• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2023 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    29.09.2023 09:03

Detail zákazky Z202310299

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2023 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    29.09.2023 09:03

Základné údaje

Z202310299

OF-276948

zrušená

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posypové kamenivo

posypové kamenivo

  • 14212000-0 - Granuly, dryina, kamenný prach, riečny štrk, horninová drvina, drvený a mletý kameň, kamenné zmesi, štrkopieskové zmesi a iné štrkopiesky do betónu
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posypové kamenivo frakcia 2-4 mm vrátane dopravy
Funkcia
Posypové kamenivo sa používa na posyp ciest v rámci zimnej údržby ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stredisko Trnava tona 265
stredisko Červeník tona 80
stredisko Buková tona 205
stredisko Piešťany tona 480
stredisko Senica tona 100
stredisko Holíč tona 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
BALENIE voľne ložená kamenná drvina
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky zahŕňa aj dopravu na miesto dodania. Do každého zo stredísk prebehne iba jedna dodávka posypového kameniva počas platnosti Rámcovej dohody, čiže objednávateľ objedná celé požadované množstvo  pre dané stredisko v rámci jednej dodávky.
Cena zahŕňa aj náklady na dopravu do miesta plnenia, pričom miestami plnenia sú jednotlivé strediská objednávateľa v lokalitách Trnava, Senica, t. j. stredisko Trnava, Bulharská 39; stredisko Červeník, Kollárova 23; stredisko Buková 315 ; stredisko Piešťany, Pod Párovcami 180; stredisko Senica, Železničná ul. 356/134; stredisko Holíč, Hollého 1514.
Konkrétne miesto plnenia bude uvedené v jednotlivých čiastkových objednávkach (zasielaných e-mailom) v množstvách podľa potreby objednávateľa, najviac však do maxima určeného v tabuľke v rámci Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Rámcovej dohody.
Pre každé stredisko bude vyhotovená iba jedna čiastková objednávka.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu Rámcovej dohody zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu Rámcovej dohody vrátane dopravy, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu Rámcovej dohody.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady.
Celková maximálna cena plnenia bude vypočítaná ako súčin jednotkovej ceny – ceny 1 tony posypového kameniva a požadovaného maximálneho množstva posypového kameniva za obdobie trvania Rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) u položiek s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru. Ponuková jednotková cena uvedená v rozpise bude maximálna a záväzná počas platnosti Rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, predložiť Čestné vyhlásenia o subdodávkach v ktorom uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.
Objednávateľ požaduje, aby predmet Rámcovej dohody spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky v zmysle platných zákonov, legislatívnych predpisov a príslušných technických noriem vzťahujúcich sa na predmet Rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo do 10 kalendárnych dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky e - mailom .
Dodávateľ je povinný vystaviť čiastkovú faktúru v zmysle čiastkovej objednávky a zaslať ju na adresu objednávateľa uvedenú v Rámcovej dohode .
Lehota splatnosti čiastkovej faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V čiastkovej faktúre bude dodávateľ uvádzať číslo Rámcovej dohody a číslo čiastkovej objednávky, ku ktorej sa táto čiastková faktúra viaže.
Vystavená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu v súlade s platnou právnou úpravou SR. V prípade, že daňový doklad nebude obsahovať tieto náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť ho na doplnenie a prepracovanie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením doplneného/prepracovaného dokladu objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva objednaného a dodaného posypového kameniva.
Za podstatné porušenie Rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od Rámcovej dohody sa považuje: nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie jednotkových cien predmetu Rámcovej dohody, nepredloženie požadovaných dokladov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 6 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do naplnenia celkového maximálneho finančného limitu, ktorý bude výsledkom verejného obstarávania (Celková maximálna cena plnenia podľa Rámcovej dohody vrátane DPH) podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane ako prvá.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovú maximálnu cenu plnenia, a teda aj neodobrať maximálne požadované množstvo posypového kameniva.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronickej platformy verzia 1.2 zo dňa 03.11.2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavský, Slovenská republika

6

1 180,00 tona

22 800,00

15 222,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2023 09:01

29.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 336
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS