30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35787473
JUTEX - Contract, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Podlahové krytiny a príslušenstvo
Koberec, podlahové krytiny
Tovar, Služba
1. Koberec
|
|
---|---|
Funkcia |
Metrážny kancelársky koberec vrátane dodania a pokládky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Koberec | m2 | 56 | ||
Hmotnosť vlasu | g/m2 | 550 | ||
Výška vlasu | mm | 3 | 3,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba bude vybratá na základe poskytnutého vzorkovníka od Dodávateľa | minimálne zo 4 rôznych farieb na výber |
Materiál | 100 % polyamid, SND |
Trieda záťaže | 33 - komerčné priestory, vysoká záťaž |
Vzor | bez vzoru |
Súčasťou ceny je dodávka koberca vrátane stratného, príprava podkladu, čistenie, samotná montáž koberca celoplošným nalepením, montáž kobercového sokla do plastovej lišty, dovoz materiálu a všetky náklady spojené s montážou | áno |
Rozmery miestnosti kde bude pokládka realizovaná | 9,55 m x 5,85 m |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Československej armády 31, 962 31 Sliač |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky koberca do kancelárskych priestorov objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.)identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkaného koberca, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, 3.) vzorkovník farieb ponúkaného koberca. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. |
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova ). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie, celoplošné lepenie koberca, montáž kobercového sokla do plastovej lišty, dodávka súvisiaceho materiálu(lepidlá, ...). |
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c)zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Do jednotkovej ceny za m2 koberca započítať všetky potrebné náklady na: dopravu, vyloženie, vynesenie do príslušných priestorov (prízemie), pokládka koberca vrátane materiálu potrebného na položenie koberca (podlepenie, sokel, soklové lišty...), odpad z nepoužitého koberca. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
Objednáteľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady. |
Československej armády 31, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
21.09.2023 08:00 — 31.10.2023 14:00
1,00 položky opisného formulára
1 612,80
1 344,00
Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2023 15:06
18.09.2023 09:00
18.09.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2023 15:52 - Vstupná ponuka | 1 611,60 | € | Cena s DPH |
12.09.2023 15:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 611,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: