• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 08:35

Detail zákazky Z202310157

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 08:35

Základné údaje

Z202310157

OF-278913

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8354160

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

63942224

Radek Tykva

Líšnice e.v.512, Líšnice, 25210, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava stanov

Oprava stanov

  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby
  • 50830000-2 - Oprava odevov a textilu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava stanov s pevnou konštrukciou TAM NG
Funkcia
oprava podľa technických vlastností
stany sú umiestnené v priestore Lešť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet stanov na opravu ks 15
Požadujeme vykonať opravu (výmenu) zipsov YKK 180 cm ks 20
Požadujeme vykonať opravu úchytov na konštrukciu ks 10
Požadujeme vykonať opravu strechovice a dier v podlahe ks 18
Požadujeme vykonať opravu slnečnej clony ks 3
Požadujeme vykonať opravu hygienickej vložky ks 3
Požadujeme vykonať opravu kĺbov nosnej konštrukcie ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pri výmene sa požaduje dodanie originálnych náhradných dielov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o odbornej oprave oprávneným pracovníkom.
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky (doprava), okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení.
Opravy, dodanie náhradných dielov bude realizované na základe zistených porúch.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou spĺňajúcou požadované parametre
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad, že dodávateľ je spoločnosťou autorizovaný vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis uvedených zariadení
Pri ekvivalentnom tovare požaduje objednávateľ predloženie dokumentácie z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požadované parametre.
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť daného materiálu, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stanu.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu (Dodacieho listu) vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list(Dodací list) bude prílohou faktúry. Montážny list (Dodací list) musí obsahovať údaje o skutočnej dobe servisu, opravy a použitých náhradných dieloch s cenami s DPH.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH a tiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je Montážny list (Dodací list). Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov.
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova ulica 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

26.09.2023 10:00 — 30.11.2023 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

9 720,00

8 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.09.2023 09:42

23.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2023 08:05 - Vstupná ponuka 9 720,00 € Cena s DPH
21.09.2023 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka 9 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS