• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2023 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2023 11:45

Detail zákazky Z20239936

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2023 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2023 11:45

Základné údaje

Z20239936

OF-278651

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8342289

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby pre potreby Prešovského samosprávneho kraja

kancelársky papier

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kancelársky papier
Funkcia
Kancelársky papier určený pre tlač veľkého množstva dokumentov do laserových a atramentových tlačiarní, kopírok a faxov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky  papier euroBASIC A4 80g  biely prípadne ekvivalent -univerzálny xerografický papier určený  pre tlač veľkého množstva dokumentov na laserových , atramentových tlačiarňach a bežných kopírovacích strojoch. Formát A4, gramáž 80g, , belosť CIE146, opacita(nepriehľadnosť) 90%, drsnosť 200± 50mℓ/min, hrúbka 104μm, počet kusov papiera v balíku 500 ks, počet balíkov v krabici 5 ks balenie 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nie recyklovaný papier
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky, vrátane technického listu vlastností papiera, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek.
Vrátane dopravy  a vyloženia na miesto plnenia- sklad na prízemí
V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 8,00 do 15,00 hod.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

22.09.2023 10:00 — 06.10.2023 15:00

2 400,00 balenie

11 644,80

11 644,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2023 08:58

21.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 187
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2023 13:34 - Vstupná ponuka 11 644,80 € Cena s DPH
21.09.2023 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 11 616,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS