30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47560894
KALIBRA SK s.r.o.
Rudolfa Súľovského, 386/11, Rajecké Teplice, 01313, SVK
Teplomery, hustomery, vlhkomery a váhy
plošinová váha
Tovar, Služba
|
1. Presná váha
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Plošinová váha so stĺpikom 300 kg s LCD displejom | ks | 1 | ||
| Váživosť | kg | 300 | ||
| Rozmer plošiny na váženie | mm | 400 x 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kvalitná plošinová váha z ocele s krytom plošiny z nerezovej ocele | áno |
| LED displej s červenými číslicami, veľkosť číslic 20 mm | áno |
| Napájanie 230V AC/50Hz a zabudovaný akumulátor 6V/1,2Ah | áno |
| Trieda presnosti - III | áno |
| Rozsah TARY do max. váživosti | áno |
| Materiál vážiacej plošiny nerezová oceľ (AISI 304) | áno |
| IP krytie indikátor - IP54 | áno |
| Vyhotovenie váhy - lakovaná oceľ | áno |
| Váha je vhodná do skladov a na prevádzky napríklad na príjem tovaru alebo na kontrolné váženie tovaru | áno |
| Kalibračný certifikát z akreditovaného laboratória | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
| Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy |
| Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom. |
| Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
18.09.2023 08:00 — 10.11.2023 13:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
438,17
365,14
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2023 12:46
14.09.2023 13:00
14.09.2023 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.09.2023 13:36 - Vstupná ponuka | 438,17 | € | Cena s DPH |
| 14.09.2023 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 436,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: