42093937
Správa majetku Košického samosprávneho kraja
Tatranská 25, Košice, 04001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok
Elektronické stravné poukážky, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa. Finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 5,50 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Dodanie predmetu zmluvy/dohody musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky/jednotky | EUR | 5,50 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok/jednotiek | ks | 7 192 | ||
Predpokladaný počet stravných kariet | ks | 29 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu trvania rámcovej dohody |
Stravná karta obsahuje | meno zamestnanca držiteľa karty |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných poukážok/jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky/jednotky počas účinnosti rámcovej dohody je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok/jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie je vyjadrená percentom z objednanej hodnoty elektronických stravných poukážok/jednotiek a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v rámcovej dohode. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu rámcovej dohody po dobu 12 mesiacov, v termíne od 1.10.2023 do 30.09.2024. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúr vystavených dodávateľom a zaslaných objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných poukážok/jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva stravovacích kariet a stravných poukážok/jednotiek a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť, ako aj od počtu zamestnancov a od jeho rozpočtových a finančných možností. |
Dodávateľ je počas platnosti rámcovej dohody povinný zabezpečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod., ktorý je povinný aktualizovať vždy k poslednému dňu príslušného kalendárneho štvrťroka alebo na vyžiadanie. Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe žiadosti objednávateľa uzavrie zmluvu s akýmkoľvek ďalším stravovacím zariadením, obchodom s potravinami a pod., podľa požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci sledovanie čerpania predmetu dohody objednávateľa do 3 pracovných dní od jej účinnosti. |
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet najneskôr do 5 pracovných dní od vystavenia objednávky. Objednávka bude obsahovať menný zoznam zamestnancov objednávateľa. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných poukážok/jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných poukážok/jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej poukážky/jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných poukážok/jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný poskytovať bezodplatne poradenské služby súvisiace s predmetom zákazky. |
Podmienky neupravené v tejto rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Tatranská 25, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
39 556,00
39 556,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2023 11:16
26.09.2023 12:00
26.09.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2023 11:55 - Vstupná ponuka | 39 555,00 | € | Cena s DPH |
21.09.2023 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 554,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: