• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2023 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 11:00

Detail zákazky Z20239993

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2023 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 11:00

Základné údaje

Z20239993

OF-278603

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8354100

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

35810840

OPTOTEAM, s.r.o.

Smrečianska 29, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stereomikroskop s príslušenstvom

stereomikroskop, okulár, kamera na mikroskop, osvetlenie

  • 38510000-3 - Mikroskopy
  • 38518000-9 - Mikroskopy so širokým zorným poľom, stereomikroskopy alebo mikroskopy pracujúce s rozloženým svetlom
  • 32330000-5 - Prístroje na záznam a reprodukciu zvuku a obrazu
  • 42910000-8 - Destilačné, filtračné alebo rektifikačné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálny motorizovaný stereo mikroskop s vysokým zoomom pre nasvecovanie a s kamerou
Funkcia
Profesionálny stereomikroskop s príslušenstvom na determináciu drobnej fauny a flóry.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stereomikroskop s príslušenstvom zostava 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Profesionálny motorizovaný stereo mikroskop s vysokým zoomom pre nasvecovanie a s kamerou.
Optický systém: typ paralelná optika, systém APOCHROMAT, pozorovacia metóda: svetlé pole
Zoom: motorizovaný, zoomový pomer aspoň 25:1; rozsah zoomu 0,63 - 15,75x, paralelné vedenie lúča
Apertúrna clona: vstavaná v tele mikroskopu
Objektív: typu Plan Apo 1x; numerická apertúra: aspoň 0,156; pracovná vzdialenosť: aspoň 60 mm
Celkové zväčšenie stereo mikroskopu: pri okulároch 20x a objektíve 1x: 6,3x až po aspoň 300x – bez prehadzovania objektívu resp. okulárov; okuláre 20x, zorné pole aspoň 12,5 mm s dioptrickým nastavením pre obe oči
Trinokulárny naklápací tubus v jednom z okulárov by mal byť nitkový kríž na meranie vzdialeností a uhlov
Trinokulárny naklápací tubus - uhol sklonu: 0-30 stupňov s delením (100/0 : 50/50)
Motorizovaná zaostrovacia jednotka: so zdvihom hore aspoň 96 mm/ smerom dole 4 mm
Episkopický zdroj svetla: LED kruhové osvetlenie (40LED diód) so štyrmi nezávislými segmentmi, pracovná vzdialenosť v rozsahu 35 – 120mm, plynulá regulácia intenzity
Hmotnosť mikroskopu: (približne) 32 kg
Farebná digitálna kamera
s C-Moun optickým pripojením a s rozlíšením aspoň viac ako 5 Mpx: obrazový snímač 1/1,8“ (palcový) farebný obrazový snímač CMOS
Veľkosť čipu: min. 6,90 - max. 6,91 x min. 4,90 - max. 4,92 mm
Rozlíšenie: min. 2880 x 2048 pixelov
Pripojiteľnosť: cez C-Mount
rozsah citlivosti ISO: od 50 do 3200
Režim živého zobrazenia (maximálny počet snímok za sekundu): všetky pixely (2880 x 2048):  max. 15 snímok za sekundu
Režim živého zobrazenia (maximálny počet snímok za sekundu): priemer 2 vertikálne a 2 horizontálne pixely (1440 x 1024): max. 30 snímok za sekundu
Doba expozície: 100 µs až 30 sekúnd
Korekcia expozície
Priemerné meranie: ±1EV, Krok: 1/6EV
Rozhranie: USB3.0
Software pre jednoduché prenášanie obrazu do PC; požadujeme možnosť využitia kompatibilného softvéru na skladanie obrazu zo záberov s odstupňovanou hĺbkou zaostrenia; možnosť rozšírenia softvéru; softvér musí umožňovať rozšírenie o ovládanie kamery a spracovanie zosnímaných obrázkov (meranie, nastavenie histogramu) s prídavným modulom EDF pre automatické preostrenie obrazu v ose Z v súčinnosti s motorizovaným zoomom na mikroskope; rovnako musí umožňovať prepínania softvéru do zrozumiteľného jazyka (slovenčina / čeština)
Požadujeme aby motorizovaný stereo mikroskop s kamerou a príslušenstvom boli navzájom kompatibilné.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, inštaláciu, zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom pre prevádzku predmetu zákazky, zabezpečenie záručného servisu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení, v prvotriednom vyhotovení a z prvotriednych materiálov a jeho technické parametre sa zhodujú s parametrami uvádzanými ich výrobcom a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
III. Realizácia dodávky:
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, inštaláciu, zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom pre prevádzku predmetu zákazky, zabezpečenie záručného servisu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa a objednávateľa.
3. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy dodaný na základe tejto zmluvy spĺňa príslušné kvalitatívne parametre.
4. Objednávateľ požaduje, aby záručná doba začala plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe odovzdávajúceho a preberacieho protokolu.
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
6. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mánesova 23, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

28.09.2023 08:00 — 31.10.2023 14:00

1,00 zostava

30 998,40

25 832,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.09.2023 08:12

25.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 562
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2023 12:32 - Vstupná ponuka 30 998,40 € Cena s DPH
19.09.2023 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka 30 996,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS