• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2023 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 13:25

Detail zákazky Z202310087

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2023 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 13:25

Základné údaje

Z202310087

OF-278654

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8348624

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Polygrafické stroje a príslušenstvo

Multifunkčné tlačové zariadenie

  • 42991200-1 - Tlačiarenské stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mimaki UJF-3042 MkII E UV tlačiareň so softvérom RIP RasterLink 6 , alebo ekvivalent s rovnakými parametrami.
Funkcia
Tlačiareň na podtlač plastových kariet, darčekových predmetov, pier, zapaľovačov, obalov, štítkov, nálepiek, CD-DVD, informačných značení, popisov, označení, krytov a ovládacích panelov elektronických zariadení a označení ďalších priemyselných výrobkov, či reklamných predmetov.
Tlačiareň typu Flatbed používajúca UV LED technológiu tlače s vysokým rozlíšením a možnosťou na rôzne druhy materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mimaki UJF-3042 MkII E UV tlačiareň so softvérom RIP RasterLink 6 , alebo ekvivalent s rovnakými parametrami. ks 1
Obsah dodávky : - RIP softvér RasterLink 6 ks 1
- vákuový stôl pre Mimaki UJF-304MkII E ks 1
- rotačný nástavec pre Mimaki UJF-304MkII E ks 1
- atramenty typu LUS-120. /C,M,Y,K, light cyan/ ks 1
- atramenty typu LUS-120. /C,M,Y,K, light magenta/ ks 1
- atramenty typu LUS-120. /C,M,Y,K, biela/ ks 2
- lak ks 1
- primer ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ tlače Flatbet
Technológia tlače UV
Typ hláv piezo
Maximálna výška potláčaného materiálu 153 mm
Maximálna potlačiteľná plocha 300 mm x 420 mm
Rozlíšenie 1200 x 1200 dpi
Vytvrdzovanie UV LED
Konfigurácia atramentov 6 pozícií na atrament
Cirkulácia bieleho atramentu /proti usadzovaniu/
Rýchlosť tlače 3 minúty na potlač plnej plochy A3 /najrýchlejší mód/
Používané atramenty
Ďalšie požiadavky :
- inštalácia na mieste dodania Ružová 8, Banská Bystrica
- zaškolenie obsluhy
- základná sada na údržbu
- návod na obsluhu
- integrácia do existujúcej siete DTP
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, zaškolenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov
Tovar bude dodaný jednorazovo na adresu miesta plnenia zmluvy, Ružová 8, Banská Bystrica
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého tovaru a musí zodpovedať technickej špecifikácii, s požadovanými parametrami na tlač
Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, inštaláciu a zaškolením požadovaného predmetu zákazky
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy
Doba splatnosti faktúry 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru za celý predmet zákazky, ktorá bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivé ceny v EUR bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie a zaškolenia
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nespĺňa špecifikáciu, tento tovar neprevziať
Všetky predkladané dokumenty musia byť v slovenskom alebo českom jazyku
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od nadobudnutia právoplatnosti zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych a materiálových parametrov
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Doba poskytovanej záruky musí byť minimálne 24 mesiacov vrátane záručného servisu
Záruka musí platiť v celej EÚ, záruka musí začať plynúť odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom, pričom rozhodujúcim je dátum uvedený na preberacom a odovzdávacom protokole
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Záručný a pozáručný servis sa požaduje zabezpečovať prostredníctvom autorizovaného servisu, k tomu sa požaduje predložiť zoznam autorizovaných servisných stredísk
Požaduje sa dodanie záručných podmienok a podmienok pre uplatnenie reklamácie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

27.09.2023 07:00 — 31.10.2023 14:00

1,00 súbor položiek

40 800,00

40 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2023 10:07

22.09.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 189
 86
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.09.2023 10:25 - Vstupná ponuka 40 800,00 € Cena s DPH
22.09.2023 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 40 798,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS