738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Plachtovina
Plachtovina
Tovar, Služba
|
1. Plachtovina
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plachtovina k ďalšiemu použitiu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | bm | 40 000 | ||
| Plošná hmotnosť - EN 12127:1997 | g/m2 | 140 | ||
| Pevnosť v ťahu - EN ISO 13934-1:2013- osnova | N | 400 | ||
| Pevnosť v ťahu - EN ISO 13934-1:2013 -útok | N | 400 | ||
| Šírka tkaniny vo vyzrážanom stave - EN 1773:1996 | cm | 150 | 155 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiálové zloženie - Nariadenie Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) č. 1007/2011 z 27. septembra 2011 alebo príslušné normy z rady noriem EN ISO 1833 | 100 % bavlna |
| Farba podľa PANTONE 12-5808 TPX Honeydew - EN 20105-A02: 1994 | min. 4 stupeň sivej stupnice |
| Väzba (STN 80 0020, STN 80 0021, ISO 3572:1976) | plátnová |
| Zmena rozmerov po praní a sušení pri teplote 60 °C po 5 cykloch EN ISO 5077:2008, EN ISO 3759:2011, EN ISO 6330:2021 | ± 3,0 % |
| Stálofarebnosť v otere, stupeň sivej stupnice (EN ISO 105-X12: 2016) | suchý oter: min. 4; mokrý oter: min. 3-4 |
| Stálofarebnosť v praní pri 60 °C, stupeň sivej stupnice - EN ISO 105 -C06:2010 | zmena odtieňa: min. 4-5; zapustenie: min. 4 |
| Stálofarebnosť v pote (alkalický, kyslý), stupeň sivej stupnice (EN ISO 105-E01:2013) | zmena odtieňa: min. 4; zapustenie: min. 4 |
| Stálofarebnosť vo vode, stupeň sivej stupnice (EN ISO 105-E01:2013) | zmena odtieňa: min. 4-5; zapustenie: min. 4-5 |
| Počet nití na jednotku dĺžky (1 cm) osnova/útok - EN 1049-2:1999 | min. 25,5/22,5 |
| Množstvo nití na cm2 - EN 1049-2: 1999 | min. 48 |
| Ukončenie pevným krajom | ÁNO |
| Použitie | Tkaniny na priamy kontakt s pokožkou |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
| Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne a zodpovedajú kvalite ponúkaného predmetu zákazky v súlade s požiadavkami objednávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej zmluvnej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy, všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
| Cena predmetu zákazky platí počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
| Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný v zmluvnej lehote dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. Túto zákonnú skutočnosť dodávateľ je povinný v takom prípade písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 7 pracovných dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy potreby zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
| Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom doručiť objednávateľovi aktualizovaný rozpočet jednotkovej ceny predmetu zmluvy, kde presne uvedie jednotkovú cenu bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, jednotkovú cenu s DPH. Všetky ceny budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 30 kalendárnych dní od momentu uznania reklamácie a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 7 pracovných dní od momentu uznania reklamácie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že min. 5 dni pred dodaním predmetu zákazky predloží obstarávateľovi zapečatenú vzorku s dokladmi: 1.protokoly o skúške z akreditovaného skúšobného laboratória v súlade s požiadavkami čl. 7.8 normy EN ISO/IEC 17025:2017, 2.certifikát OEKO-TEX® Standard 100 podľa prílohy 4 alebo 6, výrobková trieda 1 alebo 2 od výrobcu predmetu obstarávania, 3.materiálový list od výrobcu predmetu obstarávania |
| Všetky obstarávateľom požadované parametre musia byť odskúšané v akreditovanom skúšobnom laboratóriu. Všetky skúšky musia byť akreditované a protokoly o skúškach musia obsahovať všetky údaje, ktoré sú uvedené v príslušnej skúšobnej norme. |
| Materiálový list musí obsahovať meno a adresu výrobcu, telefónne číslo, e-mailovú adresu, dátum vydania a musí byť podpísaný a opečiatkovaný výrobcom materiálu. Predmetné dokumenty musia potvrdzovať súlad parametrov uvedeného predmetu zákazky v zmysle špecifikácie predmetu zákazky. Všetky obstarávateľom požadované parametre musia byť odskúšané v akreditovanom skúšobnom laboratóriu. Uvedené doklady musia byť v slovenskom, alebo v českom jazyku. Cudzojazyčné dokumenty musia byť úradne preložené. |
| Tovar bude dodaný v samostatne zabalených balíkoch až po odsúhlasení predložených dokladov, ktoré budú označené s názvom a rozmermi (dĺžka, šírka) dodávaného tovaru. Dodací list musí byť vyhotovený s údajmi podľa jednotlivých balíkov. Tovar musí byť dodaný spolu s podmienkami jeho ošetrovania a údržby. |
| Objednávateľ má právo reklamovať dodávateľom doručený predmet zákazky, ktorý nespĺňa zmluvné požiadavky. Na reklamáciu sa vzťahujú všeobecné platné podmienky a lehoty. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný materiál v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Náklady objednávateľa na reklamáciu znáša dodávateľ. Medzi oprávnené náklady na reklamáciu patria aj náklady na vykonanie kontrolných skúšok v akreditovaných skúšobných laboratóriách, ak sa nimi preukáže rozpor s požadovanou technickou špecifikáciou predmetu zákazky, t.j., že dodaný predmet zákazky nemá zmluvne dohodnuté vlastnosti. |
| Dodávku predmetu zákazky do sídla objednávateľa objednávateľ požaduje realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 13:00 hod.. Dodávka tovaru musí byť realizovaná vozidlom s maximálnou výškou 3,9 m. |
| Dodávka predmetu zákazky, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu alebo nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä: a) nesplnenie technických a osobitných požiadaviek zmluvy, b) dodanie predmetu zákazky za inú ako zmluvnú jednotkovú cenu, c) dodávateľ poskytne predmet zákazky spôsobom, ktorý je v rozpore s touto zmluvou (napr. dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami a pod.). |
| V prípade akéhokoľvek podstatné porušenie zmluvných podmienok definovaných v tejto zmluve bude mať za následok vyhotovenia negatívnej referencie. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z .z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
| Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok v súlade § 18 ods. 3 písm. b) ZVO na predmet zákazky kde bude jednotková cena stanovená podľa predloženého rozpisu dodávateľa. |
| Požaduje sa dodanie tovaru do 60 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
Osobitné požiadavky na plnenie
| Názov | |
| Pôvodná hodnota | Dodávateľ sa zaväzuje, že min. 5 dni pred dodaním predmetu zákazky predloží obstarávateľovi zapečatenú vzorku s dokladmi: 1.protokoly o skúške z akreditovaného skúšobného laboratória v súlade s požiadavkami čl. 7.8 normy EN ISO/IEC 17025:2017, 2.certifikát OEKO-TEX® Standard 100 podľa prílohy 4 alebo 6, výrobková trieda 1 alebo 2 od výrobcu predmetu obstarávania, 3.materiálový list od výrobcu predmetu obstarávania |
| Navrhnutá hodnota | Dodávateľ sa zaväzuje, že min. 5 dni pred dodaním predmetu zákazky predloží obstarávateľovi zapečatenú vzorku s dokladmi: 1.Certifikát a protokoly o skúške z akreditovaného skúšobného laboratória v súlade s požiadavkami čl. 7.8 normy EN ISO/IEC 17025:2017, 2.certifikát OEKO-TEX® Standard 100 podľa prílohy 4 alebo 6, výrobková trieda 1 alebo 2 od výrobcu predmetu obstarávania, 3.materiálový list od výrobcu predmetu obstarávania |
Verejný obstarávateľ musí jednoznačne určiť, že požaduje Certifikát, kde musí byť uvedený výrobca. Certifikát sa viaže na výrobcu predmetu obstarávania, ktorý nemusí byť uvedený na protokoloch a zároveň musí byť zhodný s výrobcom uvedeným na Certifikáte OekoTex a taktiež na potvrdenom materiálovom liste. Bez požiadavky na Certifikát si nemôže overiť, či sa Protokoly o skúškach viažu k tkanine, ktorej výrobcom je ten istý subjekt ako na Certifikáte OekoTex.
Veľký Dvor č. 12, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
18.09.2023 08:00 — 16.11.2023 14:00
40 000,00 bm
90 000,00
75 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2023 10:32
14.09.2023 13:30
14.09.2023 13:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.09.2023 12:58 - Vstupná ponuka | 90 000,00 | € | Cena s DPH |
| 13.09.2023 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 520,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: