• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2023 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2023 11:50

Detail zákazky Z202310372

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2023 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2023 11:50

Základné údaje

Z202310372

OF-279023

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8405060

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

45906114

TR TECHNIC s.r.o.

39, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál na zváranie a opracovanie kovu

zvárací materiál, elektróda, brúsny papier, horák zvárací, brúsny kotúč, materiál na opracovanie kovu, rezný kotúč, nože, vrtáky

  • 44315200-3 - Zváracie materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Materiál na zváranie a opracovanie kovu
Funkcia
Nákup materiálu na zváranie a opracovanie kovu vrátane dopravy na miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Brúsny kotúč 150x7x22 ks 1 5
2. Brúsny papier 100 ks 1 5
3. Brúsny papier 200 ks 1 5
4. Brúsny papier 400 ks 1 5
5. Brúsny papier 50 ks 1 5
6. Čistiaci sprej horáku CO2 ks 1 5
7. Diamantový kotúč 350x25,4 ks 1 5
8. Difúzor MB14 ks 1 5
9. Drôt CO2-0,8 mm bal. 5 kg ks 1 5
10. Elektróda EB121 ø 2 ks 1 100
11. Elektróda EB121 ø 2,5 ks 1 100
12. Elektróda EB121 ø 3,2 ks 1 100
13. Elektróda ER117 ø 2 ks 1 100
14. Elektróda ER117 ø 2,5 ks 1 100
15. Elektróda ES716 ø 2,5 ks 1 100
16. Hadica duálna na plyn bm 1 35
17. Horák CO2 4 m ks 1 5
18. Horák zvárací 0,5 - 1 ks 1 5
19. Horák zvárací 1-2 ks 1 5
20. Horák zvárací 2-4 ks 1 5
21. Horák zvárací 4-6 ks 1 5
22. Horák zvárací 6-9 ks 1 5
23. Hubica CO2 NW12 ks 1 10
24. Kartáč oceľový ks 1 25
25. Keramický kotúč 400x63x127 biely zrnitosť 60 ks 1 5
26. Keramický kotúč 400x63x127 biely zrnitosť 80 ks 1 5
27. Kliešte elektródy 200A ks 1 5
28. Kotúč brúsny kameň 200x20x51 ks 1 5
29. Kotúč brúsny ø 125x2,5 ks 1 10
30. Kotúč brúsny ø 150x2,5 ks 1 10
31. Kotúč brúsny ø 230x6 ks 1 10
32. Kotúč brúsny - kameň 175x20x32 ks 1 20
33. Kotúč drôtený 115 ks 1 10
34. Kotúč drôtený 125 ks 1 10
35. Kotúč drôtený 150 ks 1 10
36. Kotúč rezný 300x3,5x20 A24 ks 1 10
37. Kotúč rezný ø 125x1 ks 1 10
38. Kotúč rezný ø 150x1,5 ks 1 10
39. Kotúč rezný ø 230x2,5 ks 1 10
40. Lamelový kotúč 125 ks 1 10
41. Lamelový kotúč 150 ks 1 10
42. List strojovej pílky 420x30x3,1 ks 1 10
43. Nahrievacia hubica 25-100 mm acetylén 9375720 ks 1 10
44. Nahrievacia hubica 3-25 mm acetylén 9375710 ks 1 10
45. Nahrievacia hubica 100-300 ks 1 10
46. Pasta horáku CO2 ks 1 10
47. Pilník okrúhly 250 mm ks 1 15
48. Pilník plochý 250/2 Adler ks 1 15
49. Pilník polkruh 250 mm ks 1 15
50. Pílové listy na kov /ručná pílka/ 300mm ks 1 25
51. Pílové listy na kov 450x40-4 ks 1 25
52. Podávacie koliesko 0,6-0,8 mm ks 1 5
53. Redukčný ventil C2H2 ks 1 5
54. Redukčný ventil CO2 ks 1 5
55. Redukčný ventil O2 ks 1 5
56. Rezacia hubica 10-25 mm acetylén 9376190 ks 1 5
57. Rezák RN7 ks 1 15
58. Rezná dýza 100-200 ks 1 10
59. Rezný kotúč 125x1x22 ks 1 5
60. Rezný kotúč 150x1x22 ks 1 5
61. Rezný kotúč 180x2x22 ks 1 5
62. Rezný kotúč 230x2x22 ks 1 5
63. Rukoväť U7 ks 1 5
64. Sekáč plochý 250 ks 1 15
65. Spätný ventil proti šľahnutiu plameňa ks 1 10
66. Nôž 16x10 P20 223770 zavit. vonkajší ks 1 5
67. Nôž 16x10 P30 223730 zapichovací ks 1 5
68. Nôž 16x16 P20 223710 uber. priamy ks 1 5
69. Nôž 16x16 P30 223712 uber. ohnutý pravý ks 1 5
70. Nôž 16x16 P20 223716 uber. stranový ks 1 5
71. Nôž 16x16 P20 223726 vnút. rohový ks 1 5
72. Nôž 16x16 P30 223724 vnút. uberací ks 1 5
73. Nôž 16x16 P30 223773 závit. vnútorný ks 1 5
74. Nôž 20x20 P20 223716 uber. stranový ks 1 5
75. Nôž 20x20 P30 223712 uber. ohnutý ks 1 5
76. Nôž pravý uberací 25x25 P30 STN 223712 ks 1 5
77. Nôž uberací 25x25 P20 STN 223716 ks 1 5
78. Nôž pravý závitový 20x12P30 STN 223770 ks 1 5
79. Sústružnícky nôž vnútorný rohový 10x10 P30 STN 223726 ks 1 5
80. Nôž vnútorný rohový 25x25 P30 STN 223726 ks 1 5
81. Nôž vnútorný rohový 40x40 P30 STN 223726 ks 1 5
82. Špička CO2 0,8 mm ks 1 15
83. Uzemňovacie kliešte 160 A ks 1 15
84. Vrták D-10 mm ks 1 10
85. Vrták D-16,5 mm ks 1 10
86. Vrták D-20 mm ks 1 10
87. Vrták D-3 mm ks 1 10
88. Vrták D-4 mm ks 1 10
89. Vrták D-4,2 mm ks 1 10
90. Vrták D-4,5 mm ks 1 10
91. Vrták D-5 mm ks 1 10
92. Vrták D-6 mm ks 1 10
93. Vrták D-7 mm ks 1 10
94. Vrták D-8 mm ks 1 10
95. Vrtáky od ø 1-16 mm sada 1 15
96. Zvárací drôt 2,4 mm FE kg 1 15
97. Zvárací drôt 2,5 mm mosadzný kg 1 15
98. Zvárací drôt 3,2 mm FE kg 1 15
99. Zváracia maska - kukla ks 1 15
100. Zváracie elektródy OK 6713 2,5/300 nerez/oceľ ESAB ks 1 20
101. Zvinovací trojmeter ks 1 10
102. Zváracie kliešte ks 1 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov, Košice.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody (ďalej len "dohoda") ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4.a) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Materiál na zváranie a opracovanie kovu"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.,
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia.
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Ak sa v technickej špecifikácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže navrhnúť aj ekvivalent. Navrhnutý ekvivalent musí spĺňať minimálne rovnaké technické, úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý bol tovar určený. Ekvivalent musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu, čo je povinný uchádzač preukázať. Uchádzač vo svojej ponuke upozorní na navrhovaný ekvivalent.
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar nepoškodený, neotvorený v ucelených baleniach v zmysle objednávky, zabalený v originálnych baleniach od výrobcu.
10. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek - Príloha č. 1).
12. Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
13. Lehota dodania tovaru:
13.a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody.
13.b) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod.  Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný termín dodania tovaru minimálne 1 pracovný deň vopred; termín dodania tovaru dodávateľom a jeho prevzatie objednávateľom, sú zmluvné strany povinné si vopred vzájomne odsúhlasiť a potvrdiť formou elektronickej pošty (email).
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
16.a) V prípade tovarov, ktoré majú dátum exspirácie: Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, STN EN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní do dňa exspirácie uvedeného na obale tovaru.
16.b)  Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá objednávateľovi tovar s dátumom exspirácie minimálne  12 mesiacov od dňa dodania tovaru.  V prípade nedodržania tejto lehoty má objednávateľ právo takýto tovar neprevziať a požadovať náhradné plnenie v lehote do 5 (piatich) pracovných dní.
17. Záručná doba v trvaní 24 mesiacov začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
18. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
18.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
18.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
18.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
18.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
18.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
18.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
19.a) Zmluvne strany sa dohodli, že každá zmluvná strana bude mať nárok, požadovať úpravu ceny tovarov a služieb v rozsahu konkrétnej objednávky na základe vývoja hodnoty percentuálnej vyjadrenia medziročnej miery inflácie spotrebiteľských cien SR /ďalej len inflácia/ o číselnú hodnotu vyššiu ako 5 %/ slovom päť/, avšak minimálne 100 EUR s DPH z hodnoty jednej objednávky.
19.b) Rozhodujúcim obdobím, pre výpočet tejto hodnoty je hodnota inflácie v mesiaci, keď došlo k zverejneniu zmluvy na CRZ a mesiac, v ktorom obstarávateľ odošle objednávku konkrétnu službu, resp, tovar. Podstatnou skutočnosťou pre úpravu ceny diela je rozdiel medzi dvomi hodnotami inflácie, bez ohľadu na to, ktorá hodnota je vyššia. Pre účely úpravy ceny je rozhodujúci ukazovateľ medziročnej miery inflácie zverejňovaný mesačne Štatistickým úradom SR.
19.c) K úprave ceny v zmysle vyššie uvedeného pravidla nedochádza automaticky po zverejnení inflácie zo strany Štatistického úradu SR, ale tak, že zmluvná strana dotknutá inflačným rozdielom, si tento uplatní u druhej zmluvnej strany najneskôr 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia hodnoty medziročnej miery inflácie Štatistickým úradom .
19.d) Uplatnenie sa zasiela elektronicky na oficiálnu e-mailovú adresu zmluvnej strany uvedenú v záhlaví zmluvy v rámci identifikačných znakov zmluvných strán. Ak druhá zmluvná strana nedoručí námietku k takémuto uplatneniu zmeny zmluvnej ceny do 5 pracovných dní od jej doručenia, má sa za to, že jej úprava je záväzná pre obe zmluvné strany. Takto upravená cena za tovar, resp. službu sa následne upraví vystavením dobropisu/faktúry zo strany dodávateľa. Podmienkou pre akceptovanie takto upravenej ceny je riadne plnenie zmluvných povinností.
20. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

13 999,20

11 666,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2023 14:05

04.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 72
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2023 09:40 - Vstupná ponuka 13 999,20 € Cena s DPH
04.10.2023 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 13 856,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS