31825249
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave
Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK
46729445
IGGY-TRADE s.r.o.
Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK
Kancelárska stolička
Kancelárska stolička
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska stolička
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kancelárska stolička | Operadlo a sedadlo v zelenej farbe. Farba konštrukcie biela. Výškovo nastaviteľná bedrová opierka. |
| Synchrónna mechanika s nastevením protiváhy | operadlo zo sieťoviny, sedadlo čalúnené z odolnej viacvrstvovej látky, výplň sedadla studená pena tvarovaná vo forme, |
| Opierky rúk stoličky sú výškovo nastaviteľné | 18 – 24 cm nad sedadlom |
| Nastavenie výšky plynovým piestom podľa normy BIFMA. | Päťramenná oceľová pochrómovaná základňa s kolesami s priemerom 50mm na tvrdé a mäkké podlahy. |
| Celková výška 97-107 cm | výška sedadla 43 – 52,5 cm, hĺbka sedadla 49 cm, šírka sedadla 49 cm, výška operadla 55 cm. Nosnosť 130kg. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH |
| Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre a fotodokumentáciu k predmetu zákazky na následné odsúhlasenie, v prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať a vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
| Objednávateľ až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky objednávateľom, postúpi dodávateľovi záväznú objednávku |
| Dodávateľ sa zaväzuje položky dodať nepoškodené, zmontované, aby boli všetky položky schopné okamžitého užívania |
| Dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred |
| Dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené |
| Objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry so 60 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
09.10.2023 08:00 — 13.10.2023 14:00
1,00 celok
190,00
190,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2023 09:28
02.10.2023 10:00
02.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.09.2023 09:53 - Vstupná ponuka | 190,00 | € | Cena bez DPH |
| 26.09.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 190,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: