30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
37954521
Slovenská legálna metrológia, n.o.
Geologická 9966/1, Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, 82106, SVK
Kalibrácie meradiel na meranie fyzikálnych a mechanických vlastností materiálu
kalibrácia
Služba
|
1. Dynamometer DTEZ 5000kg - kalibácia
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dynamometer DTEZ 5000kg č. Z2015001 - kalibácia | sup | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| zariadenie prenosné na meranie síl a kontrolu zaťaženia žeriavov a vysokozdvižných vozíkov | Popis |
| body kalibrácie 5 bodov | Technické parametre |
| 1000 kg, 2000 kg, 3000 kg, 4000 kg a 5000 kg | Rozsah kalibrácie: (hodnoty zaťaženia dynamometra) |
| kalibračný certifikát | Príslušenstvo |
|
2. Zariadenie kontrolné na tlakomery ZT 500 - kalibrácia
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zariadenie kontrolné na tlakomery ZT 500 č. 578 - kalibrácia | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - na kalibráciu tlakomerov s tlakovým médiom olej - piestový tlakomer s nepriamym zaťažením | Popis |
| body kalibrácie 7 bodov | Technické parametre |
| bežec bez závažia bežec závažie 1 bežec závažie 1 a 4 bežec závažie 1, 4 a 6 | Rozsah kalibrácie (použité závažia) |
| kalibračný certifikát | Príslušenstvo |
| Názov |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi. |
| Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Miesto plnenia Žilina. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
| Kalibráciu (overenie) zariadenia môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. |
| Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
| Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| Nedodržanie ktorejkol'vek podmienky a požiadavky objednávatel'a uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovat' za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávatel'a odstúpit' od zmluvného vzt'ahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávatel'a. |
| Na vykonanú službu-kalibráciu poskytne dodávatel' zákonnú záruku. |
| Služba bude objednávatel'om prevzatá na základe preberacieho zápisu poverenou osobou v pracovných clůoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Zápis musí obsahovat' dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzaíie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
| Kontaktná osoba objednávatel'a do 3 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie, ponuku dodávalel'a odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňat' požiadavky objednávateľa. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
05.10.2023 06:00 — 10.11.2023 13:00
1,00 súbor položiek
610,50
508,75
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2023 12:55
29.09.2023 13:30
29.09.2023 13:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.09.2023 12:50 - Vstupná ponuka | 610,50 | € | Cena s DPH |
| 27.09.2023 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 610,50 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: