00316792
Mesto Martin
Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Cestoviny
cestoviny, slovenská ryža, špagety
Tovar, Služba
1. Cestoviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávok cestovín pre stravovacie zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cestovina fliačky veľké, 4-vaječné, 4 kg balenie) | ks | 30 | ||
Cestovina kolienka 4-vaječné, 5 kg balenie | ks | 100 | ||
Cestovina mašle semolinové 4 kg balenie | ks | 20 | ||
Cestovina mvenička 4-vaječná, 6 kg balenie | ks | 30 | ||
Cestovina mušličky 4-vaječné, 6 kg balenie | ks | 20 | ||
Cestovina niťovky 8-vaječné, 5 kg balenie | ks | 30 | ||
Cestovina rezance široké 4-vaječné, 5 kg balenie | ks | 20 | ||
Cestovina slovenská ryža 4-vaječné, 6 kg balenie | ks | 30 | ||
Cestovina špagety 500 g balenie | ks | 200 | ||
Cestovina špirály 4-vaječné, 5 kg balenie | ks | 80 | ||
Cestovina tarhoňa 5 kg balenie | ks | 50 | ||
Cestovina gágoríky vaječné, 500 g balenie | ks | 100 | ||
Cestovina pene 4-vaječné, 5 kg balenie | ks | 100 | ||
Cestoviny lasagne 500 g balenie | ks | 160 | ||
Cestoviny celozrnné | ks | 50 |
Názov |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotlivými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty. |
Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. |
Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. |
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar. |
Vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5. |
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby. |
Množstvá a sortiment tovarov sú určené na základe súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť. |
V prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku) v súlade s Potravinovým kódexom SR, so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách a so zákonom č. 119/2010 Z. z. o obaloch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Súčasťou záväzku predávajúceho podľa zmluvy sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia, poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom alebo českom jazyku. |
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú. |
Kupujúci sa zaväzuje predávajúcemu zvýšiť jednotkové ceny počas trvania zmluvy v prípade, ak Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na Pôdohospodárskej platobnej agentúry www.apa.sk v časti Agrárne trhové informácie Slovenska (ATIS) dva krát po sebe zverejní zvýšenie ceny danej potraviny. Kupujúci bude porovnávať zvýšenie ceny predávajúceho na konkrétny druh potraviny s priemernou cenou potraviny, ktorá je zverejnená na www.apa.sk . |
Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti kúpnej zmluvy podľa aktuálnych potrieb. |
V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany Dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá Dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom Objednávateľa kontrolným orgánom. |
Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky na základe rozhodnutia zodpovednej osoby, ktoré uvedie v čiastkovej písomnej alebo telefonickej objednávke, termín a čas doručenia tovaru. |
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu. |
Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky na základe rozhodnutia zodpovednej osoby, ktoré uvedie v čiastkovej písomnej alebo telefonickej objednávke, termín a čas doručenia tovaru. |
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotlivých jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených surovín. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systém manažérstva bezpečnosti potravín, alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrou autorizovanou kontrolnou inštitúciou. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Škultétyho 15, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
04.10.2023 00:00 — 04.10.2024 23:59
1,00 súbor
8 500,00
7 083,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2023 11:39
19.09.2023 09:00
19.09.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2023 14:45 - Vstupná ponuka | 8 500,00 | € | Cena s DPH |
14.09.2023 15:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 490,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: