• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2023 10:50

Detail zákazky Z202310312

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2023 10:50

Základné údaje

Z202310312

OF-278377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8393491

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička

Kancelárska stolička

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárska stolička Operadlo a sedadlo v zelenej farbe. Farba konštrukcie biela. Výškovo nastaviteľná bedrová opierka.
Synchrónna mechanika s nastevením protiváhy operadlo zo sieťoviny, sedadlo čalúnené z odolnej viacvrstvovej látky, výplň sedadla studená pena tvarovaná vo forme,
Opierky rúk stoličky sú výškovo nastaviteľné 18 – 24 cm nad sedadlom
Nastavenie výšky plynovým piestom podľa normy BIFMA. Päťramenná oceľová pochrómovaná základňa s kolesami s priemerom 50mm na tvrdé a mäkké podlahy.
Celková výška 97-107 cm výška sedadla 43 – 52,5 cm, hĺbka sedadla 49 cm, šírka sedadla 49 cm, výška operadla 55 cm. Nosnosť 130kg.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis  ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre a fotodokumentáciu k predmetu zákazky na následné odsúhlasenie, v prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať a vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Objednávateľ až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky objednávateľom, postúpi  dodávateľovi záväznú objednávku
Dodávateľ sa zaväzuje položky dodať nepoškodené, zmontované, aby boli všetky položky schopné okamžitého užívania
Dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
Dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry so 60 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

09.10.2023 08:00 — 13.10.2023 14:00

1,00 celok

190,00

190,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.09.2023 09:28

02.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2023 09:53 - Vstupná ponuka 190,00 € Cena bez DPH
26.09.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 190,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS