• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2023 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 11:10

Detail zákazky Z202310104

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2023 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 11:10

Základné údaje

Z202310104

OF-278873

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8354152

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačové zostavy, monitory /výpočtová technika/

počítač, zostava, zariadenia

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava
Funkcia
Zariadenie bude slúžiť pre plnenie najmä výpočtových úloh členov projektu APVV.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rad procesora min. Intel Core i7 al. ekv.
Model procesora min. Intel Core i7 12700F Alder Lake al. ekv.
Frekvencia procesora min. 2,1 GHz (2100 MHz)
Počet jadier procesora min. 12
Cache procesora min. 25 MB
Core Boost frekvencia min. 4,9 GHz (4900 MHz)
Funkcie procesora automatické pretaktovanie
Model grafickej karty min. NVIDIA GeForce GTX 1660 Super al. ekv.
Špeciálne funkcie grafickej karty GeForce VR-Ready al. ekv.
Pamäť GPU min. 6 GB
Typ úložiska kombinácia SSD+HDD
Kapacita SSD + HDD min. 1 512 GB (1,51 TB)
HDD kapacita min. 1 TB (1 000 GB)
SSD kapacita min. 512 GB (0,51 TB)
Počet otáčok HDD min. 7200 ot./min
Rozhranie interné min. SATA III + min. M.2 (NVMe)
Počet osadených slotov 3.5" min. 1x
Počet osadených slotov M.2 min. 1x
Základná výbava Bluetooth, Wi-Fi
Farba skrine čierna
Veľkosť skrine min. Mini Tower
Š min. 163 mm
V min. 340 mm
H min. 350 mm
Umiestnenie predného panelu spredu
Bočnica nepriehľadná
Zdroj min. 300 W
Veľkosť operačnej pamäte min. 16 GB
Typ pamäte min. DDR4
Počet slotov RAM min. 3x
USB 2.0 min. 4x
USB-C min. 1x
USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) min. 2x
DVI, HDMI, DisplayPort Áno
Audio Jack 3,5mm, vstup na mikrofón, výstup na slúchadlá/reproduktor, RJ-45 (LAN) Áno
Operačný systém min. Windows 11 Home
Danej špecifikácii vyhovuje napr. zariadenie: Acer Aspire TC-1760
 2. Monitor
Funkcia
Počítač pre potreby projektu APVV
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhlopriečka min. 27" (68,58 cm)
Rozlíšenie min. 2560×1440 px (QuadHD)
Typ panela IPS
Obnovovacia frekvencia min. 75 Hz
Odozva max. 5 ms
Jas min. 350 cd/m2
Kontrast min. 1000:1
Povrch displeja antireflexný
Pomer strán 16:9
Konštrukcia rovná
Typ pripojenia min. 1xDisplayPort, 1xHDMI 1.4, 1xUSB-C, 4xUSB
Ďalšie pripojenie Slúchadlový výstup, USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Ďalšie funkcie Reproduktory, Nastaviteľná výška, Pivot, Filter modrého svetla, Daisy Chain, Power Delivery
Maximálny výkon Power Delivery min. 65 W
Farba čierna
VESA prichytenie 100x100 mm
Typická spotreba ~ 21W
Danej špecifikácii vyhovuje napr. zariadenie: 27" Philips 272B7QUBHEB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. O doručení je potrebné minimálne 48 h vopred telefonicky alebo emailom informovať kontaktnú osobu Objednávateľa.
V prípade ak sa Dodávateľov návrh líši od Objednávateľom navrhovanej vhodnej špecifikácie, požaduje sa predložiť tento návrh na schválenie objednávateľovi na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužitý, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, originál zabalený, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom - verejným obstarávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Záruka min. 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Elektrotechnická fakulta, Katedra mul-timédií a informačno-komunikačných technológií, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

27.09.2023 10:00 — 25.10.2023 14:00

6,00 ks

3 800,00

3 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.09.2023 08:15

25.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 133
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2023 15:00 - Vstupná ponuka 3 800,00 € Cena bez DPH
25.09.2023 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 3 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS