• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2023 10:11
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2023 11:05

Detail zákazky Z20239955

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2023 10:11
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2023 11:05

Základné údaje

Z20239955

OF-278679

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8342315

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb podľa technickej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tuhé tyčinkové lepidlo 20g, na rýchle a čisté lepenie papiera, kartónu, fotografií a pod., jednoduchá aplikácia, po zaschnutí sa papier nevlní, neobsahuje rozpúšťadlá ks 120
Lepiaca páska transparentná, materiál: polypropylén, farba: transparentná, návin: 33 m, šírka: 19 mm. Lepiaca páska je priľnavá k väčšine bežných povrchov, odporúčaná je najmä pri balené balíkov a fixáciu rôznych predmetov. Lepidlo na páske je veľmi kvalitné a trvanlivé. Odoláva ÚV žiareniu a teplu. ks 60
Spisové dosky, A4, vhodné na založenie dokumentov A4, hospodárne skladovanie, pomocou šnúrky sa dá nastaviť hrúbka dosky. Veľká kapacita. Založenie dokumentov bez dierkovania. Materiál: 750g/m² recyklovaný kartón, dĺžka šnúrky 80 cm. ks 40
Samolepiace bločky, lepené 51 x 75 mm, jednofarebné ks 50
Samolepiace záložky, nepriehľadné, rôzne farby 20 x 50 mm, 4 x 50 listov ks 60
Guličkové pero plastové, rôzne farby tela, vymeniteľná náplň 4406, plastové telo. ks 50
Korekčný strojček PRITT, s vymeniteľnou náplňou. Pre suché a presné korigovanie s okamžitou možnosťou prepísania. Priesvitný obal s čiernym a červeným popisom a bielom pozadí, Pre všetky druhy papiera. Páska 4,2 mm x 12 m. Kolmé nanášanie. Viď foto príloha ks 20
Náhradné kazety do korekčného strojčeka PRITT. Náhradná náplň pre korekčný strojček s vymeniteľnou náplňou. Pre suché a presné korigovanie s okamžitou možnosťou prepísania. Pre všetky druhy papiera. Páska 4,2 mm x 12 m. ks 20
Baliaci papier, rozmery 120 x 80 cm/80g, farba biela hárok 100
Špagát PP 250g klbko 10
Obálka C5, samolepiaca, bez okienka, bez vnútornej potlače, biela: 162 x 229 mm, bal./1000 bal. 2
Obálka C4, samolepiaca, bez okienka, bez vnútornej potlače, biela: 229 x 324 mm, bal./250 ks bal. 3
Zvýrazňovač 2 - 5 mm - rôzne farby ks 20
Obálky kartónové na CD. Obálky, vyrobené z jednostranne bielej skladačkovej lepenky 300-350 g/ m². Bez lepidla. Formát: 16,0 x 16,0 cm ks 100
Odkladacia mapa A4 bez chlopní z prešpánu farba: žltá, zelená, oranžová a červená. ks 200
Ceruzka školská, 6-hranná, značená, hrotená. Dĺžka ceruzky 175 mm, prierez 6,9 mm, priemer tuhy 2,0-2,5 mm. Tvrdosť 2. Bez gumy ks 50
Kancelárske spojovače 26/6 balenie = l000 ks (spolu má byť 50 malých krabičiek á 1000 spiniek) bal. 50
Náplň do pera modrá, plastová veľkoobsahová, priemer gulôčky 0,8 mm, dĺžka 98 mm ks 30
Kvalitné záznamové knihy v šitej a lepenej úprave s obálkou z tvrdého kartónu, 100-listové. Formát A4, úprava linajková. Dodávané v mixe vzorov bez možnosti výberu konkrétneho vzoru ks 5
Guma biela určená na grafitové ceruzky. Materiál PVC najvyššej akosti, rozmery    62 x 21 x 11 mm ks 50
Strúhadlo jednodierové k štandardným ceruzkám ks 50
Dátumovka, u ktorej mesiac môže byť číslom alebo slovom, výška znaku je 3,8 - 4 mm ks 5
Rýchloviazač štandardný A4 s priehľadnou prednou stranou - balenie - 10 ks rôzne farby bal. 3
Popisovač permanentný, šírka stopy 3 mm, farba čierna - Centropen ks 20
CD-R 700 MB - bal.= 50 ks bal. 3
Tuha do gulôčkového pera modrá, šírka stopy 0,5 mm ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany  (do sídla pracoviska objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).
2. Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie zmluvy (položkovitý rozpočet) v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH jednotlivých druhov tovarov, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH jednotlivých druhov tovarov.
3. Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
4. Kancelárske potreby musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Pri korekčnom strojčeku a náhradnej pásky do neho požadujeme konkrétny, ktorý je uvedený, vzhľadom k tomu, že také používame a sú potrebné náhrady práve do konkrétneho druhu, nie ekvivalent
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Neakceptujeme dovoz kuriérom
Výrobky označené konkrétnym názvom požaduje objednávateľ dodržať, neumožňuje predložiť ekvivalent k výrobku. Konkrétne označenie výrobku doplnené slovami "alebo ekvivalentný" je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Kancelárske potreby - jednotlivé druhy tovarov musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou a prílohami k opisnému formuláru. Nedodržanie tejto požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
- V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe a výške % podľa zákona č.222/2004 Z.z.. Dodávateľ pri plnení zmluvy nebude fakturovať DPH. DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.09.2023 10:12 — 28.09.2023 10:12

1 151,00 ks, bal., hárok, klbko

1 300,00

1 083,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2023 10:14

20.09.2023 10:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2023 10:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2023 10:10 - Vstupná ponuka 1 299,93 € Cena s DPH
20.09.2023 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 299,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS