00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Zadunajská cesta 8, Bratislava, 85101, SVK
predĺženie licencie, antivírusový softvér, ESET PROTECT Entry On-Prem, ESET Endpoint Antivirus, ochrana počítačov
Antivírusová ochrana
Tovar, Služba
1. Licencie produktov ESET – predĺženie a rozšírenie o 24 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predĺženie existujúcej licencie produktov „ESET PROTECT Essential On-Prem" o 24 mesiacov na 1200 ks koncových zariadení (od nadobudnutia účinnosti zmluvy 24 mesiacov) alebo ekvivalent – licencie pre školstvo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia 1 – Produktový balík ESET PROTECT Entry On-Prem vernostná licencia pre školstvo– predĺženie existujúcej licencie | ks | 1200 | ||
Dĺžka trvania licenčného obdobia každej licencie vrátane automatických aktualizácií | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Produkty určené pre OS – stolové/prenosné počítače | Microsoft Windows 11, 10, 8.1; macOS 12+ |
Produkty určené pre OS – servery | Microsoft Windows Server 2022, 2019, 2016, 2012 |
Produkty určené pre mobilné zariadenia | Android 8+, apple ios 14+ |
Centrálna konzola pre správu produktu | Inštalovaná na HW obstarávateľa ako virtuálny server |
Jazyk produktov: | Slovenčina, Angličtina, Nemčina, Francúzština |
Jazyk technickej podpory výrobcu: | Slovenčina |
Softvérová podpora: | sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii. |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy v rozsahu jednotková cena, cena bez DPH, DPH a cena s DPH. |
Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET). Kópiu licencie je potrebné doručiť objednávateľovi na požiadanie do 3 pracovných dní. |
Pri predĺžení licencií produktov ESET sa požaduje zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy pre školstvo. |
Objednávateľ má v čase obstarávania platné licencie ESET PROTECT Essentials On-Prem pre školstvo v počte 1200 ks s verejným ID 33C-R8M-PSH. |
Platené licenčné obdobie požaduje Objednávateľ od nadobudnutia účinnosti zmluvy 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi na požiadanie, že zamestnáva aspoň 3 osoby s platnou najvyššou dostupnou technickou certifikáciou výrobcu ponúkaného AV riešenia (v prípade výrobcu ESET požadujeme certifikáciu ESET Optimization Specialist) do 3 pracovných dní. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom nahlasovania porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky a emailom s možnosťou integrácie na helpdesk objednávateľa. |
Požaduje sa garantované SLA v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 s nástupom na riešenie požiadavky do 4 hodín. |
Dodávateľ je zároveň povinný na požiadanie poskytnúť osobné alebo telekonferenčné technické konzultácie objednávateľovi celkovo v minimálnom rozsahu 8 hodín počas 2-ročného licenčného obdobia. |
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa. Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy a všetky dodané produkty musia byť od jedného výrobcu. |
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. |
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
V cene ekvivalentu sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s platnými Obchodnými podmienkaqmi elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov v 2 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na inštaláciu a upgrade koncových zariadení a serverov vo všetkých lokalitách, vrátane obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Inštaláciu a plnú implementáciu ekvivalentu zabezpečí dodávateľ. Termín implementácie a vykonania školení do 31.10.2023, ostrá prevádzka od 1.11.2023. |
Dodávateľ ekvivalentu je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť detailný harmonogram implementácie dodávaných licencií na jednotlivé pracoviska objednávateľa. Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi a/alebo jeho pracoviskám v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) OPET a zaväzuje sa osobitné licenčné podmienky dodržiavať. |
Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“). Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy. |
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ je povinný na požiadanie dodať Objednávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy kontaktné údaje na zodpovednú osobu. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie niektorej definovanej špecifikácie a/alebo požiadavky objednávateľa. Splnenie požiadaviek objednávateľa preukazuje dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky, všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Jazyk produktov: | Slovenčina, Angličtina, Nemčina, Francúzština |
Navrhnutá hodnota | Jazyk produktov: | Slovenčina, Angličtina, Nemčina, Francúzština |
jedna o vsetky jazyky alebo len jeden z uvedenych
Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.10.2023 07:00 — 30.10.2025 23:00
1,00 kpl.
9 846,72
8 205,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2023 14:12
29.09.2023 14:15
29.09.2023 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2023 14:27 - Vstupná ponuka | 9 846,72 | € | Cena s DPH |
27.09.2023 16:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 798,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: