• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2023 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2023 15:10

Detail zákazky Z20239952

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2023 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2023 15:10

Základné údaje

Z20239952

OF-278524

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8342311

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

36008338

CHRIEN, spol. s r.o.

Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ryby mrazené

ryby

  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené ryby
Funkcia
Potraviny na tepelnú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rybie filé (filé z aljašskej tresky), hlboko zmrazené, „A“ trieda kvality, bez vody a aditív, nie z kúskov, nie mleté, porcie 100/150 g, balenie 6 kg/10 kg. kg 1450
Piliny z aljašskej tresky, hlbokozmrazené, bez pridanej vody a aditív, balenie 10x 1kg kg 220
Zubáč veľkoústy - filet s kožou kg 70
Pstruh dúhový, pitvaný, hlbokozmrazený, 250 – 300 g. kg 70
Losos atlantický s kožou, filety alebo porcie, hlbokozmrazený, glazúra max. 5% kg 120
Rybie prsty obaľované 450 g ks 280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všetky uvedené produkty: trvanlivosť všetkých produktov nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby
Všetky uvedené produkty: trvanlivosť všetkých produktov musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby
Periodicita čiastkových dodávok spravidla týždenne
Upresnenie množstva jednotlivých dodávok telefonicky alebo e-mailom minimálne 2 pracovné dni pred dodaním
Fakturácia po každom čiastkovom dodaní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podpísaný oprávnenou osobou.
Cena zahŕňa dodanie tovaru v I. triede kvality, v požadovanom rozsahu, so štandardnou záručnou dobou (nie skrátenou)
Výrobky musia spĺňať platné normy akosti v zmysle Potravinového kódexu SR
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu mrazených a hlbokomrazených potravín
Odberateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je odberateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín. V prípade preukázania nedostatkov bude dodávateľ znášať náklady na laboratórny rozbor. Odberateľ bude požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
Rámcová dohoda končí po 7 mesiacoch, nie je podstatné či nebol predmet zmluvy vyčerpaný resp. prečerpaný. Predmet zmluvy bude dodávaný v súlade s podmienkami určenými v tejto rámcovej dohode a platnými obchodnými podmienkami ET a za jednotkové ceny určené v položkovitom rozpočte predloženom dodávateľom po uzatvorení rámcovej dohody.
Odberateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Odberateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné, alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb odberateľa.
„Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 7 mesiacov."
Predmet zmluvy bude dodávaný na 2 odberné miesta vzdialené od seba maximálne 15 kilometrov. Jedno odberné miesto je uvedené v rámcovej dohode ako miesto plnenia zmluvy a druhé bude oznámené dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Každé odberné miesto bude zadávať samostatné objednávky a fakturácia bude samostatná pre každé odberné miesto.
Odberateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definovaný vyššie. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Rámcová dohoda končí uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, alebo vyčerpaním celkového finančného objemu. Koniec rámcovej dohody je podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr.
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Predmet plnenia bude realizovaný od 1.10.2023 do 30.4.2024 - 7 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

7

1,00 kg/ks - viď. technická špecifikácia vyššie

15 234,00

12 695,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2023 09:33

20.09.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 123
 78
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2023 08:18 - Vstupná ponuka 15 234,00 € Cena s DPH
20.09.2023 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 15 219,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS