30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontrola hasiacich prístrojov
kontrola hasiacich prístrojov
Služba
|
1. Kontrola hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie kontroly (odbornej prehliadky) hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR 347/2022 Z.z. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kontrola hasiacich prístrojov, typ: práškový 2kg | ks | 52 | ||
| Kontrola hasiacich prístrojov, typ: vodný 9l | ks | 1 | ||
| Kontrola hasiacich prístrojov, typ: práškový 6kg | ks | 30 | ||
| Kontrola hasiacich prístrojov, typ: snehový 5kg | ks | 2 | ||
| Kontrola hasiacich prístrojov, typ: pojazdný práškový 50kg | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Výrobcovia | KODRETA, ČERVINKA, PYROKONTROL, APOLDA, IBS, ETS Ostrava, GEFIL, BETA Company, HTP, NEURUPIN, KOVOSLUŽBA, TEPOSTOP, HASTEX, EAFP PROTECT, CAE Estintori, HTB-Požiar. ochr., Pyronova, IVEX HK |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č.719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov. |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Dodávateľ vyhotoví faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
| Odborná prehliadka môže byť vykonávaná v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 8:00 do 14:00. |
| Odborná prehliadka bude vykonaná až po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou minimálne 5 pracovných dní vopred. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa. |
| Dodávateľ spolu s faktúrou dodá revíznu správu o výsledku odborných kontrol. |
| Dodávateľ bude vykonávať kontrolu za prítomnosti požiarného technika objednávateľa, alebo ním poverenej osoby. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Kontrola bude vykonaná v zmysle Vyhlášky MV SR 347/2022 Z.z. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| O vykonaní kontroly hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby (štítky o kontrole, potvrdenie o kontrole, dopravné náklady). |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
27.09.2023 13:40 — 17.10.2023 13:40
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
435,00
362,50
Objednávateľ žiada predložiť do 3 dní po uzavretí zmluvy podrobnú technickú špecifikáciu a podrobnú cenovú špecifikáciu(jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdenú pečiatkou a podpisom.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2023 13:46
22.09.2023 13:40
22.09.2023 13:55
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.09.2023 13:51 - Vstupná ponuka | 435,00 | € | Cena s DPH |
| 20.09.2023 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 287,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: