36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
54643767
MULTIMEDIC s.r.o.
Donská 61, Bratislava, 84106, SVK
Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu so zameraním na balónikový PTCA katéter
špeciálny zdravotnícky materiál, balónikový katéter, katétre
Tovar, Služba
1. Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu so zameraním na balónikový PTCA katéter
|
|
---|---|
Funkcia |
Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu, najmä so zameraním na balónikový PTCA katéter potiahnutý liečivom sirolimus v dávke 1.27µg/mm², na fosfolipidovom nosiči. Vhodný na liečbu lézii malých ciev, s dĺžkou od 10 mm do 40 mm, s priemerom od 1,50 mm do 4 mm. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balónikové PTCA katétre potiahnuté liečivom sirolimus | ks | 130 | ||
Priemer balónikového katétra | mm | 1,5 | 4 | |
Dĺžka balónikového katétra | mm | 10 | 40 | |
Kompatibilita s vodiacim drôtom | palec | 0,014 | ||
Celková dĺžka shaftu katétra | cm | 140 | ||
Kompatibilita so zavádzačom | French | 6 | ||
Veľkosť dávky liečiva | µg/mm² | 1,27 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nosič liečiva | fosfolipidový |
Dizajn katétra | RX (Monorail) |
Samostatne sterilne balený | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
4. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb |
5. Termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. |
6. Za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom |
7. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód a šarža |
8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom vystavenej faktúry, a to vždy za riadne a včas prevzatú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky |
9. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. |
10. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr |
11. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy: |
- prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických špecifikácií, |
- kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných / evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
- sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom. |
12. Všetky ponúkané produkty (sortiment ponúkaného tovaru) musia spĺňať všetky objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty v oboch položkách predmetu zákazky |
13. Pre posúdenie splnenia všetkých technických vlastností predmetu zákazky, môže objednávateľ požadovať predloženie vzorky (jednej mernej jednotky) tovarov |
14. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
15. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
17. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
130,00 ks
75 400,00
75 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2023 08:19
18.09.2023 08:05
18.09.2023 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2023 10:31 - Vstupná ponuka | 75 400,00 | € | Cena bez DPH |
12.09.2023 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 75 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: