37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby pre potreby Prešovského samosprávneho kraja
kancelársky papier
Tovar, Služba
1. kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier určený pre tlač veľkého množstva dokumentov do laserových a atramentových tlačiarní, kopírok a faxov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier euroBASIC A4 80g biely prípadne ekvivalent -univerzálny xerografický papier určený pre tlač veľkého množstva dokumentov na laserových , atramentových tlačiarňach a bežných kopírovacích strojoch. Formát A4, gramáž 80g, , belosť CIE146, opacita(nepriehľadnosť) 90%, drsnosť 200± 50mℓ/min, hrúbka 104μm, počet kusov papiera v balíku 500 ks, počet balíkov v krabici 5 ks | balenie | 2400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nie recyklovaný papier |
Názov |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky, vrátane technického listu vlastností papiera, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek. |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia- sklad na prízemí |
V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 8,00 do 15,00 hod. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
22.09.2023 10:00 — 06.10.2023 15:00
2 400,00 balenie
11 644,80
11 644,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2023 08:58
21.09.2023 09:00
21.09.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2023 13:34 - Vstupná ponuka | 11 644,80 | € | Cena s DPH |
21.09.2023 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 616,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: