• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 11:20

Detail zákazky Z202310068

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 11:20

Základné údaje

Z202310068

OF-278737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8348604

Objednávateľ

31908969

Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.

Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK

Dodávateľ

34113924

MED - ART, spol. s r.o.

Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky ATC skupiny B03XA02, B03XA01

B03XA, darbepoetín alfa, epoetín alfa

  • 33621300-2 - Antianemické prípravky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. darbepoetín alfa, epoetín alfa
Funkcia
lieky ATC skupiny - B03XA02, B03XA01
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Charakteristika lieku: Predpokladané množstvo na 12 mesiacov:
1.darbepoetín alfa (sol inj 1x0,4 ml/10 µg (napl.skl.striek.- blistr.bal.),  podanie i.v., s.c. 40 napl.skl.striek. / ks
2. darbepoetín alfa (sol inj 1x0,5 ml/20 µg (napl.skl.striek.+kryt ihly- blistr.bal.), podanie i.v., s.c. 40 napl.skl.striek. / ks
3. darbepoetín alfa (sol inj 1x0,3 ml/60 µg (napl.skl.striek.+kryt ihly- blistr.bal.), podanie i.v., s.c. 90 napl.skl.striek. / ks
4. darbepoetín alfa (sol inj 1x0,4 ml/80 µg (napl.skl.striek. -neblistr.bal.), podanie i.v., s.c. 20  napl.skl.striek. / ks
5. epoetín alfa (sol iru 6x1,0 ml/2000 IU (striek.inj.skl.napln.+ochr.kryt ihly), podanie i.v., s.c. 840 striek.inj.skl.napln. / ks
6. epoetín alfa (sol iru 6x0,3 ml/3000 IU (striek.inj.skl.napln.+ochr.kryt ihly), podanie i.v., s.c. 780 striek.inj.skl.napln. / ks
7.  epoetín alfa (sol iru 6x0,4 ml/4000 IU (striek.inj.skl.napln.+ochr.kryt ihly), podanie i.v., s.c. 840 striek.inj.skl.napln. / ks
8.  epoetín alfa (sol iru 6x0,5 ml/5000 IU (striek.inj.skl.napln.+ochr.kryt ihly), podanie i.v., s.c. 360 striek.inj.skl.napln. / ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy predmetu plnenia (alebo ja "tovar") na miesto plnenia.
2. Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia.
3. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
4. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ (alebo aj "predávajúci") predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží objednávateľovi (alebo aj "kupujúci") čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané tovary na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód.
6. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží objednávateľovi aktualizovaný podrobný rozpočet s presnou charakteristikou predmetu zákazky (ŠUKL, názov, balenie, lieková forma,...).
7. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade:
- s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva;
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu uvedenú v zozname liekov s úradne určenou cenou);
- so zákonom č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, so zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a s na tieto zákony nadväzujúcou príslušnou podzákonnou právnou úpravou;
8. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto Zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto Zmluve.
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať  objednávateľovi tovar s dobou exspirácie nie kratšou ako 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru. V prípade, že doba exspirácie je kratšia ako 12 mesiacov, dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar s minimálnou dobou exspirácie v hodnote 75 % z maximálnej doby exspirácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
10. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,
- termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod
- za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom, objednávateľ vyžaduje zasielanie elektronických potvrdení objednávok,
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený),
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne, alebo jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa.
11. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru na obdobie 12 mesiacov, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Zmluvy dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
13. Platobné podmienky:
- objednávateľ uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak.
- dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru po riadnom dodaní tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
14. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) :
- o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,
- k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.
15. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy.
16. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti Zmluvy:
a) objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť:
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru,
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky zákonné a zmluvne dohodnuté požiadavky,
b) odstúpenie od Zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od Zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis.
17. Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto Zmluva zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.
18. Zmluvné strany sa v súlade s ustanovením § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky dodávateľa z titulu tejto zmluvy na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, je zakázané a (ii) za prípadné porušenie tohto zákazu bude dodávateľ zo strany objednávateľa sankcionovaný zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom.
19. Zmluvné strany sa dohodli, že (i) dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník v platnom znení a (ii) za prípadné porušenie tohto zákazu bude dodávateľ zo strany objednávateľa sankcionovaný zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky.
20. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou.
21. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banisko 273/1, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek (predpokladané množstvo)

44 320,82

44 320,82

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.09.2023 08:01

22.09.2023 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2023 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 50
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2023 12:08 - Vstupná ponuka 44 320,82 € Cena bez DPH
22.09.2023 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 44 320,81 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS