30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52230937
Okienkovo s. r. o.
Platanová 1/A, Žilina, 01007, SVK
Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet
Žalúzie, rolety, opravy
Služba, Tovar
1. Opravy, údržba horizontálnych - vodorovných žalúzií
|
|
---|---|
Funkcia |
Opravy, údržba vodorovných interiérových žalúzií |
Oprava retiazky, vodiaceho silónu, texbandov, krytiek, rolovacieho mechanizmu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisné práce, diagnostika a opravy | nh | 20 | ||
Servis, oprava žalúzií rozmer 1200 x 400 mm | ks | 50 | ||
Servis, oprava žalúzií rozmer 1200x1500mm | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obsah servisu a opráv | výmena retiazok, silónov a spojok, texbandov |
prevedenie žalúzií | vnútorné, vodorovné, celotieniace |
šírka lamiel | 25 mm |
farba | biela |
zameranie | áno |
Obsah opráv | podľa zisteného rozsahu poškodenia na mieste plnenia |
Názov |
Celkový finančný limit je 2000€ s DPH |
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesto plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely |
Uvádzané rozmery okenných výplní sú orientačné. Dodávateľ je povinný obhliadnuť a zistiť skutočný stav žalúzií (oprava alebo nové náhradné diely). |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, t. j. prvotná obhliadka zameranie, servis, výmena silónov- retiazok, doprava, vyloženie tovaru, montáž |
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru. |
Dovoz tovaru a vykonávanie opráv je v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar 1. akostnej triedy. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
Faktúra s dodacím listom, požaduje sa originál s podpisom a pečiatkou |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj V Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
Ponuka dodávateľa musí byť predložená na celý predmet zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná alebo trh už nedisponuje náhradnými dielmi a súčiastkami čím sa stáva neopraviteľné,dodávateľ o tom informuje objednávateľa a vypracuje o tom Zápis o technickom stave |
Dodávateľ po vykonaní obhliadky žalúzií predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného počtu normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva materiálu. |
Dodávateľ predbežne ocenenie opravy a servisu ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s objednávateľom |
Dodávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú výšku finančného limitu |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
05.10.2023 10:00 — 31.10.2023 13:00
1,00 podľa technickej špecifikácie
18,00
15,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2023 08:10
04.10.2023 09:04
04.10.2023 09:19
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.10.2023 22:19 - Vstupná ponuka | 18,00 | € | Cena s DPH |
04.10.2023 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 17,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: