31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
53248376
Eurofins Environment Testing Slovakia s.r.o.
Robotnícka 820/36, Turčianske Teplice, 03901, SVK
Analytické stanovenie nepolárnych extrahovateľných látok v infračervenom spektre vo vzorkách, na roky 2023-2025
Analýza, nepolárne extrahovateľné látky, kvapalné vzorky, tuhé vzorky
Služba
1. Analytické stanovenie nepolárnych extrahovateľných látok v infračervenom spektre
|
|
---|---|
Funkcia |
Akreditované analytické stanovenie hodnoty ukazovateľa - nepolárne extrahovateľné látky v infračervenom spektre v dodaných kvapalných vzorkách (podzemných, prípadne povrchových vôd, ..) a v dodaných tuhých vzorkách (zemín, odpadov, ...). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Analyzovanie kvapalných vzoriek (počet) | ks | 220 | ||
Analyzovanie tuhých vzoriek (počet) | ks | 150 | ||
Medza stanovenia príslušných analytických stanovení kvapalných vzoriek | mg/l | 0,1 | ||
Medza stanovenia príslušných analytických stanovení tuhých vzoriek (sušiny pre tuhé vzorky) | mg/kg | 30 |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje úspešného uchádzača a podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar pre vzorkovnice |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Vzorkovnice budú dodané laboratóriom úspešného uchádzača v zmysle jeho interných smerníc a potrieb v počte podľa jednotlivých čiastkových objednávok. |
Výstupom zákazky budú protokoly o analýze vzoriek. |
V cene sú zahrnuté náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (celkovú cenu práce vrátane vystavenia protokolu, dopravné náklady na miesto plnenia, cestovné náhrady, iné súvisiace náklady) |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Trvanie zmluvného vzťahu bude na obdobie od uzatvorenia zmluvného vzťahu do 30.06.2025 |
Doručenie vzorkovníc od potvrdenia prijatia čiastkovej objednávky do 3 pracovných dní do miesta plnenia uvedeného v objednávke alebo písomne oznámené mailom na kontaktné údaje. |
Dodacia lehota jednotlivých výsledkov analýz je stanovená na 10 pracovných dní od dodania danej vzorky do laboratória úspešného uchádzača. |
Výsledky analýz budú dodané emailom : juraj.kotuc@geology.sk |
Originál protokolov budú dodané poštou na adresu: Ing. Juraj Kotuč, PhD., Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Košice, Jesenského 8, 040 01 Košice |
Vzorkovnice budú dodané podľa požiadavky verejného obstarávateľa do miesta dodania: a) Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská Dolina 1, 817 04 Bratislava, b) Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1, 052 40 Spišská Nová Ves, c) Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, regionálne centrum Košice, Jesenského 8, 040 01 Košice |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku v zmysle čiastkovej objednávky. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený. |
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Jesenského 8, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
03.10.2023 13:00 — 30.06.2025 18:00
1,00 balík
10 944,00
9 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2023 12:23
29.09.2023 13:00
29.09.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2023 08:38 - Vstupná ponuka | 10 860,00 | € | Cena s DPH |
26.09.2023 18:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: