• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2023 17:12
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 16:50

Detail zákazky Z202310208

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2023 17:12
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 16:50

Základné údaje

Z202310208

OF-278793

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8354206

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

Menu misa do mikrovlnky, Viečko vypuklé (PP) priehľadné pre menu misu do mikrovlnky

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Menu misa do mikrovlnky, 2-dielna
Funkcia
Menu misa do mikrovlnky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo bal. 22
Objem ml 1100 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer (cm) 25 x 18,5 x 4
Pevné plastové hranaté menu miska ideálna na prevoz jedál
Materiál polypropylén: na použitie v teplotnom rozsahu od -18 °C do 120 °C
Balenie obsahuje 50ks misiek
 2. Viečko vypuklé (PP) priehľadné pre menu misu do mikrovlnky 78222
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované mnéžstvo bal. 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pevné transparentné plastové viečko pre menu misku veľkosti L s objemom 1200 ml
Materiál polypropylén: na použitie v teplotnom rozsahu od -18 °C do 120 °C.
Balenie obsahuje 50ks viečok
 3. Menu misa do mikrovlnky, 1-dielna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo bal. 21
Objem ml 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer (cm) 25 x 18,5 x 4
Pevné plastové hranaté menu miska ideálna na prevoz jedál
Materiál polypropylén: na použitie v teplotnom rozsahu od -18 °C do 120 °C
Balenie obsahuje 50ks misiek
 4. Viečko vypuklé (PP) priehľadné pre menu misu do mikrovlnky `L` 78200
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo bal. 21
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Viečko vypuklé priehľadné pre menu misu L 25x18,5 x 2 cm
Materiál polypropylén: na použitie v teplotnom rozsahu od -18 °C do 120 °C
Balenie obsahuje 50ks viečok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.30 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania - 12.mechanizovaný prápor, Novozámocká 1,  949 01 Nitra.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

02.10.2023 08:00 — 13.10.2023 13:30

1,00 podľa technickej špecifikácii

709,44

591,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.09.2023 17:12

25.09.2023 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2023 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2023 15:51 - Vstupná ponuka 709,44 € Cena s DPH
25.09.2023 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS