• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2023 10:05

Detail zákazky Z20239789

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2023 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2023 10:05

Základné údaje

Z20239789

OF-278275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8360004

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie dielní a odbornej učebne SŠ Púchov

pracovné stoly/ponky, zdvíhacie stoly, zverák, stoličky do dielní, katedra a stolička pre majtra, regále, kovové skrine, stoly pod PC a stoličky.

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39162000-5 - Vzdelávacie vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné stoly
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné stoly ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Pracovný stôl bez zásuviek
Rozmery:
Dĺžka 1900 mm
Hĺbka 800 mm
Výška 850 - 900 mm
Ďalšie parametre:
Rám stola Kovový rám, oceľ, profil 60 x 40 mm (nohy stola) profil 60 x 20  mm ( horný rám) profil 60 x 40  mm (spodný rám, výstuž)
Rektifikačné nožičky áno
Hrúbka pracovnej dosky min. 36 mm
Povrch pracovnej dosky Profilovaný oceľový plech 1,5 mm, oplechovaný na pracovnej doske stola
Nosnosť min. 200 kg
Farba rámu Antracit
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 2. Zdvíhacie stoly
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdvíhacie stoly ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Zdvíhací stôl, výškovo nastaviteľný na kľuku, pojazdný
Rozmery:
Dĺžka 950 mm
Hĺbka 600 mm
Výška 420 - 1050 mm
Ďalšie parametre:
Kolieska PU kolieska 2 ks pevné 2 ks otočné
Nosnosť stola min. 300 kg
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 3. Pracovné stoly - ponky
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné stoly - ponky ks 20
Zveráky ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Pracovný stôl so zverákom
Rozmery stola:
Dĺžka 1200 mm
Hĺbka 700 - 750  mm
Výška 800 - 850 mm
Ďalšie parametre stola:
Počet zásuviek na náradie so zámkom 3 ks
Počet skriniek  s polohovateľnými policami a zámkom 1 ks
Rám stola Kovový rám, oceľ, profil 40 x 40  x 1,5 mm
Farba rámu Antracit
Farba zásuviek a dvierok Šedá popr. modrá
Pracovná doska stola Buková škárovka
Nosnosť stola min. 300 kg
Nosnosť zásuviek 30 - 45 kg
Nosnosť skrinky 30 - 45 kg
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
ZVERÁK - Rozmery zveráka:
Šírka  čelustí 125 mm
Dĺžka čelustí 130 mm
Ďalšie parametre zveráka:
Materiál zveráka Kalená oceľ 52-54 HRC
Polohovateľné skrutky áno
Integrovaná otočná doska áno
Vratidlo s bezpečnostnými prvkami áno
Veľká kovadlina áno
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 4. Stoličky do dielní
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoličky do dielní ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Kovová stolička, nastaviteľná
Rozmery:
Výška sedadla 460 - 640 mm
Ďalšie parametre:
Opierka S otvorom
Kolieska Nie
Klzáky Áno
Nosnosť min. 120 kg
Farba čierna
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 5. Katedra pre majstra
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Katedra pre majstra ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Katedra do dielne uzamykateľná
Rozmery:
Dĺžka min. 1300 mm
Hĺbka min. 600 mm
Výška min. 730 mm
Ďalšie parametre:
Rám Kovový rám, oceľ, profil 60 x 20 mm (horný rám) profil 60 x 40 mm (nohy stola) prekrytie bokov a čela stola z LDTD
Rektifikačné nožičky áno
Pracovná doska Škárovka buk s povrchovou úpravou hr. 40 mm
Skrinky Závesná kovová, trojzásuvková, uzamykateľná
Farba rámu a skrinky šedá
Farba zásuviek šedá popr. modrá
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 6. Stoličky ku katedrám
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.v
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoličky ku katedrám ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Stolička polohovateľná  s opierkami na ruky
Parametre:
Sedadlo a opierka Čalúnené
Kríž Kovový chróm
Kolieska Univerzálne
Mechanika Asynchrónna
Nosnosť min. 120 kg
Farba Čierna
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 7. Regály
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Regály ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Regál skladový, otvorený
Rozmery:
Výška min. 2000 mm
Šírka min. 1000 mm
Hĺbka min.  500 mm
Ďalšie parametre stola:
Materiál Oceľový plech pozinkovaný
Police 5 ks; bez krytovania; výškovo nastaviteľné; kovové
Nosnosť každej police min. 200 kg
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 8. Kovové skrine na odkladanie náradia
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovové skrine na odkladanie náradia ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Kovová, lakovaná  skriňa s policami
Rozmery:
Výška min. 1820 mm
Šírka min.  850 mm
Hĺbka min.  390 mm
Ďalšie parametre:
Dvere Otvárateľné min 110 st., uzamykateľné
Police 4 ks - výškovo nastaviteľné
Farba šedá
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 9. Stoly pod PC - polohovateľné
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoly pod PC - polohovateľné ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Stôl pod PC polohovateľný, výškovo nastaviteľný
Rozmery:
Šírka 1800 mm
Hĺbka 800 mm
Ďalšie parametre:
Rám stola Kovový rám, oceľ, profil 60 x 20 mm ( horný rám) profil 20 x 20 x 2 + 60 x 20 x 2mm (zadný rám) profil 60 x 40 mm x 2 mm(nohy stola)
Retifikačné nožičky áno
Pracovná doska LDTD 1800 x 800 x 18 mm s 2 mm ABS
Žľab na káble áno
Farba šedá
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
 10. Stoličky k PC stolom
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu "Moderné odborné vzdelávania v gumárenskom priemysle  SŠ Púchov", kód projektu: 302021BPZ1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoličky k PC stolom ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Stolička k PC stolom otočná, výškovo nastaviteľná
Parametre:
Sedadlo a opierka Čalúnené
Kríž 5- ramenný nylónový kríž
Kolieska Priemer 55 mm
Mechanika Synchrónna SY s nastavením tuhosti operadla so sedákom, 3x aretácia
Nosnosť min. 120 kg
Farba Čierna
Referenčný model viď. obrázok v prílohe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, montáž na mieste plnenia.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu.
Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, originál,  kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať  celý  predmet zákazky /plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

I. Krasku 491, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

06.11.2023 08:00 — 08.12.2023 15:00

119,00 ks

43 087,80

35 906,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2023 11:15

26.09.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2023 14:57 - Vstupná ponuka 43 087,80 € Cena s DPH
25.09.2023 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka 42 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS