• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2023 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2023 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2023 16:15

Detail zákazky Z202310370

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2023 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2023 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2023 16:15

Základné údaje

Z202310370

OF-279168

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8381383

Objednávateľ

36165638

Základná škola Májové námestie 1, Prešov

Májové námestie 1, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

51447878

HygArt s.r.o.

Nábrežná 861/15, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierový tovar hygienický

čistiace vlhké utierky antibakteriálne, toaletný papier, papierové utierky

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Funkcia
Papierový tovar hygienický bude v dopĺňaný do zásobníkov Tork
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier Jumbo 26,  2-vrstvový, celulóza /6 ks  kotúčov v jednom balení/. Dĺžka návinu 1 kotúča 350 m. Do zásobníka Tork -ekvivalent sa vylučuje balenie 5
Utierky Interfold Premium 4250 ks v jednom balení- krabici,  2-vrstvové, celulóza. Skladané do tvaru ZZ.  Do zásobníka Tork -ekvivalent sa vylučuje krabice 10
Papierové utierky  v kotúči, 1-vrstvové, recyklované,  do vodeodolného zásobníka Tork W6. Dĺžka návinu kotúča: 350 m.   Balenie: 4  kotúče v 1 krabici krabica 80
Vlhčené antibakteriálne utierky na povrchy -120 ks/balenie, Dettol alebo ekvivalent. balenie 72
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy  a vykládky na mieste plnenia.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávku realizovať počas pracovných dní v čase od 07,30 hod. do 12,00 hod., telefonicky kontaktovať vopred kontaktnú osobu uvedenú v objednávacom formulári.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Názov Upresnenie
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nie je dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru, alebo nie je dodaný požadovaný  tovar, nebude prevzatý celý objem zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu /baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme /dĺžka návinu/, doba použitelnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Doba použiteľnosti /spotreby/ výrobku je najmenej 6 mesiacov odo dňa prevzatia dodávky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Májové námestie 6639/1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.10.2023 08:00 — 06.10.2023 14:00

1,00 komplet

4 600,00

3 753,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2023 15:02

28.09.2023 15:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2023 15:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 530
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2023 15:11 - Vstupná ponuka 4 600,00 € Cena s DPH
28.09.2023 14:51 - Najvýhodnejšia ponuka 4 404,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS