Z202310134
OF-278891
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Nepravidelná preprava - prenájom autobusov a mikrobusov s vodičom
preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus, mikrobus, prenájom autobusov a mikrobusov s vodičom
Služba
|
1. Nepravidelná preprava osôb autobusom, mikrobusom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Preprava z východiskového bodu do miesta určenia a späť. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Preprava 150 osôb je plánovaná na deň 5.10.2023 v čase 13:00-13:30 hod. na trase Zvolen KSNP - Kultúrny dom Dobrá Niva. | ks | 1 | ||
| Preprava 150 osôb je plánovaná na deň 5.10.2023 v čase 23:59 hod. (cca 75 ľudí) a deň 6.10.2023 v čase 02:00 hod. (cca 75 ľudí) na trase Kultúrny dom Dobrá Niva - Zvolen KSNP | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Všetky sedadlá autobusu sú vybavené bezpečnostným pásom | |
| Vybavenie autobusu klimatizáciou |
| Názov |
| Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov. |
| Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
| Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie. |
| Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb. |
| V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov. |
| Dodávateľ pristaví vozidlo na vopred dohodnutom mieste s požadovanou kapacitou miest minimálne 30 minút pred plánovaným časom odchodu. |
| Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady. Za jednu jazdu sa považuje cesta tam a späť. |
| Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu. Každá preprava bude realizovaná na základe samostatných písomných objednávok Objednávateľa. |
| Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný bezodkladne doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky Objednávateľom. |
| Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude podľa potrieb Objednávateľa, najneskôr však 7 kalendárnych dní pred realizáciou požadovanej prepravy. |
| Prípadné zmeny v objednávke (napr. v čase pristavenia autobusu, v trase a pod.) nahlási Objednávateľ najneskôr jeden pracovný deň vopred. |
| Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení každej jazdy samostatne. Objednávateľ zálohy neposkytuje. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi. |
| Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, Objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry. |
| Faktúra bude predložená Objednávateľovi po vykonaní jazdy najneskôr do 15 pracovných dní a bude obsahovať náležitosti v súlade so zákonom o DPH. Splatnosť faktúry bude 30 dní a bude obsahovať názov trasy z východiskového bodu do miesta určenia a späť, rozpísané množstvo prejdených kilometrov počas cesty tam a späť, naviac sumy jednotlivých položiek účtovaných Objednávateľovi za poskytnutie služby v rámci uzatvorenej zmluvy rozpísaných bez DPH a s DPH. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
| Doručované dokumenty v ponuke musia byť vyhotovené v štátnom jazyku – slovenský jazyk. Ak je čokoľvek podľa predchádzajúcej vety vyhotovené v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. |
| Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
02.10.2023 09:00 — 02.11.2023 17:05
1,00 súbor(podľa špecifikácie)
1 284,00
1 284,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenenej služby.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2023 16:53
27.09.2023 17:50
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: