00165883
Okresný súd Humenné
Laborecká 17, Humenné, 06634, SVK
35505516
Peter Horňák - SHR
Františka Hečku 1872/1, Michalovce, 07101, SVK
Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie vrátane dodávky čistiacich a hygienických potrieb
Služba, Tovar
1. Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb vo vnútorných priestoroch objednávateľa |
Pravidelné dodávanie čistiacich a dezinfekčných prostriedkov na upratovanie, tekutého mydla, toaletného papiera a vreciek do košov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
UPRATOVANÝ PRIESTOR | počet | spolu m2 | ||
kancelárie spolu (podlaha: koberec) | 56 | 1270 | ||
pojednávacie miestnosti (podlaha: 4/5 linoleum + 1/5 koberec) | 10 | 467 | ||
schodisko vo vchode (podlaha: dlažba) | 0,5 | 86 | ||
schodiská v budove (podlaha: dlažba) | 2,5 | 288 | ||
chodby (podlaha: dlažba, linoleum) | 20 | 941 | ||
sociálne zariadenia v ktorých sa nachádza 30 toaliet, 32 umývadiel a 12 pisoárov (podlaha: dlažba) | 16 | 136 | ||
osobné výťahy | 2 | 4 | ||
miestnosť pre eskortu (podlaha: linoleum) | 1 | 38 | ||
kuchynky (podlaha: linoleum) | 5 | 35 | ||
archív a sklad (podlaha: dlažba, linoleum) | 5 | 550 | ||
školiaca miestnosť (podlaha: koberec) | 1 | 39 | ||
zasadacia miestnosť (podlaha: koberec) | 1 | 38 | ||
serverovňa, dielňa údržby (podlaha: dlažba, linoleum) | 2 | 3 | ||
chránený priestor (podlaha: koberec) | 1 | 15 | ||
výsluchová miestnosť (podlaha: koberec) | 2 | 13 | ||
presklené otvory | 5 | 10 | ||
presklené vchodové dvere vrátane rámov | 4 | 40 | ||
loggia (podlaha: dlažba) | 20 | 25 | ||
okna (len z vnútornej strany) | m2 | 723 | ||
horizontálne hliníkové žalúzie | m2 | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
VYKONÁVANÉ ČINNOSTI | PERIODICITA |
- vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové vrecká | denne (to znamená: len počas pracovných dní - aj ďalej) |
- vyniesť odpadky do kontajnera | denne |
- mokré čistenie podláh (chodby, pojednávacie miestnosti, schodisko vo vchode, výťahy) | denne |
- skontrolovať sklenené výplne vchodových dverí do budovy v mieste dotyku a podľa potreby umyť | denne |
- skontrolovať presklený otvor v mieste kontaktu (podateľňa, archív, informačné centrum a vrátnica) a podľa potreby umyť v mieste dotyku | denne |
- umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení = umývadlá, zrkadlá, dávkovače mydla, WC misy, dosky, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať, skontrolovať a podľa potreby umyť obkladačky | denne |
- kontrolovať a doplniť tekuté mydlo v dávkovačoch a toaletný papier v zásobníkoch (natural dvojvrstvový o priemere do13 cm (v budove je denne priem. 70 osôb) | denne |
- poutierať prach na voľne dostupných vodorovných plochách pracovných stolov, stolíkov, skriniek a odkladacích plôch | týždenne |
- utierať prach na výpočtovej technike (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača), telefónoch, tlačiarňach, kopírovacích strojoch | týždenne |
- povysávať koberce | týždenne |
- umyť povrch kuchynských liniek (6 ks x 1,5 bm), umývadlá v kuchynských linkách, odkladač na riad, obkladačky nad pultom liniek (6 ks x 1,5 m2) | týždenne |
- umyť podlahu v eskortnej miestnosti | týždenne (streda) |
- odstraňovať pavučiny | týždenne |
- umyť kľučky dverí a ich okolie | týždenne |
- umytie presklených otvorov na miestach kontaktu obojstranne (podateľňa, archív, informačné centrum a vrátnica) | týždenne |
- kompletne umyť presklené vchodové dvere | týždenne |
- umyť schodiská v budove | 2x týždenne (pondelok, streda) |
- odstrániť prach z plastových a drevených častí stoličiek a kresiel vlhkou handrou, povysávať textilné poťahy | mesačne |
- radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou | mesačne |
- protipožiarne dvere z chodieb na schodisko natrieť prípravkom na leštenie nábytku (napr. Diava) - 13 ks | mesačne |
- vlhkou handrou utrieť prach na vonkajších klimatizačných jednotkách (20 ks) a upratať balkóny | mesačne |
- umyť zvisle steny nábytku | štvrťročne |
- umyť dlážku v archívoch a sklade | štvrťročne |
- odstrániť prach z najvrchnejších plôch nábytku vlhkou handrou | štvrťročne |
- upratanie výsluchovej miestnosti, zasadacej miestnosti, školiacej miestnosti a chránenom priestore, serverovne | štvrťročne |
- umývanie okien, rámov okien (len z vnútornej strany) | 1x ročne na jar |
- čistenie horizontálnych žalúzií | 1x ročne na jar |
Názov |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi a kontrolovať kvalitu vykonávaných služieb. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace prostriedky a hygienické potreby (tekuté mydlo a toaletný papier) a ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby. Bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa. |
Dohodnuté služby bude poskytovateľ vykonávať prostredníctvom 4 (štyroch) zamestnancov v pracovných dňoch v čase od 14:30 hod. do 18:30 hod. |
Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie dohodnutých služieb pre objednávateľa prostredníctvom svojho personálu, ktorý bude odborne a zdravotne spôsobilý, spoľahlivý a jeho správanie bude na požadovanej úrovni. V prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR, dovolenky a pod. zabezpečí do 12 (dvanástich) hodín náhradu. |
Poskytovateľ ručí za skutočnosť, že s poskytovanými zamestnancami má uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní prác a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukáže výpisom z registra trestov, ktorý v čase začiatku poskytovania služby nebude starší ako 3 mesiace. |
Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku a knihu závad. Tieto dokumenty budú uložené v podateľni súdu. Objednávateľ má právo do knihy závad zapisovať závady, pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zákazky, ktoré objednávateľ nahlási písomne alebo telefonicky a to v primeranom čase. |
Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci vykonávajúci práce pre objednávateľa sa nebudú oboznamovať s obsahom písomností nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa, či akýmkoľvek spôsobom manipulovať s písomnosťami objednávateľa, nebudú otvárať skrine a nábytok, v ktorom sa môžu nachádzať písomnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje obstarávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú používať žiadnu techniku objednávateľa. |
Poskytovateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác. |
Zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci služby v objekte obstarávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začiatkom poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov vykonávajúcich službu u objednávateľa vrátane telefonického kontaktu. Rovnako aj v prípade zastupovania, alebo iných zmien v zložení personálu, najneskôr v deň vykonania zmeny. |
V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní odo dňa, v ktorom sa dozvedel (prostredníctvom objednávateľa, alebo vlastným dohľadom) o skutočnostiach zakladajúcich túto povinnosť. |
Poskytovateľ zodpovedá za to, že po ukončení denných prác budú v budove objednávateľa zhasnuté svetlá, zatvorené vodovody a zatvorené okná. Pri odchode z upratovaných priestorov bude uvedené do ochranného stavu elektronické zabezpečovacie zariadenie prostredníctvom hesla, ktoré poskytne objednávateľ, zamknuté vchodové dvere na budove. |
Poskytovateľ zabezpečí aby zamestnanci vykonávajúci upratovacie služby boli firemne označení. |
Poskytovateľ zabezpečí minimálne raz mesačne kontrolu kvality poskytovanej služby. |
Objednávateľ zabezpečí vydanie kľúčov od vstupu do budovy, vydanie kódu k zabezpečovaciemu systému budovy a kľúčov od upratovaných priestorov. |
Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených na jednotlivých poschodiach objektu objednávateľa (zmluvou o nájme nebytových priestorov v zmysle § 13, ods. 6, pís. e) zák. 278/1993). |
Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie a pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie poskytovaných služieb. Ak zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov ihneď, najneskôr do 24 hodín od prijatia reklamácie objednávateľa. Reklamácie budú doručované elektronicky zodpovednému zástupcovi poskytovateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 16,00 hod., lehota na jej odstránenie začne plynúť od 8.00 hod. nasledujúceho dňa. |
O vybavení reklamácie vypracuje poskytovateľ správu, v ktorej sa vysporiada s námietkami objednávateľa čo do kvality, rozsahu a spôsobu plnenia predmetu zmluvy. Podpísanú správu zašle poverenej osobe objednávateľa. V prípade, že objednávateľ akceptuje poskytovateľom navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, poverená osoba objednávateľa správu podpíše a pošle poskytovateľovi. |
V prípade, že objednávateľ neakceptuje navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, zmluvné strany sa zaväzujú viesť rokovanie za účelom dosiahnutia dohody o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak k dohode nedospejú do siedmich dní od zahájenia rokovania, môže ktorákoľvek zo strán ukončiť zmluvný vzťah výpoveďou. |
Opakované nedodržanie kvality alebo rozsahu služieb, na ktoré bol poskytovateľ písomne najmenej dvakrát po sebe upozornený je podstatným porušením zmluvy a pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby. |
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby poverenému zamestnancovi objednávateľa. |
Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa). |
Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa aj bez udania dôvodu. |
Objednávateľ požaduje, aby odmeňovanie zamestnancov poskytovateľa bolo v súlade so zákonom o minimálnej mzde v znení neskorších predpisov a platnými nariadeniami vlády Slovenskej republiky, ktorými sa ustanovuje suma o minimálnej mzde. |
Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ predložil do 5 dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. |
Poskytovateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru za každý mesiac plnenia predmetu zmluvy a to do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Splatnosť faktúry je 14 dní. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi do piatich dní po uzavretí zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy. |
Chránený priestor, serverovňa, zasadacia miestnosť, školiaca miestnosť a dielňa údržby, okná a žalúzie sa budú upratovať a umývať len za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Okná a žalúzie po dohode zástupcu poskytovateľa so zástupcom objednávateľa. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
K zmene ceny predmetu zákazky môže dôjsť v prípade: zmeny sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu; zúženia alebo rozšírenia predmetu zmluvy; zvýšenia cien technologických a materiálových nákladov; zmeny mzdových a osobných nákladov (regulácia cien) |
Vykonávanie mimoriadnych služieb (upratovanie po maľovaní, stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, čistenie kobercov, prípadne iné súvisiace služby) bude od poskytovateľa požadované písomnou objednávkou. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách. |
Zmluvný vzťah je možné ukončiť dohodou zmluvných strán a to kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, alebo výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez udania dôvodu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Laborecká 17, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
01.10.2023 00:00 — 30.09.2024 23:59
12,00 mesiace
27 000,00
22 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2023 09:47
22.09.2023 11:00
22.09.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2023 09:57 - Vstupná ponuka | 26 999,99 | € | Cena s DPH |
22.09.2023 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: