• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2023 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2023 16:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2023 17:00

Detail zákazky Z202310342

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2023 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2023 16:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2023 17:00

Základné údaje

Z202310342

OF-278217

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8381345

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54038430

Ing. Igor Zacher

Ústecko-Orlická 25, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola hasiacich prístrojov

kontrola hasiacich prístrojov, odborná prehliadka, prenosné hasiace prístroje, pojazdné hasiace prístroje

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola hasiacich prístrojov
Funkcia
Vykonanie kontroly (odbornej prehliadky) hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR 347/2022 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, snehový (CO2) 5kg ks 68
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, práškový 1kg ks 18
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, práškový 2kg ks 92
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, práškový 5kg ks 1
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, práškový 6kg ks 267
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: vodný 6l ks 1
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: vodný 9l ks 85
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, Polvere  1kg ks 2
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, hexafluor 5kg ks 1
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, halónový 4kg ks 4
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: ručný, EP36 6kg ks 1
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: pojazdný, snehový (CO2) ks 1
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: pojazdný, práškový ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobcovia KODRETA, ČERVINKA, PYROKONTROL, APOLDA, IBS, ETS Ostrava, GEFIL, BETA Company, HTP, NEURUPIN, KOVOSLUŽBA, TEPOSTOP, HASTEX, EAFP PROTECT, CAE Estintori, HTB-Požiar. ochr., Pyronova, IVEX HK
Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č.719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov.
Revízia hasiacich prístrojov Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Dodávateľ vyhotoví faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Odborná prehliadka môže byť vykonávaná v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 8:00 do 14:00.
Odborná prehliadka bude vykonaná až po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou minimálne 5 pracovných dní vopred.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Dodávateľ spolu s faktúrou dodá revíznu správu o výsledku odborných kontrol.
Dodávateľ bude vykonávať kontrolu za prítomnosti požiarného technika objednávateľa, alebo ním poverenej osoby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Kontrola bude vykonaná v zmysle Vyhlášky MV SR 347/2022 Z.z.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
O vykonaní kontroly hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby (štítky o kontrole, potvrdenie o kontrole, dopravné náklady).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.10.2023 08:00 — 13.10.2023 14:00

1,00 celý predmet zákazky

2 000,00

1 633,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2023 12:20

28.09.2023 13:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2023 13:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 209
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2023 12:41 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
25.09.2023 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS