00632406
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK
53898834
VHM Corp s. r. o.
Tallerova 4, Bratislava, 81102, SVK
Prostriedky na čistenie
umývanie, osobná hygiena
Tovar, Služba
1. Prostriedky na čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Prostiedky na čistenie- handry, prachovky, papierový tovar |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servítky biele jednovrstvové 33 x 33 cm 100 ks v balení | balík | 340 | ||
Papierové rolky priemyselné návin 110 m šírka 19 cm | ks | 12 | ||
Toaletný papier dvojvrstvový, návin 30 m, sólo balené | ks | 1800 | ||
Kuchynské papierové utierky dvojvrstvové 10 m návin, v balení 2 ks | balík | 10 | ||
Mycia handra farebná oranžová viskózna, vysoko savá, 60 x 70 cm | ks | 180 | ||
Prachovka flanelová 40 x 40 cm | ks | 110 | ||
Trojvrstvový toaletný papier, dermatologicky testovaný, v balení 4 kotúče, minimálne 120 útržkov | balenie | 14 |
Názov |
Je potrebné dodržať hmotnosť jednotlivých výrobkov respektíve veľkosť, balenie výrobkov. |
Splatnosť faktúry 30 dní |
I. Zmluvná cena: |
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
Vzhľadom na povahu zariadenia požadujeme dodanie produktov podľa špecifikácie. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
4. V prípadne nedostatku finančných prostriedkov si Objednávať vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
02.10.2023 13:00
1,00 sada
1 093,20
911,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2023 14:07
20.09.2023 14:15
20.09.2023 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2023 11:16 - Vstupná ponuka | 1 092,00 | € | Cena s DPH |
19.09.2023 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 074,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: