36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Interiérové vybavenie dielní a odbornej učebne SŠ Púchov
pracovné stoly/ponky, zdvíhacie stoly, zverák, stoličky do dielní, katedra a stolička pre majtra, regále, kovové skrine, stoly pod PC a stoličky.
Tovar, Služba
1. Pracovné stoly
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovné stoly | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Pracovný stôl bez zásuviek |
Rozmery: | |
Dĺžka | 1900 mm |
Hĺbka | 800 mm |
Výška | 850 - 900 mm |
Ďalšie parametre: | |
Rám stola | Kovový rám, oceľ, profil 60 x 40 mm (nohy stola) profil 60 x 20 mm ( horný rám) profil 60 x 40 mm (spodný rám, výstuž) |
Rektifikačné nožičky | áno |
Hrúbka pracovnej dosky | min. 36 mm |
Povrch pracovnej dosky | Profilovaný oceľový plech 1,5 mm, oplechovaný na pracovnej doske stola |
Nosnosť | min. 200 kg |
Farba rámu | Antracit |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
2. Zdvíhacie stoly
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdvíhacie stoly | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Zdvíhací stôl, výškovo nastaviteľný na kľuku, pojazdný |
Rozmery: | |
Dĺžka | 950 mm |
Hĺbka | 600 mm |
Výška | 420 - 1050 mm |
Ďalšie parametre: | |
Kolieska | PU kolieska 2 ks pevné 2 ks otočné |
Nosnosť stola | min. 300 kg |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
3. Pracovné stoly - ponky
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovné stoly - ponky | ks | 20 | ||
Zveráky | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Pracovný stôl so zverákom |
Rozmery stola: | |
Dĺžka | 1200 mm |
Hĺbka | 700 - 750 mm |
Výška | 800 - 850 mm |
Ďalšie parametre stola: | |
Počet zásuviek na náradie so zámkom | 3 ks |
Počet skriniek s polohovateľnými policami a zámkom | 1 ks |
Rám stola | Kovový rám, oceľ, profil 40 x 40 x 1,5 mm |
Farba rámu | Antracit |
Farba zásuviek a dvierok | Šedá popr. modrá |
Pracovná doska stola | Buková škárovka |
Nosnosť stola | min. 300 kg |
Nosnosť zásuviek | 30 - 45 kg |
Nosnosť skrinky | 30 - 45 kg |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
ZVERÁK - Rozmery zveráka: | |
Šírka čelustí | 125 mm |
Dĺžka čelustí | 130 mm |
Ďalšie parametre zveráka: | |
Materiál zveráka | Kalená oceľ 52-54 HRC |
Polohovateľné skrutky | áno |
Integrovaná otočná doska | áno |
Vratidlo s bezpečnostnými prvkami | áno |
Veľká kovadlina | áno |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
4. Stoličky do dielní
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stoličky do dielní | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Kovová stolička, nastaviteľná |
Rozmery: | |
Výška sedadla | 460 - 640 mm |
Ďalšie parametre: | |
Opierka | S otvorom |
Kolieska | Nie |
Klzáky | Áno |
Nosnosť | min. 120 kg |
Farba | čierna |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
5. Katedra pre majstra
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Katedra pre majstra | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Katedra do dielne uzamykateľná |
Rozmery: | |
Dĺžka | min. 1300 mm |
Hĺbka | min. 600 mm |
Výška | min. 730 mm |
Ďalšie parametre: | |
Rám | Kovový rám, oceľ, profil 60 x 20 mm (horný rám) profil 60 x 40 mm (nohy stola) prekrytie bokov a čela stola z LDTD |
Rektifikačné nožičky | áno |
Pracovná doska | Škárovka buk s povrchovou úpravou hr. 40 mm |
Skrinky | Závesná kovová, trojzásuvková, uzamykateľná |
Farba rámu a skrinky | šedá |
Farba zásuviek | šedá popr. modrá |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
6. Stoličky ku katedrám
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.v |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stoličky ku katedrám | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Stolička polohovateľná s opierkami na ruky |
Parametre: | |
Sedadlo a opierka | Čalúnené |
Kríž | Kovový chróm |
Kolieska | Univerzálne |
Mechanika | Asynchrónna |
Nosnosť | min. 120 kg |
Farba | Čierna |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
7. Regály
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Regály | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Regál skladový, otvorený |
Rozmery: | |
Výška | min. 2000 mm |
Šírka | min. 1000 mm |
Hĺbka | min. 500 mm |
Ďalšie parametre stola: | |
Materiál | Oceľový plech pozinkovaný |
Police | 5 ks; bez krytovania; výškovo nastaviteľné; kovové |
Nosnosť každej police | min. 200 kg |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
8. Kovové skrine na odkladanie náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovové skrine na odkladanie náradia | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Kovová, lakovaná skriňa s policami |
Rozmery: | |
Výška | min. 1820 mm |
Šírka | min. 850 mm |
Hĺbka | min. 390 mm |
Ďalšie parametre: | |
Dvere | Otvárateľné min 110 st., uzamykateľné |
Police | 4 ks - výškovo nastaviteľné |
Farba | šedá |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
9. Stoly pod PC - polohovateľné
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stoly pod PC - polohovateľné | ks | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Stôl pod PC polohovateľný, výškovo nastaviteľný |
Rozmery: | |
Šírka | 1800 mm |
Hĺbka | 800 mm |
Ďalšie parametre: | |
Rám stola | Kovový rám, oceľ, profil 60 x 20 mm ( horný rám) profil 20 x 20 x 2 + 60 x 20 x 2mm (zadný rám) profil 60 x 40 mm x 2 mm(nohy stola) |
Retifikačné nožičky | áno |
Pracovná doska | LDTD 1800 x 800 x 18 mm s 2 mm ABS |
Žľab na káble | áno |
Farba | šedá |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
10. Stoličky k PC stolom
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stoličky k PC stolom | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | Stolička k PC stolom otočná, výškovo nastaviteľná |
Parametre: | |
Sedadlo a opierka | Čalúnené |
Kríž | 5- ramenný nylónový kríž |
Kolieska | Priemer 55 mm |
Mechanika | Synchrónna SY s nastavením tuhosti operadla so sedákom, 3x aretácia |
Nosnosť | min. 120 kg |
Farba | Čierna |
Referenčný model | viď. obrázok v prílohe |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, montáž na mieste plnenia. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu. |
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, originál, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky /plnenie naraz jednou dodávkou. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
I. Krasku 491, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
06.11.2023 08:00 — 08.12.2023 15:00
119,00 ks
43 087,80
35 906,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2023 11:15
26.09.2023 09:00
26.09.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2023 14:57 - Vstupná ponuka | 43 087,80 | € | Cena s DPH |
25.09.2023 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: