• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2023 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2023 14:50

Detail zákazky Z20239906

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2023 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2023 14:50

Základné údaje

Z20239906

OF-278591

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8342261

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45891788

Mgr. Alžbeta Straková

Fričkovce 22, Hertník, 08642, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Opravy a úpravy súčiastok

oprava bojovej zástavy, oprava stúh bojovej zástavy, oprava ochranného obalu bojovej zástavy, oprava žrde

  • 98393000-4 - Krajčírske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výstroj - Opravy a úpravy súčiastok
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava bojovej zástavy, stúh bojovej zástavy, žrde a ochranného obalu bojovej zástavy pre potreby obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava olemovania bojovej zástavy ks 1
Oprava prichytenia bojovej zástavy na žrď ks 1
Obmena látky na bielej stuhe bojovej zástavy ks 1
Oprava šitia na bielej stuhe bojovej zástavy ks 1
Obmena látky na bordovej stuhe bojovej zástavy ks 1
Oprava šitia na bordovej stuhe bojovej zástavy ks 1
Vybrúsenie starého náteru na drevenej časti žrde ks 1
Nanesenie nového náteru na drevenej časti žrde ks 1
Vyleštenie mosadzných častí žrde ks 1
Oprava poprípade výmena ochranného obalu bojovej zástavy ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál bojovej zástavy je saténová látka bordovej farby a podšitá podlepovým lisovaným materiálom.
Hrúbka podlepového lisovaného materiálu musí zabezpečovať, aby vyobrazenia a nápisy zo zadnej strany nepresvitali na lícnu stranu a naopak.
Rozmery bojovej zástavy výška: 1 000 mm; šírka: 1 200 mm; šírka lemu: 25 mm; dĺžka strapcov: 75 mm; šírka lemu na upnutie na žrď: 40 mm; dĺžka žrde bez korunky: 2 200 mm; výška korunky: 350 mm; priemer žrde: 40 mm.
Lícna strana bojovej zástavy tvorí ju štátny znak Slovenskej republiky vysoký 470 mm umiestnený v strede poľa bojovej zástavy so strieborným lemom širokým 4 mm.
Vzdialenosť štátheho znaku SR od okrajov bojovej zástavy od spodného okraja bojovej zástavy je dolná časť znaku vo vzdialenosti 258 mm. Od horného okraja bojovej zástavy je horná časť znaku vo vzdialenosti 272 mm.
V poli bojovej zástavy je okolo okraja rozmiestnený nápis OZBROJENÉ SILY SLOVENSKEJ REPUBLIKY ČESŤ A SLÁVA.
Nápis OZBROJENÉ SILY SLOVENSKEJ REPUBLIKY ČESŤ A SLÁVA. začína v ľavom dolnom rohu bojovej zástavy z čelného pohľadu lipovou ratolesťou s 3 lístkami a slovami OZBROJENÉ SILY.
Nápis OZBROJENÉ SILY SLOVENSKEJ REPUBLIKY ČESŤ A SLÁVA. Súbežne s horným okrajom je nápis SLOVENSKEJ, súbežne s pravým okrajom je nápis REPUBLIKY. Na spodnom okraji je heslo ČESŤ A SLÁVA.
Výška písmen v nápise OZBROJENÉ SILY SLOVENSKEJ REPUBLIKY je 43 mm.
Výška písmen v nápise ČESŤ A SLÁVA je 60 mm.
Všetky obrazce a nápisy v poli bojovej zástavy sú vyšité zlatou niťou. Lipové ratolesti sú umiestnené vo všetkých rohoch bojovej zástavy tak, že najvyšší lístok smeruje do rohu bojovej zástavy.
Kresba tkaniva a stopiek listov sú vyšité čiernou niťou.
Zadná strana bojovej zástavy je tvorená plochou, na ktorej sú rovnako ako na lícnej strane rozmiestnené v rohoch 4 lipové ratolesti.
V hornej polovici plochy zadnej strany bojovej zástavy súbežne s okrajom je zlatou niťou vyšitý názov zväzku alebo útvaru, a to spravidla v 2, výnimočne v 3 riadkoch pod sebou.
V spodnej polovici plochy zadnej strany bojovej zástavy sa umiestňuje znak zväzku alebo útvaru bez hlavy, v ktorej je uvedený názov zväzku alebo útvaru.
Strapce sú po 3 stranách všité medzi listy bojovej zástavy. sú vyhotovené z umelého hodvábu s dĺžkou 75 mm a hrúbkou 5 mm v zlatej farbe.
Okraje bojovej zástavy sú na lícnej a zadnej strane lemované 25 mm širokým zlatým lemom.
Určenie stuhy bielej farby na umiestnenie čestného názvu alebo historického názvu.
Určenie stuhy bordovej farby na umiestnenie názvu a čísla zväzku alebo útvaru, akoaj na umiestnenie nového názvu a čísla zväzku alebo útvaru.
Text na stuhe je vyšitý zlatou niťou, na začiatku a na konci stuhy sú vyšité lipové ratolesti s 3 listami.
Obvod stuhy je obšitý žltou niťou a na konci je stuha ukončená žltými strapcami nití s dĺžkou 75 mm.
Začiatok stuhy tvoria našité žlté šnúrky určené na pripevnenie stuhy k žrdi.
Rozmery stuhy šírka: 120 mm; dĺžka: 1 200 mm; dĺžka strapcov: 75 mm.
Žrď je zhotovená z dreva moreného nahnedo.
Zloženie žrde tvoria 2 časti, ktoré sú spojené skrutkami a kovaním.
Materiál a zloženie kovania je z mosadze. Tvorí ho: hrot bojovej zástavy so skrutkovým zapustením v dĺžke 50 mm; päta korunky; základňa korunky; skrutky a objímka, ktoré spájajú obe časti do jedného celku; päta žrde.
Ochranný obal bojovej zástavy je zhotovený z nepremokavého plátna kaki farby s dĺžkou približne 1 250 mm tak, aby bezpečene ukryl celú látkovú časť bojovej zástavy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín na poskytnutie služby je 30 dní od zadania zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať službu (opravu) riadne a včas, v termíne a podľa dohodnutých zmluvných podmienok.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v predloženom rozpočte sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk v súlade s §2 a §3 Zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov súvisiace s vykonaním služby.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať elektronicky objednávateľovi podrobný rozpis predmetu zmluvy s uvedením cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, celková zmluvná cena s DPH) potvrdený pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi presný termín plnenia minimálne 3 pracovné dni vopred a zaistiť tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky určenej v opisnom formulári / zmluve.
Objednávateľ požaduje doručenie predmetu zákazky počas pracovných dní v čase od 7:00 - 14:00 hod. na miesto plnenia.
Na účely povolenia vstupu osôb a vjazdu vozidla do areálu miesta plnenia sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV a typ vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, meno, priezvisko najneskôr 3 pracovné dni vopred.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ je povinný pred vystavením faktúry kontaktovať objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov.
Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť a doručiť faktúru v 2 výtlačkoch, vrátane 2 výtlačkov potvrdených dodacích listov. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, uviesť túto informáciu na faktúre, vrátane miesta dodania.
Faktúra za vykonané služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu uvedené v § 74 ods. 1 Zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre rovnaký rozpis jednotkových cien bez DPH, výšku DPH a celkový rozpis cien s DPH.
Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia objednávateľom, odsúhlasením a podpísaním dodacieho listu vystaveného dodávateľom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie, a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu zúčastnenými stranami v mieste plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke v mieste plnenia skontrolovať predmet zákazky prehliadkou. Ak sa kontrolou zistí nekvalitne vykonaná oprava, dodávka iného tovaru,nekompletná  alebo s vizuálnymi chybami, zásielku neprevezme a vyhotoví písomný záznam, ktorý sa bude považovať za reklamáciu.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný od objednávateľa na mieste plnenia prevziať tovar na vlastné náklady.
Poskytovateľ zníži cenu služby v závislosti od miery poškodenia a po vzájomnej dohode zmluvných strán, ak vadu nie je možné odstrániť.
Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú a riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade emailovej komunikácie sa reklamácia považuje za doručenú okamihom automaticky vygenerovanej správy o doručení emailu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky a podmienky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári / zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktorá má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Legionárov 4, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

25.09.2023 14:00 — 24.10.2023 14:00

1,00 zákazka

2 000,00

599,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.09.2023 13:56

20.09.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2023 13:56 - Vstupná ponuka 1 990,00 € Cena s DPH
20.09.2023 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka 1 990,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS