00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Hygienické potreby do dávkovačov TORK
papierové utierky, toaletný papier, tekuté mydlo, podložky na lôžka
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby do dávkovačov TORK
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie náplní do zásobníkov TORK |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tork Premium tekuté mydlo extra hygienické - alebo ekvivalent | ks | 420 | ||
Tork Premium tekuté mydlo jemné - alebo ekvivalent | ks | 420 | ||
Tork Advanced toaletný papier - Mini Jumbo - alebo ekvivalent | ks | 2340 | ||
Tork Advanced podložky na lôžka - alebo ekvivalent | ks | 540 | ||
Tork Advanced papierové utierky v kotúči - alebo ekvivalent | ks | 2502 | ||
Tork Premium utierky Interfold Soft H2 - alebo ekvivalent | balenie | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tork Premium tekuté mydlo extra hygienické | katal. č. 420810, 1l = 1 000 dávok |
Tork Premium tekuté mydlo jemné | katal. č. 421501, 1l = 1 000 dávok |
Tork Advanced toaletný papier - Mini Jumbo | katal. č.120231, počet vrstiev: 2; rozmery: 9,4 x 18,8 cm; dĺžka kotúča:170 m; počet útržkov: 850 |
Tork Advanced podložky na lôžka | katal. č.124259; počet vrstiev: 2; rozmery: 59 x 13,2 cm; dĺžka kotúča: 50 m; počet útržkov: 132 |
Tork Advanced papierové utierky v kotúči | katal. č. 290067; počet vrstiev: 2; rozmery: 21x19 cm; dĺžka kotúča: 150 m; počet útržkov: 600 |
Tork Premium utierky Interfold Soft H2 | katal. č.100289; počet vrstiev: 2; rozmery: 13 x 8,5 x 21,2 cm - 150 útržkov v balíčku; veľkosť útržku 21,2 x 25,5 cm - 21 balíčkov v balení |
Originálne balenia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné riešenie - pokiaľ sa v opise predmetu zákazky použil odkaz na konkrétnu značku, výrobcu, alebo výrobok alebo typ výrobku – tieto boli použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z., o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou , |
pri dodávke rovnakých alebo obdobných predmetov zákazky. V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a platí, že uchádzač môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné riešenie, ktoré je svojim funkčnými a technickými parametrami rovnaké alebo lepšie v súlade s ustanovením § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, čo je povinný preukázať." |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky , vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny bez DPH a s DPH . Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia. |
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Podmienkou dodávania predmetných výrobkov je dodanie presne vyšpecifikovaných výrobkov vrátane opravy dávkovačov používaných u odberateľa. Túto podmienku požadujeme zahrnúť do ceny dodávaných výrobkov. |
Predmet zákazky bude dodaný priebežne, v pracovných dňoch od 07:00 hod do 13:00 hod, podľa požiadavky obstarávateľa, ktorá bude zadávaná e-mailom alebo telefonicky. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. |
Ak sa pri preberaní tovaru zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácie zadanej kupujúcim, kupujúci si vyhradzuje právo tento tovar neprevziať. |
Požadujeme originálne balenia. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
23 179,12
23 179,12
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2023 10:50
25.09.2023 11:00
25.09.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2023 09:53 - Vstupná ponuka | 23 179,12 | € | Cena bez DPH |
23.09.2023 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: