• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2023 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2023 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2023 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2023 15:15

Detail zákazky Z202310433

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2023 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2023 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2023 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2023 15:15

Základné údaje

Z202310433

OF-279204

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8381443

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

predĺženie licencie, antivírusový softvér, ESET PROTECT Entry On-Prem, ESET Endpoint Antivirus, ochrana počítačov

Antivírusová ochrana

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie produktov ESET – predĺženie a rozšírenie o 24 mesiacov
Funkcia
Predĺženie existujúcej licencie produktov „ESET PROTECT Essential On-Prem" o 24 mesiacov na 1200 ks koncových zariadení (od nadobudnutia účinnosti zmluvy  24 mesiacov) alebo ekvivalent – licencie pre školstvo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia 1 – Produktový balík ESET PROTECT Entry On-Prem vernostná licencia pre školstvo– predĺženie existujúcej licencie ks 1200
Dĺžka trvania licenčného obdobia každej licencie vrátane automatických aktualizácií mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produkty určené pre OS – stolové/prenosné počítače Microsoft Windows 11, 10, 8.1; macOS 12+
Produkty určené pre OS – servery Microsoft Windows Server 2022, 2019, 2016, 2012
Produkty určené pre mobilné zariadenia Android 8+, apple ios 14+
Centrálna konzola pre správu produktu Inštalovaná na HW obstarávateľa ako virtuálny server
Jazyk produktov: Slovenčina, Angličtina, Nemčina, Francúzština
Jazyk technickej podpory výrobcu: Slovenčina
Softvérová podpora: sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy v rozsahu jednotková cena, cena bez DPH, DPH a cena s DPH.
Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET). Kópiu licencie je potrebné doručiť objednávateľovi na požiadanie do 3 pracovných dní.
Pri predĺžení licencií produktov ESET sa požaduje zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy pre školstvo.
Objednávateľ má v čase obstarávania platné licencie ESET PROTECT Essentials On-Prem pre školstvo v počte 1200 ks s verejným ID 33C-R8M-PSH.
Platené licenčné obdobie požaduje Objednávateľ od nadobudnutia účinnosti zmluvy  24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi na požiadanie, že zamestnáva aspoň 3 osoby s platnou najvyššou dostupnou technickou certifikáciou výrobcu ponúkaného AV riešenia (v prípade výrobcu ESET požadujeme certifikáciu ESET Optimization Specialist) do 3 pracovných dní.
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom nahlasovania porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky a emailom s možnosťou integrácie na helpdesk objednávateľa.
Požaduje sa garantované SLA v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 s nástupom na riešenie požiadavky do 4 hodín.
Dodávateľ je zároveň povinný na požiadanie poskytnúť osobné alebo telekonferenčné technické konzultácie objednávateľovi celkovo v minimálnom rozsahu 8 hodín počas 2-ročného licenčného obdobia.
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa. Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy a všetky dodané produkty musia byť od jedného výrobcu.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
V cene ekvivalentu sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s  platnými Obchodnými podmienkaqmi elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov v 2 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na inštaláciu a upgrade koncových zariadení a serverov vo všetkých lokalitách, vrátane obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Inštaláciu a plnú implementáciu ekvivalentu zabezpečí dodávateľ. Termín implementácie a vykonania školení do 31.10.2023, ostrá prevádzka od 1.11.2023.
Dodávateľ ekvivalentu je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť detailný harmonogram implementácie dodávaných licencií na jednotlivé pracoviska objednávateľa. Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi a/alebo jeho pracoviskám v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“)   OPET  a zaväzuje sa osobitné licenčné podmienky dodržiavať.
Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“). Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy.
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ je povinný na požiadanie dodať Objednávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy kontaktné údaje na zodpovednú osobu. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie niektorej definovanej špecifikácie a/alebo požiadavky objednávateľa. Splnenie požiadaviek objednávateľa preukazuje dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky, všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Jazyk produktov: Slovenčina, Angličtina, Nemčina, Francúzština
Navrhnutá hodnota Jazyk produktov: Slovenčina, Angličtina, Nemčina, Francúzština

jedna o vsetky jazyky alebo len jeden z uvedenych

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.10.2023 07:00 — 30.10.2025 23:00

1,00 kpl.

9 846,72

8 205,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2023 14:12

29.09.2023 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2023 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 408
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2023 14:27 - Vstupná ponuka 9 846,72 € Cena s DPH
27.09.2023 16:52 - Najvýhodnejšia ponuka 9 798,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS