kancelárska stolička | |
| typ | otáčavá, regulovateľná výška sedu mechanizmom umiestneným pod sedadlom |
| farba | čierna/chróm |
| čalúnenie | čierna sieťovina |
| pochrómovaná kovová ružica | áno |
| opierky na ruky | plast |
| kolieska | Univerzálne kolieska vhodné na mäkké aj tvrdé podlahy |
| 4. Pohovka | |
| typ | rozkladacia, s úložným priestorom, plocha na spanie min. 145x200 cm, s vankúšmi |
| materál | látka |
| Menší vankúš | 28x28 cm |
| Väčší vankúš | 63x44x13 cm |
| Opierka na ruky | 62x30x13 cm |
| farebné prevedenie | Cappucino, Béžová |
| Výplň sedacej časti | bonel |
| nožičky | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa vo výške kúpnej ceny, nakoľko financovanie zákazky je časovo závislé od účelovej dotácie na jej predmet. Vzniknutú škodu je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa v súlade so zákonom č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník, a súvisiacimi predpismi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
09.10.2023 08:00 — 27.10.2023 14:00
1,00 súbor
1 050,00
875,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2023 11:21
05.10.2023 10:00
05.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.09.2023 13:04 - Vstupná ponuka | 1 050,00 | € | Cena s DPH |
| 29.09.2023 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 048,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: