00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
44839677
TLAČIAREŇ J+K s. r. o.
Mierové námestie 110/4, Nemšová, 91441, SVK
Tlačiarenské služby a tlačivá
firemné tlačivá a výrobky
Služba, Tovar
1. Tlačiarenské služby a tlačivá
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba a dodávka tlačív a tlačiarenských výrobkov pre zabezpečenie vykazovania a firemnej administrácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Záznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby | blok | 250 | ||
2. Záznam o prevádzke vozidla ambulancie ZZS | blok | 250 | ||
3. Protokol kontroly sanitného vozidla | ks | 20 000 | ||
4.Označenie stanice | ks | 50 | ||
5. Vizitky | ks | 2 000 | ||
6. Vyúčtovanie preddavku | ks | 200 | ||
7. Štítok na označenie odpadu | ks | 1 000 | ||
8. Poučenie o zdravotnom stave osoby | ks | 25 000 | ||
9. Záznam o prevzatí/oboznámení DSK | blok | 50 | ||
10. UHPO karta - triediaca karta UPHO (udalosť s hromadným postihnutím osôb) | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Záznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby | |
1.1. blok | 1 blok = 500 zložiek |
1.2. počet | 1 zložka = 2xA4 = 1 originál + 1 kópia |
1.3. papier | A4/originál aj kópia |
1.4. kvalita papiera | biely samoprepisovací originál aj kópia |
1.5. farebnosť tlače | originál jednostranne (4+0) plnofarebná, + kópia jednostranne (1+0) zelená / originál aj kópia rovnaká grafika |
1.6. väzba | lepená do bloku na hornej kratšej strane listu |
1.7. balenie | po 500 ks, do fólie |
1.8. obsah tlačiva | verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu obsahu tlačiva, 1x kvartálne |
1.9. grafický návrh | totožný originál a kópia |
2. Záznam o prevádzke vozidla ambulancie ZZS | |
2.1. blok | 1 blok = 100xA4 |
2.2. formát | A4 |
2.3. papier | 80 g/m2, biely |
2.4. tlač | obojstranne (1+1) čierna |
2.5. väzba | lepenie hore, na kratšej strane listu |
2.6. balenie | po 10 blokov, do papiera/fólie |
2.7. grafický návrh | predná strana odlišná od zadnej strany |
3. Protokol kontroly sanitného vozidla | |
3.1. formát papiera | 1xA4 |
3.2. papier | 80 g/m2, biely |
3.3. tlač | obojstranná (1+1) čierna |
3.4. balenie | po 1000 ks, do papiera/fólie; každých 100ks A4 oddelených farebným papierom |
3.5. grafický návrh | totožná predná a zadná strana |
4. Označenie stanice | |
4.1. rozmer | 1x tabuľa A3 |
4.2. PVC doska | s hrúbkou 3 mm, biela |
4.3. tlač | priamo na dosku jednostranne (4+0) plnofarebná |
4.4. balenie | bez balenia |
4.5. ďalšia požiadavka | v cene je zahrnutá aj príprava grafického návrhu |
5. Vizitky | |
5.1. formát | 5x9 cm/ks |
5.2. papier | 300 g/m2, biely |
5.3. tlač | jednostranne (4+0), plnofarebná |
5.4. ďalšia požiadavka | v cene je zahrnutá aj príprava grafického návrhu (na meno) |
5.5. balenie | podľa druhov (gumička/pásik) |
5.6. doplňujúca informácia | šablónu dodá verejný obstarávateľ |
6. Vyúčtovanie preddavku | |
6.1. rozmer | 1xA5 |
6.2. papier | 80 g/m2 biely |
6.3. tlač | obojstranná (1+1) čierna |
6.4.ďalšia požiadavka | grafický návrh : predná strana odlišná od zadnej strany |
6.5. balenie | po 20 ks do papiera/fólie |
7. Štítok na označenie odpadu | |
7.1. štítok | 1 štítok = 17x4,5cm |
7.2. papier | samolepiaci biely |
7.3. tlač | (1+0) čierna |
7.4. ďalšia požiadavka | predsekané na kusy |
7.5.balenie | po 500ks |
8. Poučenie o zdravotnom stave osoby | |
8.1. formát | 1xA4 |
8.2.papier | 80g/m2, biely |
8.3. tlač | obojstranná (1+1) čierna |
8.4. grafický návrh | predná strana odlišná od zadnej strany |
8.5. balenie | po 1000 ks, do papiera/fólie; každých 100 ks A4 oddelených farebným papierom |
9. Záznam o prevzatí/oboznámení DSK | |
9.1. blok | 1 blok = 100xA4 |
9.2.formát | 1xA4 |
9.3. papier | 80g/m2, biely |
9.4. tlač | obojstranná (1+1) čierna |
9.5. grafický návrh | predná strana totožná so zadnou stranou |
9.6. väzba | lepenie na boku na kratšej strane |
9.7.balenie | po 10blokov; do papiera/fólie |
10. UHPO karta - triediaca karta UHPO (udalosť s hromadným postihnutím osôb) | |
10.1. rozmer triediacej karty - vonkajší | šírka: 10,8cm, dĺžka 27,4cm |
10.2. rozmer triediacej karty - vnútorný (karta) | šírka: 10cm, dĺžka 24cm |
10.3.ďalšie požiadavky na kartu | gumička na zavesenie na krk; dĺžka gumičky: 32cm |
10.4. ďalšie požiadavky na kartu - pokračovanie | na zadnej strane je priestor/kapsa pre vloženie identifikačnej karty o dĺžke 15,5cm |
10.5. Identifikačná karta - rozmery | šírka: 9,4cm; dĺžka 14,8cm |
10.6.materiál - triediaca karta | laminovaná fólia vhodná na popisovanie centropenom |
10.7. materiál - identifikačná karta | karta vyrobená z plastu, vhodná na popisovanie centropenom |
10.8. zhotovenie triediacej karty | v hornej časti otvor pre gumičku na zavesenie na krk. V hornej časti už samotnej karty (vnútorný rozmer) je zo zadnej strany priestor na vloženie identifikačnej karty do vnútra tela triediacej karty |
10.9. zhotovenie triediacej karty - pokračovanie | v spodnej časti triediacej karty sú dva štítky DOPRAVCA a ZZS, ktoré musia byť odtrhnuteľné pre ďalšie využitie |
10.10. zhotovenie triediacej karty - pokračovanie | okraje triediacej karty ( vonkajší rozmer) a identifikačnej karty nemajú ostré hrany, sú zaoblené; farebné a grafické znázornenie podľa priloženej prílohy |
Názov |
1. Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia osobe určenej Objednávateľom. |
2. Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr. |
3. Požaduje sa dodať predmet dohody v lehote podľa bodu 3.2. dohody. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný „Rozpis jednotkových cien predmetu dohody a celkových cien predmetu dohody podľa položiek“ najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti RD v nasledovnom rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu dohody, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. |
5. Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu dohody. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie ako množstvo uvedené v technickej špecifikácii predmetu dohody. Množstvo bude spresňované počas plnenia dohody, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. ( Dodávateľ nemá právo dodať a fakturovať predpokladané množstvo podľa dohody.) |
6. Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie RD na základe písomných čiastkových objednávok (ďalej len „objednávka“) Objednávateľa podľa potrieb Objednávateľa v množstvách a v druhoch tovarov uvedených v objednávke. |
7. Pri položkách č. 1 - 3 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady a vzorku po 1 ks v elektronickej podobe (.pdf) pri doručení aktuálnej čiastkovej objednávky. |
8. Pri položke č. 5 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady a vzorku po 1 ks v elektronickej podobe (.cdr) a personalizované dáta konkrétnych údajov v elektronickej podobe (.xls) na emailovú adresu Dodávateľa pri doručení aktuálnej čiastkovej objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje autorské práva pri položke č. 5 predmetu zákazky. |
9. V cene musia byť započítané všetky náklady súvisiace s prípravou, tvorbou, výrobou a dodaním predmetu RD. |
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar v rozsahu uvedenom v objednávke, v lehote do 15 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod |
11. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
12. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 14. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
13. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
14. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie ( ods. 13 a 14) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej RD, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi. |
15. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou. |
16. Dodávateľ tovaru , poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar, resp. poskytnutá služba. |
17. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet dohody" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie RD. |
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
20. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu RD ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet RD nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom. |
21. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa. |
Rastislavova 43, 041 91, Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 kpl
11 629,80
9 691,50
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie plnenia zákazky na základe osobitných požiadaviek na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2023 13:45
05.10.2023 10:00
05.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2023 14:44 - Vstupná ponuka | 11 628,00 | € | Cena s DPH |
26.09.2023 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 628,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.