• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2023 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 15:44
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 16:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 16:35

Detail zákazky Z202310446

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2023 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2023 15:44
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2023 16:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2023 16:35

Základné údaje

Z202310446

OF-279200

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8422212

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36358771

DEKRA kvalifikácia a poradenstvo s.r.o.

Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR

kurz, ADR, bezpečnostný poradca ADR

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR vrátane kolkov a všetkých poplatkov osoba 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Certifikáty a kolky zahrnuté v zmluvnej cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto konania kurzu územie SR s ukončením do 31.11.2023.
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore – bezpečnostný poradca ADR.
Termín školenia a miesto školenia bude objednávateľom upresnený po uzatvorení zmluvy v EKS podľa jeho aktuálnych potrieb najneskôr do 7 dní od platnosti zmluvy.
Dĺžka trvania školenia (aj so skúškou) max. 10 pracovných dní
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Zmluvná cena je konečná a zahrňuje všetky náklady vrátane kolkov, certifikátov/osvedčení a iných poplatkov spojených s vykonaním kurzu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač - kúpele, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

13.10.2023 15:44 — 30.11.2023 15:45

6,00 Osob

3 636,00

3 030,00

Dodávateľ uvedie návrh termínu konania školenia v súlade s opisným formulárom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2023 15:47

10.10.2023 15:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2023 15:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2023 08:47 - Vstupná ponuka 3 636,00 € Cena s DPH
04.10.2023 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka 3 634,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS