• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2023 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2023 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2023 14:05

Detail zákazky Z202310233

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2023 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2023 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2023 14:05

Základné údaje

Z202310233

OF-278964

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8381242

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

53248376

Eurofins Environment Testing Slovakia s.r.o.

Robotnícka 820/36, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analytické stanovenie nepolárnych extrahovateľných látok v infračervenom spektre vo vzorkách, na roky 2023-2025

Analýza, nepolárne extrahovateľné látky, kvapalné vzorky, tuhé vzorky

  • 71900000-7 - Laboratórne služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analytické stanovenie nepolárnych extrahovateľných látok v infračervenom spektre
Funkcia
Akreditované analytické stanovenie hodnoty ukazovateľa - nepolárne extrahovateľné látky v infračervenom spektre v dodaných kvapalných vzorkách (podzemných, prípadne povrchových vôd, ..) a v dodaných tuhých vzorkách (zemín, odpadov, ...).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Analyzovanie kvapalných vzoriek (počet) ks 220
Analyzovanie tuhých vzoriek (počet) ks 150
Medza stanovenia príslušných analytických stanovení kvapalných vzoriek mg/l 0,1
Medza stanovenia príslušných analytických stanovení  tuhých vzoriek (sušiny pre tuhé vzorky) mg/kg 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje úspešného uchádzača a podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar pre vzorkovnice
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Vzorkovnice budú dodané laboratóriom úspešného uchádzača v zmysle jeho interných smerníc a potrieb v počte podľa jednotlivých čiastkových objednávok.
Výstupom zákazky budú protokoly o analýze vzoriek.
V cene sú zahrnuté náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (celkovú cenu práce vrátane vystavenia protokolu, dopravné náklady na miesto plnenia, cestovné náhrady, iné súvisiace náklady)
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Trvanie zmluvného vzťahu bude na obdobie od uzatvorenia zmluvného vzťahu do 30.06.2025
Doručenie vzorkovníc od potvrdenia prijatia čiastkovej objednávky do 3 pracovných dní do miesta plnenia uvedeného v objednávke alebo písomne oznámené mailom na kontaktné údaje.
Dodacia lehota jednotlivých výsledkov analýz je stanovená na 10 pracovných dní od dodania danej vzorky do laboratória úspešného uchádzača.
Výsledky analýz budú dodané emailom : juraj.kotuc@geology.sk
Originál protokolov budú dodané poštou na adresu: Ing. Juraj Kotuč, PhD., Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Košice, Jesenského 8, 040 01 Košice
Vzorkovnice budú dodané podľa požiadavky verejného obstarávateľa do miesta dodania: a) Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská Dolina 1, 817 04 Bratislava, b) Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1, 052 40 Spišská Nová Ves, c) Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Košice, Jesenského 8, 040 01 Košice
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku v zmysle čiastkovej objednávky. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený.
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenského 8, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

03.10.2023 13:00 — 30.06.2025 18:00

1,00 balík

10 944,00

9 120,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.09.2023 12:23

29.09.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2023 08:38 - Vstupná ponuka 10 860,00 € Cena s DPH
26.09.2023 18:58 - Najvýhodnejšia ponuka 10 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS