• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2023 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2023 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2023 11:50

Detail zákazky Z20239871

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2023 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2023 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2023 11:50

Základné údaje

Z20239871

OF-278390

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8342239

Objednávateľ

54669464

Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Dodávateľ

46323546

OFFICE STAR, s.r.o.

Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dosky s gumičkou, prešpánová

Dosky na spisy

  • 22852100-8 - Spisové dosky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dosky s gumičkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo ks 1000
Výška m 0,24
Šírka m 0,32
Hĺbka m 0,005
Kapacita listy 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
S chlopňami 3
Druh gumičky hrubá, nie klobúková
balenie po farbách
Počet ks farba modrá 700 ks
Počet ks farba žltá 20 ks
Počet ks farba červená 110 ks
Počet ks farba zelená 170 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia (Bratislava).
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený tovar.
Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať ako jednorazové plnenie zmluvy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy položkový rozpočet s uvedením jednotkovej ceny a celkovej ceny v EUR aj s DPH a zároveň grafické vizualizácie tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
Táto zmluva sa uzatvára do riadneho dodania predmetu zákazky.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 64/A - Lakeside park 02, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

27.09.2023 00:00 — 09.10.2023 00:00

1 000,00 ks

2 218,00

1 848,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.09.2023 15:22

21.09.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 78
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.09.2023 16:20 - Vstupná ponuka 2 218,00 € Cena s DPH
21.09.2023 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 2 217,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS