• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2023 09:05
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2023 09:55

Detail zákazky Z202310296

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2023 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2023 09:05
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2023 09:55

Základné údaje

Z202310296

OF-279002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8381276

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

45956839

ecol Trade, s.r.o.

J. Haška 1, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologický rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky, manipulácia s odpadmi,

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
Funkcia
Doba trvania Zmluvy je odo dňa jej účinnosti dňom nasledujúcim po dni zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv do 31.12.2023.
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 200125-jedlé tuky a oleje, podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov.
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108 kg 20 000
Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200125 kg 450
Objem prenajatých nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb kg 25 50
Objem nádob na jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom služieb kg 25 50
Počet prenajatých nádob na kuchynský odpad a oleje poskytnutých dodávateľom ks 15 20
Týždenný objem vyprodukovaného kuchynského odpadu 200108 kg 1 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad zo zariadení objednávateľa katalógové číslo odpadu 200108
Frekvencia zberu kuchynského odpadu minimálne 2 x týždenne v pravidelných intervaloch
Jedlé tuky a oleje (výkup) katalógové číslo odpadu 200125
Frekvencia zberu jedlých tukov a olejov podľa skutočnej potreby spolu s kuchynským odpadom
Dodávateľ služby (odoberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) plastové nádoby s poklopom a s označením litráže
Nádoby na odpad nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov
Nádoby na odpad nádoby musia byť označené materiál kategórie 3 "Neurčené na ľudskú spotrebu"
Nádoby na odpad nádoby na jedlé tuky a olej musia byt farebne odlíšené a označené od nádob na kuchynský odpad
Odber odpadov v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer merných jednotiek 1 liter odpadu=1 kilogram odpadu faktúru žiadame uvádzať v kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doba trvania Zmluvy je odo dňa jej účinnosti dňom nasledujúcim po dni zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv do 31. 12. 2023.
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvodenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu.
Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že je prepravcom vedľajších živočíšnych produktov kategórie 3 a je obchodníkom /sprostredkovateľom.
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa.
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi rozpis ceny podľa jednotkových cien zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (jednotková cena za 1 kilogram odpadu) bez DPH aj s DPH.
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi cenovú ponuku na odkúpenie použitých potravinárskych olejov (katalógové číslo 200125).
Objednávateľ stanovil minimálnu cenu za 1 liter použitého potravinárskeho oleja na 0,30 eur s DPH.
Jednotkové ceny musia zahŕňať všetky náklady súvisiace so zhodnotením odpadu vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom plnenia.
Odber odpadu z miesta plnenia realizovať pravidelne pondelky a štvrtky v doobedných hodinách. Po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo dohodnutého času.
Fakturácia služieb bude v mesačných intervaloch vždy do 10. dňa nasledujúceho mesiaca na základe skutočného množstva odpadu v predchádzajúcom mesiaci.
K faktúre je potrebné predložiť zberný list odpadu, ktorý obsahuje hmotnosť odpadu, dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Uvedené množstvá sa môžu zmeniť v závislosti od počtu stravníkov.
Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia, preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi dodávateľ služby.
V prípade, že dodávateľ počas trvania zmluvy z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramu, je povinný na vlastné náklady zabezpečiť odber odpadov od objednávateľa prostredníctvom iného oprávneného zástupcu.
Názov Upresnenie
Doprava na miesto plnenia požiadavky na dopravné vozidlo: max. výška 3,80 m, max. šírka 3,90 m

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

02.10.2023 10:00 — 31.12.2023 14:00

1,00 kompletná dodávka podľa opisného formulára

2 160,00

1 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2023 09:00

28.09.2023 09:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2023 09:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2023 12:54 - Vstupná ponuka 2 160,00 € Cena s DPH
27.09.2023 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 2 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS