• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2023 12:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 12:59
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 13:50

Detail zákazky Z202310102

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2023 12:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 12:59
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 13:50

Základné údaje

Z202310102

OF-278895

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8348638

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47632500

RUBBEX s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

EPI Právny online systém

prístupové údaje

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 22461000-9 - Katalógy
  • 22121000-4 - Technické publikácie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. EPI Právny online systém Médium
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EPI Právny online systém Médium prihlasovacie údaje 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EPI je odborný online systém ekonomických a právnych informácií a služieb. Je postavený na najmodernejších technológiách spracovania odborných informácií, vďaka ktorým prináša prostredníctvom úplne nových funkcií najkomfortnejšie užívateľské prostredie. prihlasovacie údaje do online právneho systému na 1 rok od ich doručenia
Zbierka zákonov SR a konsolidované znenia    Zbierka zákonov ČR a konsolidované znenia    Predpisy EÚ    Rozhodnutia súdov    Kalkulačky    Dôvodové správy     Vestník MZ SR     Vestník MŽP SR     Vestník MPRV SR     Finančný spravodajca     Komentáre k zákonom     Odborné články     Príklady z praxe     Účtovné súvzťažnosti     Vzory     Videoškolenia obsah balíčka Médium v EPI systéme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Až po vystavení potvrdenia, že prihlasovacie údaje sú na 1 rokov, od doručenia, bude faktúra preplatená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

25.09.2023 12:54 — 06.10.2023 12:54

1,00 prihlasovacie údaje

1 849,20

1 541,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2023 12:57

22.09.2023 12:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2023 13:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 453
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2023 11:32 - Vstupná ponuka 1 849,20 € Cena s DPH
20.09.2023 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka 1 849,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS