36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
IT vybavenie
počítač, kancelársky software,dataprojektor, premietacie plátno, 3D tlačiareň, mutlifunkčné zariadenie,interaktívny tabuľa, vizualizér, 3D skener
Tovar, Služba
1. Počítačová zostava: počítač+ monitor + myš + klávesnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítačová zostava: počítač+ monitor + myš + klávesnica | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | PC minitower + monitor + myš + klávesnica |
P O Č Í T A Č | Parametre : |
Operačný systém | Min. Windows 11 Home |
Procesor | Min. Intel Core i5 |
RAM | Min. 16 GB |
Pevný disk | Min. SSD 512 GB |
Grafická karta | Min. 4 GB |
pamäť | Min. 16 GB |
konektivita | Min. 2xHDMI, DP popr. DVI. min. 4xUSB, LAN |
M O N I T O R | Bezrámové prevedenie |
Displej | LCD |
Rozlíšenie | Min. FullHD |
Uhlopriečka | Min. 23″ |
Pomer strán | 16:9 |
Konektivita | Min. HDMI, D-Sub |
Typ technológie | IPS |
Reproduktory | áno |
K L Á V E S N I C A | USB drôtová, Slovenská s numerickou časťou |
M Y Š | USB drôtová |
Ďalšie požiadavky: | |
Ethernet RJ45 | áno |
Enviro certifikát | ENERGY STAR |
Počítač musí byť | nový, originálny a nerepasovaný. |
2. Kancelársky software
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky software | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Kancelársky software Mac/Win All Lng alebo ekvivalent, pri dodaní ekvivalentu musí byť zaručená 100% kompatibilita s funkcionalitou MS Office a s OS Windows 10, 11. |
Parametre: | |
Verzia | Min. Office 2021 |
Ďalšie požiadavky. | nový, originálny a nerepasovaný. |
3. Dataprojektor
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dataprojektor | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Dataprojektor s technológiou DLP |
Parametre: | |
Typ projekcie | 3D |
Fyzické rozlíšenie | Full HD 1920x1080 |
Svietivosť | Min. 4000 lumenov |
Kontrast | Min. 50000:1 |
Životnosť lampy | Min. 4000 hod. |
Optika | 1:47:1 - 1:62:1 |
Veľkosť obrazu | 0,71-7,65, Diagonal 16:9 |
Kompatibilita | UHD, FHD, HD, WXGA, UXGA, SXGA, XGA, SVGA, VGA, Mac, LAN |
Konektivita | HDMI 1.4, HDMI 2.0, USB Power, Audio Out 3.5 mm |
Projekčná vzdialenosť | Min. 1 m |
Reproduktory | áno |
Možnosť umiestniť na strop | áno |
Diaľkové ovládanie | áno |
4. Premietacie plátno
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Premietacie plátno | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Elektrické motorové premietacie plátno |
Parametre: | |
Typ plátna | elektrické |
Uhlopriečka | Min. 95" |
Formát | 16:9 |
Motor | áno |
Povrch plátna | Matná biela |
Vstavaný infračervený prijímač | áno |
5. 3D tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3D tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | 3D tlačiareň |
Parametre: | |
Technológia | DLP/LED |
Tlačový objem | Min. 330x185x400 mm |
Rozlíšenie | Min. X/Y – 43 µm, Z-10 µm |
Priemer filamentu | Min. 1,75 mm |
Operačný systém | Min. Windows 10 |
Pripojenie | Ethernet, USB |
6. Multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Multifunkčné zariadenie farebné, laserové |
Parametre: | |
Formát | Min. A4 |
Rozlíšenie | Min. 1200x1200 DPI |
Pamäť | Min. 512 MB |
Rýchlosť tlače | Min. 30 strán/min |
Skener | áno |
Obojstranná tlač automatická | áno (duplex) |
Automatický podávač pre skenovanie | áno (duplex) |
Kapacita zásobníka | Min. 250 vstupný, 150 výstupný |
Mesačná zaťažiteľnosť | Min. 50 000 strán |
Vyťažiteľnosť tonerov | Min. 4500 strán (farebný, čiernobiely) |
Pripojenie | USB, LAN, wifi |
7. Interaktívna tabuľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Interaktívna tabuľa | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Multidotyková interaktívna tabuľa |
Parametre: | |
Technológia | Infračervená |
Uhlopriečka | Min. 225 cm |
Povrch | Magnetický |
Spôsob obsluhy | Pero, prst, iný predmet |
8. Vizualizér
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vizualizér | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Vizualizér |
Parametre: | |
Technológia | CMOS 1/3.2″ |
Zoom optický | Min. 17x |
Zoom digitálny | Min. 8x |
Veľkosť predlohy | A3 |
Nahrávanie obrazu | áno |
Vstupy/Výstupy | VGA, HDMI, Audio |
Konektivita | USB, SD card slot |
9. 3D skener pre 3D tlač
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3D skener pre 3D tlač | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | 3D skener pre priamy export na 3D tlač |
Parametre: | |
Technológia svetla | Infračervené štrukturované svetlo VCSEL* |
Bodová vzdialenosť | 0,1-3 mm |
Snímky za sekundu | 14 snímkov |
Oblasť skenovania | Min. 434x379 mm |
Vzdialenosť skenovania | Min. 150-400 mm |
Rozsah skenovania | Min. 160-1400 mm |
Optimálna pracovná vzdialenosť | Do 400 mm |
Skenovanie v exteriéri | áno |
Plnofarebné skenovanie | áno |
Automatické skenovanie | áno |
Výstupný formát | Stl,obj,ply,asc,3mf,p3 |
Dátové rozhranie | USB 3.0 |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie a zaučenia k obsluhe. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Tovar bude dodaný na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
I.Krasku 491, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
16.10.2023 08:00 — 30.11.2023 15:00
47,00 ks
27 807,20
23 172,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2023 14:26
28.09.2023 10:00
28.09.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2023 15:01 - Vstupná ponuka | 27 807,19 | € | Cena s DPH |
28.09.2023 05:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 599,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: