• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2023 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2023 10:34
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2023 11:31

Detail zákazky Z202310405

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2023 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2023 10:34
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2023 11:31

Základné údaje

Z202310405

OF-279192

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8404982

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52700763

RAMOTECH s. r. o.

Richvald 123, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Okná, dvere a príslušenstvo

Elektronický zámok

  • 31711000-3 - Elektronický spotrebný materiál
  • 35113300-2 - Bezpečnostné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44221000-5 - Okná, dvere a súvisiace prvky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické kovanie/kľučka (Igloohome Mortise 2+, RFID, PIN kódy) alebo adekvátny ekvivalent
Funkcia
Pre zabezpečenie elektronickej kontroly vstupu do objektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ batérie alkalické batérie
PIN kód - mobilná aplikácia umožňuje vytvárať si trvalé alebo jednorazové PIN kódy, ktoré umožnia prístup na určité obdobie.Kľúčová karta - potiahnutím kľúčovej karty cez čítačku zámkov otvoríte zámok.
Prístup cez RFID štítok / karta a PIN kód
Typ napájania: nezávislé napájanie, alkalické batérie
Spôsoby prístupu (vstup): PIN kód, RFID kľúčová karta,
Orientácia kľučky  pravá a ľavá
Možnosť inštalácie nezávisle od cylindrickej vložky a zámku
Obsah balenia: predný panel, zadný panel (min. 3 čipové karty) inštalačné príslušenstvo a návod na použitie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:30 - 13:30.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii a v prípade nesplnenia môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom v mieste plnenia - 14. tankový prápor Trebišov
Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3 x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry a materiálu objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

09.10.2023 10:34 — 10.11.2023 10:35

1,00 podľa opisného formulára

371,47

371,47

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.09.2023 10:43

05.10.2023 10:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2023 10:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 933
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2023 02:30 - Vstupná ponuka 371,45 € Cena bez DPH
03.10.2023 02:30 - Najvýhodnejšia ponuka 371,45 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS