36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
35698179
KASYS, s.r.o.
Pri majeri 25, Bratislava - mestská časť Vajnory, 83106, SVK
Rotomat
archivačné a registračné zariadenia
Tovar
1. Rotomat
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa jednorázové dodanie 1 ks nového, nepoužívaného a nerepasovaného rotomatu, ktorý bude slúžiť na uloženie zdravotných kariet pacientov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výška rotomatu | mm | 3 320 | ||
Šírka rotomatu | mm | 3 270 | ||
Hĺbka rotomatu | mm | 1 000 | ||
Výška pracovného otvoru | mm | 750 osvetlený | ||
Počet pracovných otvorov | ks | 1 | ||
Výška spisu | mm | 224 | ||
Využiteľná hĺbka police | mm | 360 | ||
Počet políc | ks | 22 | ||
Kapacita úložného pásu | bm | 62 | ||
Hmotnosť prázdneho rotomatu | kg | 1 800 | ||
Nosnosť police | kg | 140 | ||
Napájanie | V | 220 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie police | 22 voľných políc |
Manipulačný priestor pred pracovným otvorom | pult o hĺbke 300 mm pevne spojený s konštrukciou rotomatu |
Motor dvojstupňový | 1,1 kW/1,5 kW |
Štandardné riadenie | MP ON nad výdajným otvorom |
Zabezpečenie | elektromechanické |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa dodanie zariadenia: |
do 90 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, |
v pracovných dňoch, |
v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod., |
v sídle Objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko Objednávateľa a zodpovedná osoba Objednávateľa budú Dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení Objednávateľa minimálne 5 pracovných dní vopred tak, aby Objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
s preberacím protokolom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠÚKL (ak je to relevantné). V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je Dodávateľ povinný uviesť v preberacom protokole, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: - kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, - údaj o krajine pôvodu tovaru (t. j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
Požaduje sa vykonanie skúšky zariadenia - elektrická revízia, odborná skúška zariadenia v súlade s platnou legislatívou (preberacia skúška). Po úspešnom vykonaní všetkých požadovaných skúšok a odovzdaní skúšobných protokolov Objednávateľovi dôjde k prevzatiu zariadenia oprávneným zástupcom Objednávateľa. |
Prevzatie a dodanie zariadenia sú zmluvné strany, resp. ich poverení zástupcovia, povinné písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva Objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady Objednávateľa pri dodaní zariadenia , ostáva zariadenie vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi zariadenia riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k zariadeniu až po zaplatení celej kúpnej ceny za zariadenie dohodnutej v zmluve. |
Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu Dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady Dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb Objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím softvéru a licencií, prevodom vlastníctva k zariadeniu na Objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
Súčasťou záväzku Dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa s obsluhou zariadenia. |
Súčasťou dodania zariadenia a/alebo dohodnutých služieb je aj povinnosť Dodávateľa odovzdať Objednávateľovi: - zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk Dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, - kontaktné údaje na Klientske pracovisko Dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
Dodávateľ poskytuje na zariadenie a všetky jeho súčasti komplexnú záruku v trvaní 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na preberacom protokole, ktorý podpíšu zmluvné strany, resp. ich poverení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov, na ktoré sa vzťahuje záruka. |
Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za zariadenie vykonávať Dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadenie za účelom jeho bezporuchovej prevádzky a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia . Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby, vyžiadať od Dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
oprava vád a porúch zariadenia, t. j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná Dodávateľom, |
vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t. j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, |
dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu a náhradných dielov, |
vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s periodicitou podľa odporúčania výrobcu zariadenia, minimálne však jedenkrát ročne, |
vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, minimálne však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je Dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky, |
vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov Dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
technická telefonická podpora v pracovných dňoch a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientskeho pracoviska Dodávateľa. |
Servisný technik Dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 15:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
V prípade, ak odstránenie vady nevyžaduje príchod servisného technika Dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia, je Dodávateľ oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu a diagnostiky v lehote najneskôr do 4 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 15:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, okrem prípadu, ak sa Objednávateľ s Dodávateľom nedohodnú inak alebo ak na výkon opravy je potrebný náhradný diel, súčiastka alebo iná vec, ktorej obstaranie alebo vykonanie trvá viac ako 72 hod. |
Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má Objednávateľ právo požadovať od Dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu: 50,- € (slovom: päťdesiat EUR) za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 5% kúpnej ceny zariadenia, a to pre každý jednotlivý prípad omeškania Dodávateľa, |
nedodržanie dohodnutých lehôt na odstránenie vady: 50,- € (slovom: päťdesiat EUR) za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 5% kúpnej ceny zariadenia, a to pre každý jednotlivý prípad omeškania Dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť Dodávateľovi online prostredníctvom klientskeho pracoviska Dodávateľa. V prípade, ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska Dodávateľa je e-mailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia e-mailovej správy Dodávateľom. |
V prípade, ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska Dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo e-mailového potvrdenia Objednávateľovi a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
V prípade použitia e-mailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí Objednávateľ, je Dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením Objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a Dodávateľ túto skutočnosť preukáže Objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním e-mailovej správy na vyššie uvedenú e-mailovú adresu Dodávateľa. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám Objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu, autorizáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej Dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. Dodávateľ je povinný zaslať faktúru elektronicky na e-mailovú adresu: podatelna@vusch.sk. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky Objednávateľa (ak bola vyhotovená) ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa je neplatné. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť. Pre účely zmluvného vzťahu sa za okolnosti vylučujúce zodpovednosť považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov. |
Zmluvná strana, ktorá sa odvolá na okolnosti vylučujúce zodpovednosť, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvného vzťahu. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vylučujúce zodpovednosť, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. Ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorej boli avizované okolnosti vylučujúce zodpovednosť, právo odstúpiť od zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej zmluvy. |
Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade Objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá mu vznikla porušením tejto povinnosti. |
Požaduje sa, aby sa Dodávateľ po uzatvorení zmluvy oboznámil s Etickým kódexom obchodných partnerov Objednávateľa zverejnenom na na internetovej stránke: www.vusch.sk/eticky-kodex/. Požaduje sa dodržiavanie etických zásad uvedených v Etickom kódexe Objednávateľa. |
Skutočnosti neupravené v tomto Opisnom formulári sa spravujú príslušnými ustanoveniami OPET. |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
18.09.2023 00:00 — 16.12.2023 00:00
1,00 ks
28 480,00
28 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2023 11:30
14.09.2023 13:00
14.09.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2023 08:57 - Vstupná ponuka | 28 480,00 | € | Cena bez DPH |
14.09.2023 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 480,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: