• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2023 09:50

Detail zákazky Z20239965

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2023 09:50

Základné údaje

Z20239965

OF-278744

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8342339

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačová zostava

počítač, monitor

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač
Funkcia
Počítač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počítač 4 jadrový Intel Core i3 13100 Raptor Lake 4.5 GHz, Cache CPU 12MB, Max TDP 89W, Intel UHD Graphics 730, RAM min. 8GB DDR4, M.2 SSD min. 256GB, Bluetooth WiFi, HDMI a DisplayPort, 4×USB 3.2, 4×USB 2.0, Combo Audio Jack, zvukový výstup (line out), RJ-45 (LAN), typ skrine: Mini Tower, zdroj 180W, myš a klávesnica, Windows 11, Servis u zákazníka (On-site) Špecifikácia
Danej špecifikácii vyhovuje napr. Dell Inspiron 3020 Small Desktop, alebo ekvivalent podľa technickej špecifikácie
 2. 24“ Výškovo nastaviteľný monitor
Funkcia
24“ Výškovo nastaviteľný monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
24“ Výškovo nastaviteľný monitor ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD monitor Full HD 1920×1080, IPS, 16:9, 5 ms, 60Hz, 8bit, 250 cd/m2, kontrast 1000:1, zobrazovacie uhly 178 °, DisplayPort 1.2, HDMI 1.4, VGA, USB, nastaviteľná výška, antireflexný povrch displeja, pivot, repro, VESA, Filter modrého svetla, Power Delivery 10 W Špecifikácia
Danej špecifikácii vyhovuje napr. 24" ViewSonic VG2448A-2 WorkPro, alebo ekvivalent podľa technickej špecifikácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov.
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku tovaru pred dodaním tovaru, či Tovar ponúkaný Dodávateľom vyhovuje podmienkam Objednávateľa do dvoch pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky v zmysle Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Tech. špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fakulta bezpečnostného Inžinierstva, Ul. 1. mája 32, 010 26 Žilina, miestnosť MA 206, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

25.09.2023 08:00 — 13.10.2023 14:00

1,00 celok

1 116,00

1 116,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.09.2023 14:04

21.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2023 18:14 - Vstupná ponuka 1 116,00 € Cena bez DPH
20.09.2023 18:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 116,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS