• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2023 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 12:15

Detail zákazky Z202310009

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2023 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2023 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2023 12:15

Základné údaje

Z202310009

OF-278608

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8348580

Objednávateľ

37834240

Služby mesta Piešťany

Valová 1919/44, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

36666203

MobileTech, s.r.o.

Trnavská cesta 106, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vývoj a prevádzkovanie softvérového riešenia na úhradu parkovného prostredníctvom mobilnej aplikácie

softvér, hardvér, vývoj, mobilná aplikácia, úhrada parkovného

  • 63712400-7 - Parkovacie služby
  • 64212000-5 - Mobilné telefónne služby
  • 72312100-6 - Príprava údajov
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vývoj a prevádzkovanie softvérového riešenia so špecializáciou na online komunikáciu a úhradu parkovného prostredníctvom mobilnej aplikácie s prepojením na IS objednávateľa obsahujúci nástroj pre správu krátkodobého parkovania
Funkcia
Systém umožňujúci úhradu parkovného prostredníctvom mobilnej aplikácie, prepojenej s IS objednávateľa, vrátane zúčtovania platieb prijatých od užívateľov za účelom úhrady parkovného a presunu týchto platieb ako úhrady parkovného prostredníctvom dodávateľa k objednávateľovi - (ďalej len "SYSTÉM")
SYSTÉM musí byť prepojený s IS objednávateľa obsahujúci nástroj pre správu krátkodobého parkovania - MP MANAGER od spoločnosti FTT TECHNOLOGIES (ďalej len "IS")
SYSTÉM musí byť zosúladený s Všeobecne záväzným nariadením mesta o dočasnom parkovaní motorových vozidiel v zóne s regulovaným státím /príloha č. 1)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
SYSTÉM musí umožňovať úhradu parkovného pre mobilné aplikácie dostupné pre platformy Android a iOS prostredníctvom oficiálnych obchodov mobilných aplikácií (Google Play, App Store)
SYSTÉM musí umožňovať podporu GPS pre identifikáciu pásma/ lokality parkovania
SYSTÉM musí umožňovať možnosť voľby dĺžky parkovania: základná časová jednotka/tarifikácia: 30 min-systém musí umožňovať úhradu za prvú polhodinu parkovania, možnosť voľby hodín parkovania a možnosť celodenného parkovania
SYSTÉM musí umožňovať potvrdenie úhrady parkovného informáciou v mobilnej aplikácii
SYSTÉM musí umožňovať predĺženie doby zaplateného parkovného
SYSTÉM musí umožňovať úhradu parkovného na viac hodín prostredníctvom jednej platby, v prípade úhrady parkovného v čase pred začatím doby spoplatnenia, platnosť úhrady začne plynúť až od začiatku doby spoplatnenia
SYSTÉM musí umožňovať v prípade úhrady parkovného v čase po skončení doby spoplatnenia v danom dni, informovanie vodiča, že si chce zakúpiť parkovné mimo doby spoplatnenia upozornením systému pri zadávaní platby
SYSTÉM musí umožňovať integráciu - prepojenie s IS
SYSTÉM musí umožňovať upravovať a rozširovať systém (nové ceny, iná prevádzková doby parkovania, rozširovanie alebo zmenšovanie pásiem, pridávanie nových pásiem, atď.)
SYSTÉM musí umožňovať zabezpečenie možnosti overenia platnosti úhrady za dočasné parkovanie online (kontrolnými zložkami prostredníctvom prepojenia s IS)
SYSTÉM musí umožňovať zákazníkom informácie o prípadnej nedostupnosti funkcionalít mobilnej aplikácie, najmä o nemožnosti platby, neúspešnosti platby s postupom nápravy
SYSTÉM musí umožňovať zabezpečenie zjednodušenej faktúry podľa § 74 ods. 3 písm. a) zákona o DPH zákazníkovi v mene objednávateľa ku každej úhrade parkovného.
SYSTÉM musí umožňovať vytváranie a uchovávanie elektronického záznamu o priebehu komunikačných aktivít po dobu min. 3 mesiacov od vzniku záznamu tak, aby tieto boli elektronicky prístupné bez obmedzenia objednávateľovi
SYSTÉM musí umožňovať archiváciu elektronického záznamu o priebehu komunikačných aktivít po dobu 1 roka od vzniku elektronického záznamu a jej sprístupnenie objednávateľovi do 15 prac.dní od doručenia žiadosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vyhlasuje, že má všetky práva k jednotlivým zložkám SYSTÉMU (autorské, právo duševného vlastníctva) a je oprávnený SYSTÉM vybudovať a prevádzkovať.
Dodávateľ zodpovedá za bezporuchovú prevádzku SYSTÉMU po celý čas trvania zmluvy s výnimkou nevyhnutných technických zásahov a pravidelnej technickej údržby, o ktorých sa zaväzuje objednávateľa písomne vopred upozorniť , najneskôr 24 hodín vopred.
V prípade, ak dôjde k poruchám SYSTÉMU, dodávateľ začne s odstraňovaním poruchy najneskôr do 8 hodín od jej nahlásenia objednávateľom a je povinný poruchu odstrániť bez zbytočného odkladu do 24 hodín od jej nahlásenia, ak sa nedohodnú na dlhšej lehote. V prípade porušenia tejto povinnosti má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 150,- Eur za každý, aj začatý deň  omeškania.
Dodávateľ nezodpovedá za dostupnosť dátových služieb a pripojenia v danej lokalite, prípadne za ich výpadky alebo prerušenia.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi potrebnú súčinnosť pri implementácii, riadení a prevádzkovaní SYSTÉMU.
Objednávateľ bude na úsekoch miestnych ciest so spoplatneným parkovaním a na parkovacích lístkoch uvádzať všetky údaje potrebné pre realizáciu úhrady prostredníctvom SYSTÉMU takým spôsobom, aby bol zabezpečený rovnaký prístup vo vzťahu ku všetkým poskytovateľom služby úhrady parkovného prostredníctvom mobilnej aplikácie. Za týmto účelom je objednávateľ oprávnený použiť logo dodávateľa, resp. marketingové označenie SYSTÉMU (mobilnej aplikácie)
Dodávateľ je oprávnený sprístupniť funkcionality svojho SYSTÉMU poskytovaného verejnosti cez mobilnú aplikáciu (možnosť úhrady parkovného) aj prostredníctvom iných elektronických prostriedkov, najmä prostredníctvom webovej aplikácie prístupnej cez internetový prehliadač.
Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek priebežne kontrolovať prevádzkovanie aplikácie a dodávateľ  je povinný na tento účel poskytnúť objednávateľovi súčinnosť.
Dodávateľ sprístupní objednávateľovi kompletné údaje o bankovom účte na účely kontroly výšky úhrady parkovného a výšky odplaty dodávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby výška parkovného uhrádzaného zákazníkmi cez aplikáciu zodpovedala výške parkovného určeného Všeobecne záväzným nariadením mesta o dočasnom parkovaní motorových vozidiel v zóne s regulovaným státím.
ODPLATA SA URČUJE VO VÝŠKE ..... % Z CELKOVEJ VÝŠKY VŠETKÝCH ÚHRAD PARKOVNÉHO USKUTOČNENÝCH PROSTREDNÍCTVOM SYSTÉMU DODÁVATEĽA.
ZÚČTOVACIE OBDOBIE: KALENDÁRNY MESIAC OD 0:00 HOD. PRVÉHO DŇA PRÍSLUŠNÉHO MESIACA DO 24:00 HOD. POSLEDNÉHO DŇA PRÍSLUŠNÉHO MESIACA.
Dodávateľ je povinný zaslať objednávateľovi detailné písomné vyúčtovanie platieb za úhradu parkovného do 5. dňa v mesiaci, ktorý nasleduje po skončení zúčtovacieho obdobia na odsúhlasenie a objednávateľ je povinný zaslané vyúčtovanie do 5 pracovných dní odsúhlasiť alebo uviesť výhrady. /e-mailová komunikácia/.
Dodávateľ sa zaväzuje zúčtovať objednávateľovi všetky úhrady parkovného (vrátane zasielania detailného vyúčtovania, v rozsahu rozčlenenia úhrady parkovného podľa tarifných pásiem) uskutočnené cez SYSTÉM za príslušné zúčtovacie obdobie a previesť v prospech účtu objednávateľa tieto finančné prostriedky, najneskôr do 15. dňa mesiaca nasledujúceho po skončení zúčtovacieho obdobia.
Dodávateľ vystaví faktúru až po odsúhlasení vyúčtovania platieb zo strany objednávateľa. Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi elektronicky. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Pre prípad omeškania ktorejkoľvek zmluvnej strany s plnením peňažného záväzku, má druhá zmluvná strana nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
V prípade, ak dodávateľ poruší povinnosť zabezpečiť riadnu prevádzku SYSTÉMU svojim zavinením, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 15,- EUR za každý deň  omeškania.
Zaplatením zmluvnej pokuty podľa bodu 3  a 17 nie je dotknutý nárok na náhradu škody, resp. na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ berie na vedomie, že funkčné riešenie SYSTÉMU a softvérové vybavenie, ktoré dodávateľ využíva pri plnení tejto zmluvy, sú predmetom autorskej ochrany.
Dodávateľ bezodplatne poskytne objednávateľovi nevýhradnú licenciu na používanie softvérového vybavenia, ktoré je predmetom autorskej ochrany dodávateľa na poskytovanie služby, a to po dobu trvania zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Valová 1919/44, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2025 23:59

1,00 súbor

20 000,00

20 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.09.2023 08:53

22.09.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 592
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2023 11:42 - Vstupná ponuka 7 776,00 € Cena s DPH
22.09.2023 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 5,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS