• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2023 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 15:50

Detail zákazky Z20239900

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2023 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2023 15:50

Základné údaje

Z20239900

OF-278559

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8354183

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

36206741

LABSERVICE, spol. s r.o.

Duklianska 55, Spišská Nová Ves , 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Certifikované referenčné materiály

certifikovaný referenčný materiál

  • 39230000-3 - Špeciálne výrobky
  • 38900000-4 - Rôzne vyhodnocovacie a testovacie nástroje
  • 38410000-2 - Meracie nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Certifikovaný referenčný materiál
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka certifikovaných referenčných materiálov pre stanovenie prístrojom: 1. Termogravimetrický analyzátor TGA 701, LECO, 2. XRF analyzátor TIGER S8, 3. Makro-elementárny analyzátor SC 832 LECO  pre potreby projektu APVV ID-21-0176 Výskum a vývoj najvhodnejších technologických typov domácich zdrojových surovín pre výrobu kovového horčíka a kremíkového kovu a technológií na prípravu medziproduktov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. 1. Termogravimetrický analyzátor TGA 701, LECO, 2. XRF analyzátor TIGER S8, 3. Makro-elementárny analyzátor SC 832 LECO súbor 1
1.1 Certifikovaný referenčný materiál-Stream Sediment-prvky o koncetrácii : Sr=156±5(μg/g); Ta=1,1±0,1(μg/g); Tb=0,8±0,1(μg/g);Te=(0,05)(μg/g) ; Th=10,9±0,4(μg/g); Ti=0,293±0,010%; Tl=1,38±0,17(μg/g); Tm=0,49±0,04(μg/g); U=4,8±0,3(μg/g);V=49±3(μg/g); W=3,0±0,2(μg/g); Y=29±2(μg/g); Yb=3,2±0,3(μg/g); Zn=579±17(μg/g); Zr=219±6(μg/g); SiO2 =61,96±0,31%; Al2O3=12,94±0,12%; TFe2O3=3,80±0,05%; FeO=(2,55)%; MgO=1,29±0,02%; CaO=2,08±0,05%; NaO=2,09±0,05%; K2O=3,17±0,04%;H2O+=(4)%; CO2=(0,98)%; Corg=4,43±0,26%;TC=4,76±0,30%; ks 1
1.2 Certifikovaný referenčný materiál - roztok prvku o koncentrácii 1000,0 mg/l - Hg. Pre AAS alebo AES-ICP. Doba expirácie minimálne 5 rokov. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Certifikovaný referenčný materiál pre stanovenie prístrojom: 1. Termogravimetrický analyzátor TGA 701, LECO, 2. XRF analyzátor TIGER S8, 3. Makro-elementárny analyzátor SC 832 LECO pre potreby projektu APVV ID-21-0176 Výskum a vývoj najvhodnejších technologických typov domácich zdrojových surovín pre výrobu kovového horčíka a kremíkového kovu a technológií na prípravu medziproduktov v  rozsahu bodov 1.1 - 1.2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu /pri položkách, kde je uplatniteľné/ vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady).
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy a názvu súvisiaceho projektu.
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

28.09.2023 13:00 — 30.11.2023 13:00

1,00 zákazka

1 964,40

1 637,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu dohody vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.09.2023 10:37

25.09.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 417
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2023 11:10 - Vstupná ponuka 1 800,70 € Cena s DPH
22.09.2023 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 793,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS