30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36428434
KL AUTO, s.r.o.
Rajecká cesta 538/15, Konská, 01313, SVK
Opravy a ošetrovanie malotraktorov
Oprava, ošetrovanie, malotraktor, kosačka
Služba
1. Opravy a ošetrovanie malotraktorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava motorových kosačiek objednávateľa v množstvách uvedených v tejto zmluve. Vykonanie servisu zariadení je v rozsahu výmeny motorového oleja, olejového a vzduchového filtra. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Malotraktor kosačka KUBOTA G26 HD GCK 54 FR3 | KS | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Malotraktor kosačka KUBOTA G26 HD GCK 54 FR3 s.č. G26363885 | Vykonanie servisu, výmena hnacích remeňov, výmena 2ks hadíc (tlaková hadica spojky predného hnacieho hriadeľa, prívodná hadica predného hnacieho hriadeľa) výmena hydraulického oleja, |
Názov |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred. |
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie. |
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením, v prípade že niektoré úkony nie je schopná vykonať, môže ich vykonať subdodávateľským spôsobom. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Konečná cena v sebe zahŕňa náklady potrebné na prepravu opravovaného materiálu. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
02.10.2023 09:39 — 30.11.2023 09:39
1,00 celý predmet zákazky
500,00
407,54
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2023 09:42
28.09.2023 15:00
28.09.2023 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.09.2023 13:47 - Vstupná ponuka | 499,99 | € | Cena s DPH |
25.09.2023 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 499,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: