• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2023 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 10:20

Detail zákazky Z202310086

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2023 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 10:20

Základné údaje

Z202310086

OF-278840

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8348618

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba dielenských strojov a ručného náradia

vŕtačka ,štartovací vozík, brúska, uhlová brúska

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba dielenských strojov a ručného náradia
Funkcia
Obsah údržby a servisu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Normohodina nH 20
Štartovací vozík Starter 640 ks 1
Narex Ebu 15 F 1300 W ks 1
Vulkanizačný prístroj elektrický ks 1
Vŕtačka stojanová DO 1 ks 1
Brúska stolová dvojkotúčová 380V ks 1
Rozbrusovačka MAKYTA 230 MM GA9020S ks 1
Stojanová vrtačka E1720F/400V ks 1
BOSCH GWS 24-230 JB ks 1
Uhlová brúska  BOSCH 6W S 7-115 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah údržbových opráv diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesta plnenia: Nemšová
Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po  predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Úkony požadujeme vykonať firmou autorizovanou výrobcom
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 4 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.09.2023 08:00 — 24.11.2023 12:00

1,00 normohodina

81,60

68,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2023 09:20

22.09.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2023 15:00 - Vstupná ponuka 81,60 € Cena s DPH
21.09.2023 15:00 - Najvýhodnejšia ponuka 81,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS