• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2023 12:34
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2023 13:25

Detail zákazky Z20239799

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2023 12:34
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2023 13:25

Základné údaje

Z20239799

OF-278485

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8324847

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie dodávok strukovín , cukru a soli pre kuchyňu

strukoviny, fazuľa, hrach, šošovica, cukor

  • 03212220-8 - Strukoviny
  • 03212210-5 - Suché strukoviny
  • 15831200-4 - Biely cukor
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 14430000-4 - Soľ získaná odparovaním a čistý chlorid sodný

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ryža a strukoviny
Funkcia
Zabezpečenie dodávok strukovín, cukru a soli pre kuchyňu na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovacieho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fazuľa bango  farebná veľká 250 g kg 100
Fazuľa farebná Omega malá 500 g kg 200
Fazuľa biela Omega malá 500 g kg 200
Hrach suchý, lúpaný, žltý 500 g kg 200
Šošovica suchá, lúpaná 500 g kg 250
Soľ stolová 1 kg balenie kg 1000
Cukor kryštálový balenie 1 kg kg 500
Cukor práškový balenie 1 kg kg 100
Stévia - náhrada za cukor ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalita výrobkov 1. trieda, výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na ryžu, strukoviny, obilniny a olejniny
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).
Predmet zákazky nebude dodaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v priemere 1 krát za týždeň na základe čiastkovej objednávky.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení neskorších predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ceny uvedené v cenovej ponuke sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 1 pracovného dňa od uplatnenia "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude telefonická alebo písomná - doručená elektronicky.
Dodávky predmetu zákazky je možné realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s dodávateľom telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 12 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar v baleniach, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii. V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych dôvodov schopný dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať tovar aj v inej veľkosti balenia za podmienky dodržania zmluvnej jednotkovej ceny.
Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané, nie záväzné, ale sú závislé na počte stravníkov objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodávať jednotlivé položky počas platnosti zmluvy za jednotkové ceny, ktoré uvedie v položkovitom rozpočte podľa bodu 3. osobitných požiadaviek na plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Škultétyho 15, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

04.10.2023 00:00 — 04.09.2024 23:59

1,00 súbor

4 500,00

3 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2023 12:39

18.09.2023 12:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2023 12:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.09.2023 10:43 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena s DPH
14.09.2023 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka 4 482,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS