• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 10:15

Detail zákazky Z20239928

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2023 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 10:15

Základné údaje

Z20239928

OF-278552

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8354088

Objednávateľ

00039535

Mestský súd Bratislava IV

Saratovská 1/A, Bratislava, 84454, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery-originálne

tonery , náplne do tlačiarni ,kopírovacích strojov

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery- originál
Funkcia
Tonery - originál od výrobcu zariadení daných značiek (HP, Canon, TASKalfa, Samsung, Konica Minolta, Lexmark)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP LJ P2055dn (CE505X) KS 40
HP Q2610A KS 4
HP CF283X KS 10
HP LJ PRO 400 M401 (CF280X) KS 48
Konica TN512K KS 10
Konica TN512C KS 7
Konica TN512Y KS 7
Konica TN512M KS 7
Kyocera orig. Task alfa 4052i C KS 7
Kyocera orig. Task alfa 4052i M KS 7
Kyocera orig. Task alfa 4052i Y KS 7
Kyocera orig. Task alfa 4052i K KS 15
HP LJ PRO M402d (CF226X) KS 170
HP LJ Enterprise 700 M712 (CF214X) KS 50
odpadová nádoba Minolta WX-103 Waste toner box KS 10
Canon iRA 527i toner t03 KS 15
HP PRO 4002dn MFP 4102 (W1490X) KS 30
HP-M102a CF217A KS 15
HP P1102 (CE285A) KS 30
CANON MF5980dw KS 15
CANON 1238i Canon T08 KS 15
Konica Minolta C454E Konica (TN512K) KS 30
Kyocera task Alfa 3212i M (TK-7125) KS 30
Kyocera task Alfa 4012i V (TK-7225) KS 40
toner Lexmark MS417 51B2H00 KS 20
toner Lexmark MS415 50F2X00 KS 30
valec Lexmark MS/MX415/417 50F0Z00 KS 30
HP 203dn CF230X KS 150
valec HP 203 CF232AV KS 100
HP 1300 Q2613X KS 2
HP LJ 1320 (Q5949X) KS 5
HP LJ 1606 (CE278A) KS 100
HP LJ 2015 (Q7553X) KS 5
HP LJ 2035 (CE505A) KS 3
HP 3015, HPQ2612A KS 3
Samsung ProXpress M3820ND - MIT-D2035 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplní. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, t.j. tonery  HP, Canon, TASKalfa, Samsung, Konica Minolta, Lexmark. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Splatnosť faktúr: 30 dní
Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom. Tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky a valce musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu).
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie požadujeme dokladovať „Vyhlásenia výrobcu zariadení-tonery v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711(v závislosti od typu náplne)alebo tech. normou ISO/IEC 11798 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariad. používaných obst. “Úspešný uchádzač predloží požadované potvrdenia do 5 pracovných dní od ukončenia aukcie. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení na IČO dodávateľa. Pre značky HP, Canon, TASKalfa, Samsung, Konica Minolta, Lexmark.
Nedodržanie tejto podmienky v súvislosti s dodaním certifikátov podľa bodu 5. sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažmentu na obstarávané tovary vydaný nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN, EN ISO rady 14000 alebo doklad o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažmentu vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Pre potvrdenie požadujeme: Potvrdenie o registrácií dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 080318.
Dodávateľ doručí kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov do 5 pracovných dní emailom v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“) pre odpad zaradený do kategórie „ostatný“ katalógové číslo: 080318 - odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 080317
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Verej. obstarávateľ požaduje odobratie použitých toner. náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Kupujúci si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve-neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. V prípade, ak predávajúci bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
V prípade, ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 200,00 eur za každý prípad nesplnenia si povinnosti. Uplatnením zmluvnej pokuty podľa tohto bodu nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá vznikne druhej strane, vo výške výdavkov za posúdenie originality výrobcom.
V prípade, ak bude predávajúci pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 € za každú dodávku. V prípade, ak bude predávajúci pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je kupujúci povinný tovar prevziať
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania.
V prípade, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar, ktorý nespĺňa stanovenú kvalitu, je kupujúci oprávnený uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 50% z ceny takéhoto tovaru.
Dodávateľ je povinný 1 pracovný deň pred dňom dodania tovaru telefonicky, príp. mailom kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa.
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Prevzatie objednaného tovaru sa uskutoční v prítomnosti zástupcu dodávateľa a objednávateľa a za prevzatý sa bude považovať až po kontrole a podpísaní dodacieho listu. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie podmienok.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: 1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej objednávateľ UVO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti voverejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Saratovská 1/A, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

1 069,00 ks

153 722,10

153 722,10

Na odporučenie dodávateľa a servisných technikov používame originálne tonery nakoľko repasovaný toner môže byt netesný v dôsledku poškodenia kazety prevádzkou alebo počas jej plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2023 08:33

25.09.2023 09:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2023 09:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2023 21:31 - Vstupná ponuka 153 722,10 € Cena s DPH
25.09.2023 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 153 721,69 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS