37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Technologický upgrade systému pre podporu elektronickej správy registratúry Fabasoft na verziu 2023
informačné systémy
Služba
|
1. Služby umožňujúce upgrade na najnovšiu verziu existujúcich licencií Fabasoft eGov Suite.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom dodávaných služieb bude Upgrade informačného systému na elektronické spracovanie spisov, záznamov, dokumentov a pracovných postupov (Workflow) na verziu Fabasoft eGov-Suite 2023 pri zachovaní všetkých doterajších funkcionalít. |
| Výsledkom upgrade musí byť bezproblémová funkcionalita v spojitosti Microsoft Windows Server 2022 Standard (Windows Server 2019), operačnými systémami na pracovných staniciach Windows 10, Windows 11 a kancelárskym balíkom Microsoft Office 2019, MS Office 2021 vrátane MS Office 365 desktopová verzia. |
| Upgrade systému Fabasoft musí podporovať najnovšie verzie internetových prehliadačov Internet Edge, Google Chrome alebo Mozilla Firefox. |
| Súčasťou služieb musí byť príprava a inštalácia testovacieho a produkčného prostredia, vykonanie služieb update a migrácie dát, zachovanie implementovanej zákazníckej nadstavby, UAT testovania, vytvorenia používateľských príručiek a vykonanie prezentačných online školení v počte 4 x 4 hodiny. |
| Požiadavka 1: Vývoj a implementácia- Príprava nového vývojového prostredia- Preklopenie projektov na verziu eGov2023- Customizácie vývojového prostredia po preklopení zákazníckych projektov, doladenie chýb- Príprava alebo update ďalších vývojových prostredí- Príprava interného testovacieho prostredia- Konzultácie s analytikom / zákazníkom- Úprava formulárov, ikon, menu, widgets, ...- Testovanie - opravy chýb- Kompilácia zákazníckych komponentov |
| Požiadavka 2: Nová infra + príprava TEST prostredia - Technický support - Návrh prostredia - Konfigurácia TEST prostredia infraštruktúry - Príprava MSI balíkov pre klienstké pracovne stanice a ich testovanie - Aktualizácia dokumentácie |
| Požiadavka 3. Nová infra + príprava PROD prostredia - Technický support - Update FSC Backend služieb, manažment konzoly cez Wizard, následný reštart Backend služieb (aktualizácia tabuliek DB) - Update Fabasoft domény - Spustenie skriptu pre úpravu ACL objektov - Konfigurácia a spustenie migračných skriptov - Inštalácia kernelových služieb |
| Požiadavka 4. Testovacia migrácia Fabasoft eGov-Suite na TEST prostredí - Technický support - Aplikačné a systémové testovanie - Testovanie opráv - Kontrola konfigurácií aplikačnej nadstavby |
| Požiadavka 5. Ostrá migrácia PROD - Technický support - Update FSC Backend služieb, manažment konzoly cez Wizard, následný reštart Backend služieb (aktualizácia tabuliek DB) - Update Fabasoft domény - Spustenie skriptu pre úpravu ACL objektov - Konfigurácia a spustenie migračných skriptov - Inštalácia kernelových služieb - Systémové testovanie - Kontrola konfigurácií aplikačnej nadstavby |
| Požiadavka 6. Školenie- Príprava na školenie- Testovacie scenáre- Používateľské príručky |
| Požiadavka 7: Zostavenie projektového manažmentu s nasledujúcou štruktúrou: - Zostavenie tímu, rozbeh projektu - Harmonogram, stretnutia - Projektové vedenie / riadenie procesu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Časový rámec realizácie projektu: Spustenie ostrej prevádzky | dátum od | 01.01.2024 | ||
| Časový rámec realizácie projektu: Príprava testovacieho prostredia - začiatok | dni | 30 od účinnosti zmluvy | ||
| Časový rámec realizácie projektu: Školenie - začiatok | dni | 40 od účinnosti zmluvy |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) vo formáte (pdf). |
| Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
| Objednávateľ dodávateľovi včas poskytne súčinnosť nevyhnutnú pri plnení zmluvy. Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy. |
| !!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu vrátane požadovaných príloh nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
| b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve |
| c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
| d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
| e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
| f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. |
| V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od výrobcu systému Registratúra Fabasoft eGov-Suite pre Slovenskú republiku na úpravy, rozšírenie a upgrade existujúceho riešenia podmodulu správy registratúry na platforme Fabasoft eGov-Suite o definované služby a funkcie implementované na uvedenej platforme. |
| Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Komenského 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.10.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 kpl
39 435,00
32 862,50
Požaduje sa predložiť návrh harmogramu poskytovaných služieb
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2023 13:11
09.10.2023 10:00
09.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.10.2023 10:55 - Vstupná ponuka | 39 426,00 | € | Cena s DPH |
| 04.10.2023 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 426,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: