• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2023 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2023 11:25

Detail zákazky Z202310231

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2023 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2023 11:25

Základné údaje

Z202310231

OF-279019

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8366516

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

35789719

Gekkon s.r.o.

Rybničná 30, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Polyetylénové vrecia na odpad, mikroténové sáčky a tašky

odpadové vrecia, sáčky, LDPE

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LDPE vrecia
Funkcia
Jednorázové LDPE vrecia na zber, prepravu alebo dočasné uloženie odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LDPE vrecia čierne nepriehľadné, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 500x600 mm/0,03 mm, 30 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 1250
LDPE vrecia jasno červené nepriehľadné, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 500x600 mm/0,05 mm, 50 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 1050
LDPE vrecia jasno žlté, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 500x600 mm/0,03 mm, 30 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 300
LDPE vrecia číre, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 650x800 mm/0,04 mm, 40 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 300
LDPE vrecia modré bez zápachu, rozmer a hrúbka: 500x600 mm/0,03 mm, 30 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 50
LDPE vrecia čierne nepriehľadné, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 700x1100 mm/0,06 mm, 60 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 1250
LDPE vrecia jasno červené nepriehľadné, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 700x1100 mm/0,06 mm, 60 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 1150
LDPE vrecia číre, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 700x1100 mm/0,04 mm, 40 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 900
LDPE vrecia čierne nepriehľadné, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 900x1100 mm/0,06mm, 60 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 350
LDPE vrecia modré bez zápachu, rozmer a hrúbka: 700x1100 mm/0,04 mm, 40 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 150
LDPE vrecia jasno žlté, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 700x1100 mm/0,04 mm, 40 µm, 1 rolka = min. 25 ks vriec rolka 300
LDPE vrecia voľne ložené jasno červené nepriehľadné, bez zápachu, rozmer a hrúbka: 700x1200 mm/0,2 mm, 200 µm ks 2000
HDPE Mikroténové vrecká číre, rozmer a hrúbka: 250x350 mm/0,012 mm, 1 blok = min. 50 ks blok 1500
HDPE Mikroténové tašky košieľkové číre/3kg/0,008-220+120x400,v blokoch 1 blok = min. 100 ks blok 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál LDPE regranulát bez zápachu
Ľahko odtrhnuteľné jednotlivé vrecia v mieste perforácie áno
Tovar požadujeme dodať v označených kartónoch – názov tovaru, počet roliek/blokov v kartóne, počet ks na rolke, farba, rozmer a hrúbka. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný tovar.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru (t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami). Uvedené služby musia byť započítané v cene tovaru ponúkaného Dodávateľom.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov.
Platba: bezhotovostným platobným stykom.
Faktúra vyhotovené zo strany Dodávateľa musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ zaplatí zmluvnú cenu za objednaný a dodaný tovar na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po dodaní tovaru.
Splatnosť faktúr je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Preukázania splnenia predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia: Požaduje sa v lehote na predkladanie ponúk predložiť vyplnený podrobný rozpočet na predmet Zmluvy v položkovitej špecifikácii (Príloha č.1).  V prípade úspešného Dodávateľa, ten predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy aktualizovanú Prílohu č.1.
Objednávateľ taktiež požaduje, aby úspešný uchádzač predložil do 6 pracovných dní funkčné vzorky v počte minimálne 1 ks z každej požadovanej položky.
Vyhodnotenie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ vyhodnotí Dodávateľov vlastný návrh plnenia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Splnenie požiadaviek Dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF a z dokumentov predložených podľa požiadaviek Objednávateľa. Objednávateľ môže písomne požiadať Dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov.
Výsledok vyhodnotenia vlastného návrhu plnenia a splnenia podmienok účasti: ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že Dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi Dodávateľovi, že akceptuje jeho vlastný návrh plnenia predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou.
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") Objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb a v súlade s požiadavkami Objednávateľa uvedenými v prílohe objednávky. Tovar sa špecifikuje priamo v objednávke alebo v prílohe objednávky. V objednávke bude vždy uvedená oprávnená osoba Objednávateľa pre prevzatie tovaru.
Uvedené množstvá nie sú pre obstarávateľa záväzné a budú sa konkretizovať podľa individuálnych objednávok – v závislosti od potrieb.
Dodávky tovaru sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 13:00. hod po dohode s oprávnenou osobou Objednávateľa.
Dodávateľ berie na vedomie skutočnosť, že nie je oprávnený požadovať od Objednávateľa odobratie celého predpokladaného množstva tovaru. Neodobratie predpokladaného množstva tovaru Objednávateľom v celom rozsahu nezakladá právo Dodávateľa uplatniť voči Objednávateľovi z tohto titulu náhradu škody a/alebo právo na odstúpenie od tejto rámcovej dohody.
Objednávateľ bude zasielať objednávky elektronicky na e-mail, ktorý Dodávateľ uviedie a Dodávateľ potvrdí príjem objednávky písomne a to zaslaním spätného potvrdzujúceho e-mailu Objednávateľovi na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka.
Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe Objednávateľa vopred telefonicky a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky, oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného Dodávateľom po odsúhlasení Dodávateľom.
Lehota dodania, v rámci ktorej je Dodávateľ povinný dodať tovar, je do 5 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky.
Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je Dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru zabaleného v originálnom balení od výrobcu a zabezpečiť proti poškodeniu pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. Dodávateľ je povinný na prepravnom obale uviesť označenie Dodávateľa tovaru a dátum balenia.
Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od Dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu doklady, ktorými Dodávateľ preukáže splnenie uvedenej požiadavky.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a enviromentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Dodávateľ je počas celého obdobia platnosti rámcovej dohody na požiadane Objednávateľa povinný preukázať, že prísady všetkých dodávaných tovarov spĺňajú podmienky biodegradovateľnosti (biologickej odbúrateľnosti) podľa nariadenia EK č. 648/2004 o detergentoch.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, roztriedený a zabalený podľa požiadaviek Objednávateľa. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady Dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania Objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením a zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku Objednávateľa, ako aj označovaním balíkov čiarovým kódom EAN a primeraný zisk.
Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane Dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s Dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ:
- poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa je neplatné. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ:
1. ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
Pri komunikácii bude Objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej kúpnej zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

14 842,00

14 842,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Bližšie informácie k vlastnému návrhu plnenia sa nachádzajú v osobitných požiadavkách na plnenie opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.09.2023 12:03

27.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 103
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2023 07:39 - Vstupná ponuka 14 840,00 € Cena bez DPH
27.09.2023 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 14 829,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS