• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2023 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2023 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2023 11:12

Detail zákazky Z202310490

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2023 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2023 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2023 11:12

Základné údaje

Z202310490

OF-277944

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8405002

Objednávateľ

31780270

Hlavný banský úrad

Kammerhofská 25, Banská Štiavnica, 96950, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na 12 mesiacov (rok 2024)

Zemný plyn, preprava, distribúcia, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu na 12 mesiacov (rok 2024)
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup a dodávka zemného plynu do piatich odberných miest objednávateľa vrátane prepravy a distribúcie, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete v dobe od 6:00 h do 6:00 h plynárenského dňa počas trvania zmluvy o dodávke a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy o dodávke.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba zemného plynu za 12 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) MWh 281,825
1. OM  4101489170;  SKSPPDIS010910002600; Obvodný  banský úrad,  Timonova 23, Košice MWh 49,5
2. OM  4100026895; SKSPPDIS000710702225; Obvodný  banský úrad,  9. mája 2, Banská Bystrica MWh 133,3
3. OM 4100877918; SKSPPDIS000625019063; Hlavný banský úrad,  J. Straku 19,  B. Štiavnica MWh 0,005
4.OM 4100877992; SKSPPDIS000625019072; Hlavný banský úrad,  J. Straku 19,  B. Štiavnica MWh 0,02
5. OM  4101462423;  SKSPPDIS020619000152, Hlavný banský úrad,  Kammerhofská 25. B. Štiavnica MWh 99,0
Vyhodnocovacie obdobie 2024 - začiatok dátum 01. 01. 2024
Vyhodnocovací obdobie  2024 - koniec dátum 31. 12. 2024
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. POD kód miesta dodávky SKSPPDIS010910002600
1.1 Druh tarify tarifa M4
2. POD kód miesta dodávky SKSPPDIS000710702225
2.1 Druh tarify tarifa M7
3. POD kód miesta dodávky SKSPPDIS000625019063
3.1 Druh tarify tarifa M1
4. POD kód miesta dodávky SKSPPDIS000625019072
4.1 Druh tarify tarifa M1
5.  POD kód miesta dodávky SKSPPDIS020619000152
5.1 Druh tarify tarifa M6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
2. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest podľa špecifikácie objednávateľa vrátane  prepravy, distribúcie zemného plynu a štruktúrovania za podmienok dohodnutých v zmluve, v kvalite  zemného  plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete a dodržiavanie platných právnych predpisov.
3. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky  zemného plynu do odberného miesta odberateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Množstvo odobratého  zemného plynu je predpokladané na priemernú bežnú spotrebu, v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa zmluvne dohodnutá cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo zemného plynu.
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo  zemného  plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6. POD kód miesta dodávky, adresa OM,  druh tarify a obdobie dodávky sa nachádza v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
7. Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, ceny za služby skladovania, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesto. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
9. Cenu za distribučné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za distribučné služby, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
10. Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
11. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou  zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
12. Ponúknutá cena bude predpokladaná za celé množstvo odberu.
13. Cena za dodávku zemného plynu bude fakturovaná formou preddavkových  faktúr 1x mesačne (1/12  zmluvného množstva)  a to vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.  Preddavková faktúra môže byť  vystavovaná  jedna, za všetky odberné miesta, s rozpisom  pre každé odberné miesto. Faktúry budú doručené  na adresu sídla objednávateľa. Vyúčtovacie faktúry žiada objednávateľ vystaviť  jednotlivo pre každé odberné miesto zvlášť  s doručením na adresu sídla objednávateľa.
14. Vyúčtovacím obdobím , za ktoré sa vykonáva odpočet meradla je 6 mesiacov (t. j. k 30.6. 2024 a k 31.12. 2024)
15. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR. Faktúry sú splatné 14 dní odo dňa ich doručenia odberateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č.87/1995 Z.z. v platnom znení.
16. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku a to v prípade vyplývajúceho zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
17. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
18. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
19. Cena za dodávku  zemného plynu bude fakturovaná v mene EURO (€).
20. Dodávateľ nebude odberateľa sankcionovať za prekročenie ročného množstva odobratého zemného plynu do výšky 15 % nad predpokladané množstvo odobratého zemného plynu.
21. Dodávateľ nebude odberateľa sankcionovať za neodobraté množstvo zemného plynu do výšky 15 % pod predpokladané množstvo odobratého zemného plynu.
22. Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní odo dňa účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi:
a) Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka zemného plynu na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v  platnom  znení.
b) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s PDS  na  vymedzenom  území  stredoslovenského a východoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie.
c) Rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/kWh a v EUR s DPH/kWh, fixné sadzby, skladovanie, prepravu, distribúciu a spotrebnú daň v členení  podľa jednotlivých odberných miest
23. Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy.
24. Platba za plnenie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry doručenej dodávateľom.
25. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2024 do 31.12.2024.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kammerhofská 25, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 01.01.2025 00:00

281,83 MWh

35 050,00

35 050,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.09.2023 15:50

02.10.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 74
 77
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2023 08:52 - Vstupná ponuka 34 449,41 € Cena s DPH
02.10.2023 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 33 290,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS