• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2023 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2023 09:04
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2023 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2023 10:15

Detail zákazky Z202310504

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2023 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2023 09:04
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2023 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2023 10:15

Základné údaje

Z202310504

OF-279340

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8405008

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52230937

Okienkovo s. r. o.

Platanová 1/A, Žilina, 01007, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet

Žalúzie, rolety, opravy

  • 50712000-9 - Opravy a údržba mechanických zariadení budov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45421145-2 - Montáž žalúzií

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy, údržba  horizontálnych - vodorovných žalúzií
Funkcia
Opravy, údržba  vodorovných interiérových žalúzií
Oprava retiazky, vodiaceho silónu, texbandov, krytiek, rolovacieho mechanizmu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisné práce, diagnostika a opravy nh 20
Servis, oprava žalúzií  rozmer 1200 x 400 mm ks 50
Servis, oprava žalúzií rozmer 1200x1500mm ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsah servisu a opráv výmena retiazok, silónov a spojok, texbandov
prevedenie žalúzií vnútorné, vodorovné, celotieniace
šírka lamiel 25 mm
farba biela
zameranie áno
Obsah opráv podľa zisteného rozsahu poškodenia na mieste plnenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkový finančný limit je 2000€ s DPH
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesto plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely
Uvádzané rozmery okenných výplní sú orientačné. Dodávateľ je povinný obhliadnuť  a zistiť  skutočný stav žalúzií (oprava alebo nové náhradné diely).
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, t. j. prvotná obhliadka zameranie, servis, výmena silónov- retiazok, doprava, vyloženie tovaru, montáž
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru.
Dovoz tovaru a vykonávanie opráv je v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar 1. akostnej triedy. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať  od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
Faktúra s dodacím listom, požaduje sa originál s podpisom a pečiatkou
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj V Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Ponuka dodávateľa musí byť predložená na celý predmet zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, že oprava bude nerentabilná alebo trh už nedisponuje náhradnými dielmi a súčiastkami čím sa stáva neopraviteľné,dodávateľ o tom informuje objednávateľa a vypracuje o tom  Zápis o technickom stave
Dodávateľ po vykonaní obhliadky žalúzií predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného počtu normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva materiálu.
Dodávateľ predbežne ocenenie opravy a servisu ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s objednávateľom
Dodávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú výšku finančného limitu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

05.10.2023 10:00 — 31.10.2023 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

18,00

15,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2023 08:10

04.10.2023 09:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2023 09:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 908
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2023 22:19 - Vstupná ponuka 18,00 € Cena s DPH
04.10.2023 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 17,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS